MuscleMeat

Acne

Bezoekers in dit topic

Fikkie

Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
82kg
Vetpercentage
17%
heb enorme last van acne tijdens kuur met test en tren iemand een idee wat ik kan doen ?
Alvast bedankt
 
Stoppen met kuren.
 
Je hormoonbalans is verstoord op een manier waardoor je acne krijgt, idealiter ga je niet direct met Roa aan de haal, maar probeer je eerst de oorzaak weg te nemen in plaats van het te bestrijden met een behoorlijk zwaar medicijn. Zoek het in de combinatie van hormonen en voeding. Ik heb er ook nog weleens last van, maar weet na jaren inmiddels wel bij te sturen. Een klein beetje meer of minder van een bepaald middel kan wonderen doen voor je hormoonhuishouding en als je voeding ook niet op orde is, kun je hier ook een hoop winst maken. Voeding die bij mij sneller zorgt voor acne zijn bijvoorbeeld varkensvlees, chocolade, vetrijke producten, melkproducten etc.
 
andere merk pakken:D heb het zelf meegemaakt bepaalde merken had ik er meer last van weet niet of dit bewezen is....


zuiverheid van je aas....
 
Prakje van azijn en dreft maken, douchen ermee. No time weg, zonder medicatie
 
Que? :scratch: Meen je dat nou?

Try it zou ik zeggen.. Ooit een keer gehoord en geprobeerd en werkte nu bij bepaalde middelen waarvan ik weet dat ik acne krijg ga ik er meteen mee aan de slag. Azijn reinigd en dreft droogt uit. Bye bye puistjes
 
Try it zou ik zeggen.. Ooit een keer gehoord en geprobeerd en werkte nu bij bepaalde middelen waarvan ik weet dat ik acne krijg ga ik er meteen mee aan de slag. Azijn reinigd en dreft droogt uit. Bye bye puistjes

Mmm. Ga ik doen.
 
andere merk pakken:D heb het zelf meegemaakt bepaalde merken had ik er meer last van weet niet of dit bewezen is....

zuiverheid van je aas....

Je bedoelt dosering van je AAS..
 
Ik bedoel dat je bij merk A wel last hebt van acne en bij merk B niet, is hoogstwaarschijnlijk vanwege het feit dat de dosering afwijkend is tussen A en B. A kan ideaal zijn voor jouw persoon, terwijl B ideaal kan zijn voor een ander persoon. Heeft niets met eventuele verontreiniging te maken.
 
Inderdaad, ik switchte van Tuff naar Dreft, en m'n acne was bijna meteen weg. Ik had ook m'n azijn eerst bij de supermarkt vandaan. Toen gewisseld naar biologische azijn van de quankerdúre winkel en werkt als een trein.
 
Tuff staat ook bekend om zijn vreemde verhoudingen :dunno:
 
Tuff staat ook bekend om zijn vreemde verhoudingen :dunno:
Is volgens mij ook niet gemaakt om mee te douchen, Dreft duidelijk wel en het reinigd.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nog niemand Marseille-zeep gebruikt ? Is 100% plantaardig :thumb:
 
Niveau is weer hoog.
 
Iets serieuzer: afhankelijk van waar je het hebt kun je smeren met benzoylperoxide of tretinoïnezalf. Maar is niet altijd even praktisch. Je kunt daarnaast zink suppleren (40 mg elementair zink dagelijks, werkt na enkele weken) en anders een lage dosering isotretinoïne (10 mg om de dag kan al effectief zijn). Niet scrubben en maximaal tweemaal daags je gezicht wassen, meer kan acne bevorderen.
 
Back
Naar boven