Fitness Seller

Actiehelden..POLL!! (1 bezoeker)

Wie is jouw ultieme actieheld

  • Arnold Schwarzenegger

    Stemmen: 16 29,1%
  • Sylvester Stallone

    Stemmen: 2 3,6%
  • Bruce Willis

    Stemmen: 10 18,2%
  • Bruce Lee

    Stemmen: 2 3,6%
  • Wesley Snipes

    Stemmen: 6 10,9%
  • Jackie Chan

    Stemmen: 2 3,6%
  • Jean-Claude v. Damme

    Stemmen: 13 23,6%
  • Vin Diesel

    Stemmen: 4 7,3%
  • anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ik had weer zin in en polletje en een frikandel.
Ik ben sociaal en heb dus gekozen voor de poll..
Wie vinden jullie de beste actieheld van t witte doek?
En dan bedoel ik niet de best-looking acteur maar gewoon de beste actie-held in al zijn facetten, acteerprestaties, uiterlijk (dus toch een beetje), charisma, (vecht)sT..etcetera
ik ben uitgegaan van de meer bekende actiehelden maar een ander is uiteraard ook welkom.

Zelf kies ik voor Bruce Willis. vind dat echt toffe films van die vent.
Ondanks dat hij niet sterk en gespierd overkomt vergeleken met de rest vind ik hem wel gezien zijn stoere voorkomen en zijn manier van humor (ook belangrijk) wel de ultieme actieheld.
Laatst Die Hard weer gezien die dit allemaal weer bevestigd. De grondlegger van de hedendaagse actiefilm.

Van Bruce Willis' acteertalent ben ik echter nog niet echt overtuigd gezien Hudson Hawk en Color of Night maar hij is voor mij de ultieme actieheld, bezweet en bebloed en toch in voor de nodige humor en one-liners.

Ohja laten we Butch in Pulp Fiction niet vergeten
 
Ik kies voor Jackie Chan hoewel ik Arnold Schwarzenegger ook wel aantrekkelijk vind (niet dat ik op hem val hoor)
 
Ik ga voor jean-claude,zijn films zijn gewoon echt cool.
 
Stallone. Als kind genoot ik echt van z'n films en die Rocky films zijn nog steeds heel erg "uplifting".
 
ik ga voor arnold, mijn held, Toen ik hem voor het eerst zag in termanitor 1 , wou ik al zo lijf als hem,,,
 
Sly, bruce willis en van damme vind ik ook top maar nr1 is toch echt arnie.
 
Bruce willis zit wel wat in inderdaad, ik denk dat ik ook voor hem ga, he just dont gives a ****! Maar het was erg close met bruce lee!
 
Snipes in passenger 57...

:roflol:
 
Aangezien we hier op een BB-forum zitten kies ik ook voor Arnold.

Alhoewel ik Wesley Snipes als Blade ook super vind.
Vind Blade gewoon supercool!!
 
Ik ga voor mickey mouse
 
Ik heb gekozen voor Jean Cleaude, fantastische films..
 
Mel Gibson is echt mijn favoriet,maar als het echt om actie gaat is het toch wel Arnie dat rulez(predator,terminator's,total recal,enz...):D
 
Jean Claude Van damme is idd altijd al mijn favo geweest. Alle films van hem gezien. alleen tja begint een beetje te vervelen. Ik vind Vin Diesel toch ook wel kewl! En Bruce willes ook maar je kan wel kiezen maar ze zijn toch best verschillend van elkaar vind ik.
 
Arnie, terminator 2 is gewoon de BOMB!!!

waarom staat Steven Seagal r niet tussen Dandy?
 
Originally posted by Rob G
Arnie, terminator 2 is gewoon de BOMB!!!

waarom staat Steven Seagal r niet tussen Dandy?

verrrek nu je t zegt, ik had mn wel op mn kladlijstje staan..geen idee waarom ik hem ben vergeten

en dolph lungren:D die is bij ons een soort anti-held geworden
 
jean claude kan zeker goed vechten en mooi ook.. coole films... en de rocky films van sly zijn zeker vet !

als bruce lee nu nog zou leven en kwaliteit (graphics) films zou maken met zijn vechtkunsten .. zou dat mijn favo zijn.

maar jacky chan blijft me favo :) prachtig om hem bezig te zien.. love the martial arts. alleen vind ik t lichaam van arnie gewoon GAAF

maja da's nogal vanzelfsprekend :)
 
Gespierd is arnie wel maar acteren ??? ''ILL BE BACK'' Wheohahahahahahah

Zelf vind ik snipes tha man en vin is ook massiv
 
De Hulk mis ik...

Dan maar Jean-Claude van Damme, omdat hij er wel appetijtelijk uitziet en ik zijn filmpjes dus met plezier bekeek. Ik vond de meeste wel dom.
 
Arnold ofcourse :) toen ik klein was wou ik net zo groot als hem worden, nu wil ik VEEEEL groter worden :D
 
Ik zag trouwens van de week een trailer van de nieuwe film 'hulk' (zie avatar croco :)). Volgens mij word dat best een kewle film! Alleen gebruiken ze dus computer geanimeerde beelden voor de hulk... Ik had wel gehoopt dat ronnie die rol zou krijgen :)

P.s. Ook 1 van mijn lievelings superhelden is James Bond! Hij ruled!!!! (in de oude films iig)
 
Back
Naar boven