MuscleMeat

Actiehelden..POLL!! (1 bezoeker)

Wie is jouw ultieme actieheld

  • Arnold Schwarzenegger

    Stemmen: 16 29,1%
  • Sylvester Stallone

    Stemmen: 2 3,6%
  • Bruce Willis

    Stemmen: 10 18,2%
  • Bruce Lee

    Stemmen: 2 3,6%
  • Wesley Snipes

    Stemmen: 6 10,9%
  • Jackie Chan

    Stemmen: 2 3,6%
  • Jean-Claude v. Damme

    Stemmen: 13 23,6%
  • Vin Diesel

    Stemmen: 4 7,3%
  • anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Ik vind arnie ook nummer 1 in terminator 2 is hij echt de bom en in Commando ook masterlijk. Sly in rocky natuurlijk ook heel goed. En Bruce Willis is ook heel cool. en van Damme in Kickbokse en bloodsport echt top.
 
Vroeger altijd veel Van Damme films gezien, dus hij staat bij mij wel in m'n lijstje. Steven Seagal rulez ook... komt altijd heel rustig over, maar als het erop aankomt dan hoekt ie ze allemaal neer.
 
Originally posted by TongPo
Vroeger altijd veel Van Damme films gezien, dus hij staat bij mij wel in m'n lijstje. Steven Seagal rulez ook... komt altijd heel rustig over, maar als het erop aankomt dan hoekt ie ze allemaal neer.

een maat van me die doet diezelfde vechtsport als seagal. zijn geen verkeerde moves. is ook volgens velen nogh een natuurtalent ook. ben blij dat ie met mij meegaat op vakantie; wij dagen een stel dronken engelsen uit en hij mag ze aanpakken:D
 
Originally posted by dandyman


een maat van me die doet diezelfde vechtsport als seagal. zijn geen verkeerde moves. is ook volgens velen nogh een natuurtalent ook. ben blij dat ie met mij meegaat op vakantie; wij dagen een stel dronken engelsen uit en hij mag ze aanpakken:D

ben zeker dat je daar "ik daag" bedoeld

:D
 
Originally posted by bart82


ben zeker dat je daar "ik daag" bedoeld

:D
:rolleyes:
zodra ik al over 1 maat begin moet je t al niet geloven:D
 
Die vechtstyle van Seagal heet trouwens Aikido. Is idd wel een aparte sport; je gebruikt de kracht van je tegenstander, dus hoe groter en sterker je opponent, des te beter. Ik heb ook een keer zo'n proeflesje genomen, maar het bleek dat het grootste gedeelte van de beöefenaars 40+ was :D Kracht en lenigheid zijn niet echt van belang aldus de trainers daar...
 
Originally posted by TongPo
Die vechtstyle van Seagal heet trouwens Aikido. Is idd wel een aparte sport; je gebruikt de kracht van je tegenstander, dus hoe groter en sterker je opponent, des te beter. Ik heb ook een keer zo'n proeflesje genomen, maar het bleek dat het grootste gedeelte van de beöefenaars 40+ was :D Kracht en lenigheid zijn niet echt van belang aldus de trainers daar...

idd, geen aanval, geen echte krijgskunst. puur op de tegenstanders kracht en hoe sterker hij is hoe harder en zwaarder hij t krijgt en hoe makkelijker t voor hem is. t is een verijdelde vorm van aikido en nimpo btw.
 
Jean Claude. Mooi lichaam heeft ie trouwens ook
 
geen echte krijg kunst? Nou Dandy valt me nou tegen :( dan ken je aikido verleden nog niet
 
Originally posted by Ryu
geen echte krijg kunst? Nou Dandy valt me nou tegen :( dan ken je aikido verleden nog niet

dat dacht ik ook, maar die maat van me, laten we m steven noemen:D weerlegde dat t een krijgskunst was. krijgskunst staat bekend om je tegenstander te vernietigen, zijn sport is meer zelfverdediging om die aanval te verijdelen
 
VIN DIESEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
de mussles van brussels he..
(of hoe 't ook geschreven moet..) :D
 
Ik vind Vin Diesel gewoon de stoerste van ze allemaal. Ook in die films die ie speelt altijd de stoere bink :P

Al is silvester met rocky!! ook heel goed :) En jean klootvandamme ook wel. Maar vindiesel vind ik gewoon stoer, hijs niet echt een vechter.
 
Ik kies voor Bruce Willis, aangezien hij ook nog kan acteren in tegenstelling tot de rest :D
 
Back
Naar boven