AndroidHealthClinic

Actie tegen Jamba rightones! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze moeten hun families vergassen.
 
Ik vind die reclames altijd wel grappig. Zeker die kikker op die motor :D
 
Jij verdient wel een beetje negatieve karma met deze opmerking schooier
 
Idd Brutez is grof in de mond.
 
Swwweeeeeeeeeeettttt :kiss: :kiss:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sweety of dat pokkebeest ook heet krijgt zijn verdiende loon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Brutez heeft gilles de la tourette, hij praat dus enkel onzin. Het lijkt me dan ook beter Brutez andermaal te bannen.
 
Start ff een poll :D
 
boogie zei:
Brutez heeft gilles de la tourette, hij praat dus enkel onzin. Het lijkt me dan ook beter Brutez andermaal te bannen.

Brutez is geboren met 1 testikel, don't blame him.
 
Brutez is fan van crazyfrog omdat ie ook wel zo'n grote jodokus zou willen hebben
 
Gewoon in en intriest die smerige gore blije k*treclames van die jamba troep. De personen die dat verzonne hebben moeten echt worden opgeknoopt, en daarnaast alle randdebielen en achterlijke breezersletten die naar jamba hebben gesmst. Dat soort dom volk houdt jamba levend.

Het is gewoon een bedroevend niveau, oprotten van de buis en internet.
 
builderB zei:
JAMBA moet DOOD

moge de poorten tot het vagevuur zich snel voor hen openen.

Jij was toch de vredesengel van het board? :D
 
Iguana zei:
Jij was toch de vredesengel van het board? :D

Scherp, heel scherp..


Wat die reclames betreft: Die komen alleen op Br33zAhzenders, daar kijken jullie toch hoop ik niet naar?? Verder vind ik het wel leuk om te zien dat de jeugd daar echt bakken met geld heen sturen..
 
Ja egt. die k breezers zorgen voor de inkomsten van jamba. te zielige kinderen gewoon.

Echt ophalen die breezers thuis en op de trein naar een kamp brengen.
 
Mars zei:
Ja egt. die k breezers zorgen voor de inkomsten van jamba. te zielige kinderen gewoon.

Echt ophalen die breezers thuis en op de trein naar een kamp brengen.

Juist, de breezers moet je aanpakken niet de reclamemakers..

Je moet alle junks kapot maken, niet de drugsdealers, die zijn dan vanzelf uitgewerkt..
 
Precies bij de bron aanpakken en uitroeien.
 
Mars zei:
Precies bij de bron aanpakken en uitroeien.

Ja zo moet je condooms ook verbieden dan sterven homos vanzelf uit. :D
 
benchMarc zei:
Gewoon in en intriest die smerige gore blije k*treclames van die jamba troep. De personen die dat verzonne hebben moeten echt worden opgeknoopt, en daarnaast alle randdebielen en achterlijke breezersletten die naar jamba hebben gesmst. Dat soort dom volk houdt jamba levend.

Het is gewoon een bedroevend niveau, oprotten van de buis en internet.

Inderdaad, ik snap ook niet waarom ze drugs e.d. verbieden maar dat soort rotzooi wel op tv mogen laten zien.
Ben ook van mening dat 90% wat op tv kom potentieel gevaarlijker is als dagelijks overmatig drugs gebruik.
 
Ik kijk alleen TV bij matties omdat ik zelf weiger om het geheime wapen van de vrijmetselaars-samenzwering in huis te halen. Veel last heb ik er niet van. Maar nu zie ik dat die ex-kampbeulen - want anders dan dat kunnen die bedenkers niet zijn - ook internetsites met hun verdorde troep overspoelen. Dood aan hen. Laat ze met steekwonden in de rug sterven gelijk laffaards.
 
Mars zei:
Ja egt. die k breezers zorgen voor de inkomsten van jamba. te zielige kinderen gewoon.

Echt ophalen die breezers thuis en op de trein naar een kamp brengen.

stuur de breezahs maar naar mij:D de dames dan wel te verstaan he?Ik weet er wel raad mee;) de bacoboys echter mogen van mij een enkeltje kamp maken:)
 
Back
Naar boven