MuscleMeat

Actie tegen Jamba rightones! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pfffttt... heb ooit ook eens 1 ringtone bij hen besteld, spammen ze me nu telkens met sms'jes... :mad:
 
Er is maar een manier om dat te stoppen en dat is die dwazen die er dagelijks bestellen er van overtuigen hoe triest ze wel niet zijn.
 
Ik heb zo'n hekel aan Jamba dat ik die klootzakken die daar achter zitten wel eens op zou willen zoeken. Ongelooflijk dat het legaal is wat zij allemaal flikken.
 
Ik hoor weer die k*t frog........ :mad: :mad:

Ahhhhhh.......... en mijn vrouwtje vind het geweldig :help: :headbang:
 
Ik wordt helemaal GEK van die Jamba crap, die vuile gore homo kikker en andere troep.. (en dat was nog netjes uitgedrukt). :mad:
 
dat de makers van jamba mogen sterven aan druiper en mogen rotten in hel :P
ik heb gestemd mijn hond loeit door die k*treclame
 
Jamba moet branden in de diepste spelonken van de hel.
Ik wens de medewerkers van Jamba zwerende open wonden op hun geslachtsorganen, met pus en maden.

Zo! En daar kunnen ze het mee doen :D

Effe serieus: Jamba wint overtuigend de prijs voor meest irritante reclame (met Veet als runner-up :D).
 
Nekschot voor bedenkers...
 
Nee. Dat is te makkelijk. :rolleyes:
Zeg dan bijvoorbeeld, als ik die schurfterige honden in mijn klauwen krijg schiet ik ze door de knieën en dwing ik ze daarna te dansen op hun eigen ringtones.:thumb:
 
Wat is ons doel?!
Dat Jamba vermindert met reclames, en dat Jamba beter de prijzen vermeld. We willen natuurlijk Jamba niet helemaal stoppen. Maar het moet nu echt veranderen. Want er zijn al veel jongeren de fout in gegaan door deze Telecom Dienst.


ja ok ik pis ook op Jamba maar jongeren die er überhaubt een sms naartoe sturen voor een ringtone moeten eveneens dood. Deze jongeren zijn de oorzaak van de aanhoudende lastercampagne van Jamba! Dus mss moeten de desbetreffende jongeren eerst in kampen gezet worden, zo lost het probleem zich wel op denk ik. Je zou kunnen denken aan het registreren van de locatie(gegevens) van de afzender van de sms naar Jamba, en vervolgens actie kunnen ondernemen (een coöperatie tussen het leger en de politie zou hier mooi van pas komen).
 
Lauw: of een crazyfrog in hun poepertje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
koetje zei:
dat de makers van jamba mogen sterven aan druiper en mogen rotten in hel :P
ik heb gestemd mijn hond loeit door die k*treclame

rofl me labrador stond ook een keer te huilen als een wolf voor de tv toen die k*tkikker weer aant jengelen was
 
JAMBA moet DOOD

moge de poorten tot het vagevuur zich snel voor hen openen.
 
Dit vind ik gewoon een super initiatief, het gaat me om het principe, niet zozeer omwille van het "irritante" geblaat, eerder om de manier waarop ze mensen werkelijk smakeloos afrippen!
 
Ik wordt ook helemaal leip van die Jamba reclame's. Die homo kikker en die achterlijke vogel komen me de strot uit.
 
Ik zet 1000 euro op het hoofd van elke Jamba-medewerker.
 
Ben het helemaal eens met alle Jamba-HATERS!!
Dit slaat toch nergens op, die irritante schijt-reclame werkt me meer en meer op m'n zenuwen. Dan moet je ook nog 's je zusje horen: 'ooh, wat lief' (die klotevogel)..
Dus bij deze: Jamba, **** OFF
 
dood aan Jamba. Maakt niet uit hoe
 
Back
Naar boven