Fitness Seller

Actie ondernemen of niet?

Bezoekers in dit topic

Nee, je ziet er niks van. Kan alleen een klein bobbeltje voelen als je de tepel iets verder onder de huid beet pakt...

dr zit altijd wel iets van klierweefsel oid he.. ik heb in mn pubertijd gyno gehad, en voelde op een gegeven moment ook iets, en als je er maar lang genoeg aanzit en vaak genoeg gaat t vanzelf teringpijn doen. kan zijn dat t iets is gaan irriteren ofzo. even aankijken, maar als je niks ziet zal t goed meevallen?
 
Ik heb het ook gehad (en heel wat erger). Op het moment zelf aromasin en nolva geprobeerd (niet tegelijkertijd). Niets hielp. Paar maanden na mn kuur was alles weer normaal.

Misschien heb ik geluk gehad. Maar ik denk dat het lichaam tot op zekere hoogte prima in staat is de boel weer op te lossen.
 
Mij werd juist aangeraden bij een tren kuur wel aromasin en nolva of arofixen te doen :/
Ja dat heb ik idd vaak gehoord. Iedereen praat elkaar na, maar niemand kan vertellen waarom. Voor zover ik weet is er geen goede reden om aromasin te gebruiken, dus kan je er beter vanaf blijven.
 
dr zit altijd wel iets van klierweefsel oid he.. ik heb in mn pubertijd gyno gehad, en voelde op een gegeven moment ook iets, en als je er maar lang genoeg aanzit en vaak genoeg gaat t vanzelf teringpijn doen. kan zijn dat t iets is gaan irriteren ofzo. even aankijken, maar als je niks ziet zal t goed meevallen?

Ja alleen het is maar aan 1 kant en volgens mij zat het er voorheen niet (niet 100% zeker). Als je niks ziet valt het wel mee, maar ik ben het liever voor dan dat het straks te laat is snap je

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Ik heb het ook gehad (en heel wat erger). Op het moment zelf aromasin en nolva geprobeerd (niet tegelijkertijd). Niets hielp. Paar maanden na mn kuur was alles weer normaal.

Misschien heb ik geluk gehad. Maar ik denk dat het lichaam tot op zekere hoogte prima in staat is de boel weer op te lossen.

Denk je niet dat de nolva/aromasin uiteindelijk dan toch z'n werk heeft gedaan of gewoon het lichaam uiteindelijk?
 
Ja dat heb ik idd vaak gehoord. Iedereen praat elkaar na, maar niemand kan vertellen waarom. Voor zover ik weet is er geen goede reden om aromasin te gebruiken, dus kan je er beter vanaf blijven.

lees veel over dat nolva gyno terug kan draaien maar is dat niet bullshit? Anders zou het toch bij iedereen helpen..? Is t niet zo dat nolva gyno op zn hoogst een halt toe roept?
 
Denk je niet dat de nolva/aromasin uiteindelijk dan toch z'n werk heeft gedaan of gewoon het lichaam uiteindelijk?

Het was een tamelijk lange kuur en ik ben al heel snel 4 weken non stop aromasin gaan nemen. Toen dit niet wegging ben ik overgestapt naar Nolva (dacht eerste instantie prolac. maar toen aromasin niet hielp dus dit maar gaan proberen). Zoals al gezegd niets hielp.

Eigenwijs doorgegaan met kuren. Inmiddels was ik er van overtuigd dat ik mn gyno operatief moest laten verwijderen. Uiteindelijk is dus alles weg getrokken.

Dus ik DENK dat mn lichaam zichzelf hersteld heeft.
 
Het was een tamelijk lange kuur en ik ben al heel snel 4 weken non stop aromasin gaan nemen. Toen dit niet wegging ben ik overgestapt naar Nolva (dacht eerste instantie prolac. maar toen aromasin niet hielp dus dit maar gaan proberen). Zoals al gezegd niets hielp.

Eigenwijs doorgegaan met kuren. Inmiddels was ik er van overtuigd dat ik mn gyno operatief moest laten verwijderen. Uiteindelijk is dus alles weg getrokken.

Dus ik DENK dat mn lichaam zichzelf hersteld heeft.

hoe erg had jij het dan? ben als de dood voor dat ik het krijg haha. En dat nolva verhaal hoor ik wel vaker.. dat het niks doet
 
Het was een tamelijk lange kuur en ik ben al heel snel 4 weken non stop aromasin gaan nemen. Toen dit niet wegging ben ik overgestapt naar Nolva (dacht eerste instantie prolac. maar toen aromasin niet hielp dus dit maar gaan proberen). Zoals al gezegd niets hielp.

Eigenwijs doorgegaan met kuren. Inmiddels was ik er van overtuigd dat ik mn gyno operatief moest laten verwijderen. Uiteindelijk is dus alles weg getrokken.

Dus ik DENK dat mn lichaam zichzelf hersteld heeft.

Gelukkig maar! Hopelijk trekt het bij mij ook weg, ik houdt jullie op de hoogte!
 
Ik heb bijna altijd gyno maar je ziet het nooit. Pak ook nolva/arimidex maar dit vermindert/stopt het alleen maar doet het niet wegtrekken.

Vanaf ik off ga en nakuur doe trekt het vanzelf weg, en ik heb echt al weken/maanden ermee rondgelopen :D.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Als je beide armen omhoog doet tot je handen achter het hoofd, zie je dan enig verschil in de speigel tussen beide?


Is volgens mij geen grap? :p Bij mij zie je gyno duidelijker als ik armen naar boven toe strek, dan rekt je borstmassa en wordt knobbel duidelijker.
 
lees veel over dat nolva gyno terug kan draaien maar is dat niet bullshit? Anders zou het toch bij iedereen helpen..? Is t niet zo dat nolva gyno op zn hoogst een halt toe roept?
Nolva kan gyno idd ook terugdraaien, mits het borstweefsel niet is overgegaan naar bindweefsel. Het ontwikkelen van bindweefsel heeft echter tijd nodig, dus tijdens een kuur zal er nog geen sprake moeten zijn van bindweefsel (tenzij er dus al eerder gyno is ontwikkeld en dit niet adequaat is behandeld). Hier heb je bijv studies die aantonen dat het ook gyno zelf aanpakt:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15238910
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18357357

Het is niet zo dat nolvadex dan dus bij iedereen zou moeten helpen. Als de gyno zo hardnekkig is dat nolvadex er niet tegenop kan, werkt het niet (of niet voldoende). Daarnaast verschilt het natuurlijk per persoon hoe goed nolvadex werkt.
 
Nolva kan gyno idd ook terugdraaien, mits het borstweefsel niet is overgegaan naar bindweefsel. Het ontwikkelen van bindweefsel heeft echter tijd nodig, dus tijdens een kuur zal er nog geen sprake moeten zijn van bindweefsel (tenzij er dus al eerder gyno is ontwikkeld en dit niet adequaat is behandeld)

Heb in het verleden altijd goed nagekuurd en nooit ergens last van gehad, dus bindweefsel zal ik dan wel geen last van hebben. Heb net m'n vriendin laten voelen en die voelt helemaal niks die zegt dat ik me te druk maak :p
 
hows it goin bro?
 
Als je er constant aan zit te voelen onder de douch, dan is het niet zo gek dat er zo nu en dan een kliertje opzwelt.
Zou me geen zorgen maken, wel zou ik er minder aan zitten.
 
Ben zelf ook wat gaan doen tegen gyno een dag of 4 geleden (test/tren) op 22,5mg nolva trekt het al weg.
 
Ben zelf ook wat gaan doen tegen gyno een dag of 4 geleden (test/tren) op 22,5mg nolva trekt het al weg.

hoeveel last had je er van? was t zichtbaar echt al? pics :P?

Ben beetje info aant inwinnen (zoals jullie misschien al door hadden)
Wil namelijk zeker weten dat ik weet wat ik wanneer moet doen mocht ik het ooit krijgen
 
hoeveel last had je er van? was t zichtbaar echt al? pics :P?

Ben beetje info aant inwinnen (zoals jullie misschien al door hadden)
Wil namelijk zeker weten dat ik weet wat ik wanneer moet doen mocht ik het ooit krijgen

Tepels waren echt heel erg puffy en er zat een lump achter van +/- 0,5cm in het rond.
Als ik een lump krijg zwellen mijn tepels ook echt verschrikkelijk op, heb er verder geen last van maar het ziet er niet uit.
Niet freaken als je gyno krijgt, wanneer je zeker bent dat het begint te zwellen gewoon op tijd beginnen met nolva en er zal weinig aan de hand zijn.
Heb zelfs mijn puberale gyno voor zeker 70% weggekregen door nolva 5 jaar na het ontstaan.
 
hows it goin bro?

Stuk minder gevoelig zijn ze, nog wel zelfde knobbeltje of lump zoals Buffert het noemt achter de tepel. Niets groter geworden nog, ik denk dat ie qua grote ongeveer zo groot is als het knopje van de tepel.

Ik ga nog even niets doen, als hij groeit of ik wat ga zien in de spiegel pas actie ondernemen.
 
Stuk minder gevoelig zijn ze, nog wel zelfde knobbeltje of lump zoals Buffert het noemt achter de tepel. Niets groter geworden nog, ik denk dat ie qua grote ongeveer zo groot is als het knopje van de tepel.

Ik ga nog even niets doen, als hij groeit of ik wat ga zien in de spiegel pas actie ondernemen.

Als je nu even 3 4 dagen niks doet en er niet aanzit en dan even voelt? Ook niet aan denken of wat. Geen idee in hoeverre t waar is maar als bishes zelfs kunnen lacteren als ze graag zwanger willen zijn moet je jezelf niet gek maken
 
Als je nu even 3 4 dagen niks doet en er niet aanzit en dan even voelt? Ook niet aan denken of wat. Geen idee in hoeverre t waar is maar als bishes zelfs kunnen lacteren als ze graag zwanger willen zijn moet je jezelf niet gek maken

Had ik mezelf ook voorgenomen, maar is lastig man onbewust ga je af en toe voelen :/
 
Back
Naar boven