AndroidHealthClinic

acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marlymass

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
359
Waardering
0
androgenemiddelen kan acne veroorzaken maar ik ken nou iemand die net klaar is met zijn kuurtje en er nu last van krijgt.
komt het niet vaker voor dat door de hormoon schommeling na een kuur men meer puistjes krijgt?
 
Yeps.

De meeste side effects komen bij schommelende hormoonspiegels. Dus zowel aan het begin als aan het einde van je cycle.

In de praktijk volgens mij zeer vaak aan het einde van je cycle.
 
helemaal met mrj eens
 
Yep gelijk heeft ie na een kuur komt het bij mij ook fel opzetten,ben nu ook terug bezig en pak nu zink en biergisttabletten zien of dat iets afdoet en natuurlijk een goede hygiene van je huid of anders roaccutane maar ben daar niet voor te vinden!
 
little n zei:
Yep gelijk heeft ie na een kuur komt het bij mij ook fel opzetten,ben nu ook terug bezig en pak nu zink en biergisttabletten zien of dat iets afdoet en natuurlijk een goede hygiene van je huid of anders roaccutane maar ben daar niet voor te vinden!
Volgens mij maken die biergisttabletten het alleen maar erger... Tretitoine werkt perfect bij mij.
 
bartp zei:
Volgens mij maken die biergisttabletten het alleen maar erger... Tretitoine werkt perfect bij mij.


kan je dat spul ook op je gezicht smeren trouwens? Kun je me ook vertellen wat het doet?
 
younggod zei:
kan je dat spul ook op je gezicht smeren trouwens? Kun je me ook vertellen wat het doet?
Ja, je kunt het ook in het gezicht gebruiken. Het heeft ongeveer de zelfde werking als vitamine A. Ik heb een flesje van 30 ml met een kwastje in het dopje. Maar aangezien zo'n kleine kwastje niet op schiet doe ik het op een demake up watje. Mijn rug is (nog) niet helemaal gaaf, maar het is al duizend veel minder. :)
 
en hoe noemt dat spul juist? vind onder Tretitoine niet veel op het net
 
bartp zei:
Ja, je kunt het ook in het gezicht gebruiken. Het heeft ongeveer de zelfde werking als vitamine A. Ik heb een flesje van 30 ml met een kwastje in het dopje. Maar aangezien zo'n kleine kwastje niet op schiet doe ik het op een demake up watje. Mijn rug is (nog) niet helemaal gaaf, maar het is al duizend veel minder. :)

Tretinoine in een potje met een kwastje?? Weet je zeker dat je tretinoine hebt en geen eryderm??

Welke concentratie heb je??
 
X-smal zei:
en hoe noemt dat spul juist? vind onder Tretitoine niet veel op het net

tretinoin
 
geprobeerd, maar werkt bij mij nie goed. clindamycine werkt bij mij beter.
 
zijn er "natuurlijke middeltjes"? want heb ook wel wat last maar niet echt geneigd om antibiotica of iets dergelijks te nemen
 
X-smal zei:
zijn er "natuurlijke middeltjes"? want heb ook wel wat last maar niet echt geneigd om antibiotica of iets dergelijks te nemen

antibiotica cremes kunnen geen kwaad bro. Pillen zijn dan wel weer schadelijker.
 
als je van die kleine tubes heel je rug moet insmeren, dan heb je toch wel een aantal nodig, niet?
 
ik ben nu ook net uit mijn kuur en ik zit ook aan de zink tabletten en biergist tabletten maar ik krijg het idee dat ik van de biergist alleen maar meer acne krijg :(
grt fitnessboy18
 
TRETINOINE 0,1 % top spul !!!!! had al veel geprobeerd maar dit werkte super bij mij ;)
 
Is dat tretoine gewoon bij de apotheek verkrijgbaar?
 
nee sorry , ik heb het daar nie vandaan maar bij me supplier . denk overigens dat je het in het uiterste geval krijgt voorgeschreven heb gelezen op allergieplein.nl a;s ik het goed heb , dat mensen het krijgen met extreme acne (dus niet alleen de rug maar het gehele lichaam) hoop dat je hier wat aan heb

gr Dennis
 
Back
Naar boven