Fitness Seller

Acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsj2k

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
1.807
Waardering
60
Lengte
1m71
Massa
75kg
Dag mensen van dutchbodybuilding

Ik zit met een probleem namelijk acne. Het niet is niet ik overdreven veel puisten heb alleen een paar op mijn voorhoofd, maar als er bv veel licht is of er zon is vind ik het echt lelijk uitzien daarom wil ik ervan af.

Momenteel neem ik al 2 weken 10gr vitamine b5 (poedervorm) en 20mg zink. Heeft er iemand tips wat er misschien nog zou kunnen helpen? Zelf denk ik ook aan biergist maar weet niet zeker of het iets zal veranderen.

Dank bij voorbaat!
 
Same shit hierzo. van alles al geprobeerd.. heb vitamine b5 besteld maar met spijt geen zin om dagelijks 10 tabs te slikken. Ik heb ook lichte acne en ga daarom een lichte roa kuur doen van 10-20 mg maja ik zie wel.
 
Same shit hierzo. van alles al geprobeerd.. heb vitamine b5 besteld maar met spijt geen zin om dagelijks 10 tabs te slikken. Ik heb ook lichte acne en ga daarom een lichte roa kuur doen van 10-20 mg maja ik zie wel.

Heb in begin ook 20pillen perdag geslikt om aan die 10 gram te komen, is inderdaad niet te doen ben daarom voor het poeder gegaan :p. En wat houdt dat juist in zo'n roa kuur?
 
Roa is voor jou niet echt van toepassing... zoals je zegt je hebt niet overdreven veel acne.
 
hier ook, ik wrijf er inotyol aan, droog de puisten uit
maar weggaan doet het bij mij ook niet
 
Roa is voor jou niet echt van toepassing... zoals je zegt je hebt niet overdreven veel acne.

Dus? Het is inderdaad niet overdreven paar puisten hier paar daar echt licht maar wie wilt er nou puisten op zijn kop? Roa is inderdaad een zwaar middel maar hey we zitten op een bb forum..

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Heb in begin ook 20pillen perdag geslikt om aan die 10 gram te komen, is inderdaad niet te doen ben daarom voor het poeder gegaan :p. En wat houdt dat juist in zo'n roa kuur?

Isotretinoin, een zwaar middel medicatie tegen acné. Word enkel voorgeschreven door dermatologen, huisartsen aan mensen met hevig acné. De gemiddelde mg ligt tussen de 30-60mg een minimale kuur duurt 6 maanden(?) me broer heeft het zelf gebruikt had aardig bijwerkingen :

vermoeidheid, gewichtverlies ( al is hij geen eter ) en zoals bij ieder roa kuur kapotte lippen.
 
Genoeg mensen die zeggen dat het onzin is.Maar hier werkt een zonnenbankie per week
 
Genoeg mensen die zeggen dat het onzin is.Maar hier werkt een zonnenbankie per week

Precies, lekker zonnebankie pakken! :cool:
Bruiner zijn de puistjes ook nog eens minder opvallend.
Varkensvlees hoef je ook niet veel van te eten, want dan schieten ze ook je knar uit.
 
Genoeg mensen die zeggen dat het onzin is.Maar hier werkt een zonnenbankie per week

Dit doe ik ook, werkt voor mij ook super.

Heb wel ergere last gehad, en heb toen van de huisarts tretinoïne creme gekren.

http://www.praktijkvoorinjectables.nl/tretinoine-vitamine-a-zuur-creme/

Smeren op de plek waar het zit, goed volhouden! Binnen 2 maanden was het zo goed als weg. Is eigenlijk smeerbare vorm van roa.

Daarna om de acne weg te laten dus ter preventie 2 gr b5. Hoop dat je er wat aan hebt!
 
Dus? Het is inderdaad niet overdreven paar puisten hier paar daar echt licht maar wie wilt er nou puisten op zijn kop? Roa is inderdaad een zwaar middel maar hey we zitten op een bb forum..

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------



Isotretinoin, een zwaar middel medicatie tegen acné. Word enkel voorgeschreven door dermatologen, huisartsen aan mensen met hevig acné. De gemiddelde mg ligt tussen de 30-60mg een minimale kuur duurt 6 maanden(?) me broer heeft het zelf gebruikt had aardig bijwerkingen :

vermoeidheid, gewichtverlies ( al is hij geen eter ) en zoals bij ieder roa kuur kapotte lippen.

Man man man wanneer kap je eens met zo full retard te doen? Je denkt alles te weten maar ondertussen start je topics met de meest domme vragen :roflol:
 
Man man man wanneer kap je eens met zo full retard te doen? Je denkt alles te weten maar ondertussen start je topics met de meest domme vragen :roflol:

wat klopt er niet?
 
Dus? Het is inderdaad niet overdreven paar puisten hier paar daar echt licht maar wie wilt er nou puisten op zijn kop? Roa is inderdaad een zwaar middel maar hey we zitten op een bb forum..

Dit vind ik een uitstekend argument! (not)
 
Eatandgain lol het is maar een SPORT die je beoefent hoor, maakt jou niet meer badass dan iemand anders. ;) Integendeel, "scene" zit vol onzekere mensen, problem?
 
Aan de ROA gewoon lage dosis van 20mg en je bent er zo weer vanaf. Of je er nu weinig of veel hebt slikken dat spul en laat je leven er niet door verneuken. Heb zojuist me tweede kuur afgerond (deze op 20mg voor half jaar) en wat zie ik er toch weer lekkahhhh uit:D
 
Aan de ROA gewoon lage dosis van 20mg en je bent er zo weer vanaf. Of je er nu weinig of veel hebt slikken dat spul en laat je leven er niet door verneuken. Heb zojuist me tweede kuur afgerond (deze op 20mg voor half jaar) en wat zie ik er toch weer lekkahhhh uit:D

Lekker motiverend haha. Hoelang slikken? Heb ook lichte acne maar weet geen dosis en weet niet hoelang. Zit zelf te denken aan 60 dagen 10-20mg pd
 
Genoeg mensen die zeggen dat het onzin is.Maar hier werkt een zonnenbankie per week

Geen onzin volgens mij. Toen ik vroeger nog last had van acne merkte ik ook dat 1-2 zonnebankbeurten per week een goed middel was!
 
TS:

Check ook je voeding, kan zijn dat het daaraan ligt. Toen ik nog elke dag liters melk dronk had ik ook meer puistjes. Hoe sterk je huid op dingen reageert kan je niets aan doen, waar je wel wat aan kan doen is kijken waar je huid op reageert en daar actie op ondernemen.

Wat ik persoonlijk doe en wat een beetje helpt;
- Haren niet in het gezicht, dat jeukt/irriteert
- Niet veel met je handen in je gezicht zitten, ik merk dat ik sneller puisten krijg op plekken waar ik veel met m'n handen zit (inb4 penisgrap)
- Huid schoon houden, maar niet droog. Droge huid irriteert en daar overreageerd je huid op, dus (no homo) crème smeren na het douchen/schoonmaken bijv.
 
TS:

Check ook je voeding, kan zijn dat het daaraan ligt. Toen ik nog elke dag liters melk dronk had ik ook meer puistjes. Hoe sterk je huid op dingen reageert kan je niets aan doen, waar je wel wat aan kan doen is kijken waar je huid op reageert en daar actie op ondernemen.

Wat ik persoonlijk doe en wat een beetje helpt;
- Haren niet in het gezicht, dat jeukt/irriteert
- Niet veel met je handen in je gezicht zitten, ik merk dat ik sneller puisten krijg op plekken waar ik veel met m'n handen zit (inb4 penisgrap)
- Huid schoon houden, maar niet droog. Droge huid irriteert en daar overreageerd je huid op, dus (no homo) crème smeren na het douchen/schoonmaken bijv.

Thanks voor de bijdrage!

Ik probeer nu ook om de zoveel uren eens met een handdoek met lauw water over mijn gezicht. Voor de rest zal ik eens kijken voor zo'n zalfje. Verder drink ik ook wel rond de 1l-1,5l melk per dag + whey dus zou ook daaraan kunnen liggen, maar stoppen met melk is niet echt een optie xo.
 
Thanks voor de bijdrage! Ik probeer nu ook om de zoveel uren eens met een handdoek met lauw water over mijn gezicht. Voor de rest zal ik eens kijken voor zo'n zalfje. Verder drink ik ook wel rond de 1l-1,5l melk per dag + whey dus zou ook daaraan kunnen liggen, maar stoppen met melk is niet echt een optie xo.
Heb er zelf veel meer last van als ik melk Of whey neem waarom is stoppen geen optie dan ?
 
Zink en Biergist, zit nu 12 dagen op de aanbevolen dosis en mijn rugspots zijn aanmerkelijk afgenomen.
 
Back
Naar boven