Fitness Seller

ACTION CREATINE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joepvs

Novice
Lid geworden
20 aug 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo mede-forum gebruikers,
Ik ben nu al een tijdje bezig in de fitness wereld en heb me een beetje verdiept in voedingssupplementen. Nu kwam ik laatst in de action en zag voor 4 euro 300 gram creatine, ik dacht dit is iets te mooi om waar te zijn. Ik heb wat research gedaan naar het merk bodymass en kwam dit tegen op hun site :
Het is gegarandeerd:

- Dopingvrij

- GMO vrij

- Niet van dierlijke afkomst (en dus BSE-TSE vrij)

- Geschikt voor vegetariërs en veganisten

- Vrij van allergenen

- Vrij van verontreinigingen zoals pesticiden, dioxines en oplosmiddelen (EC 1881/2006)

- Geproduceerd door een ISO en FSSC 22000 (Food Safety System Certification) gecertificeerde producent

- Kosher gecertificeerd

- Geproduceerd zonder het gebruik van ionisatie

- Vrij van stoffen die op de verboden lijst staan van de WADA

Maar mijn vraag is, zal dit goed spul zijn en moet ik het kopen of moet ik dit links laten liggen? Ik kan voorlopig niets online kopen, vandaar de rede dat ik het in winkels wil kopen. En stel dit is geen goed spul in welke winkel moet ik het dan halen?
Alvast super bedankt voor reacties,
Joep
 
Is gewoon creatine monohydraat, niks mis mee.
Al die certificeringen en claims zal ik maar niet al te veel naar kijken, lijkt me sterk dat action creatine van €4 vervuild is met iets wat op de WADA dopinglijst staat :o
 
Is gewoon creatine monohydraat, niks mis mee.
Al die certificeringen en claims zal ik maar niet al te veel naar kijken, lijkt me sterk dat action creatine van €4 vervuild is met iets wat op de WADA dopinglijst staat :o
Zat er maar eens een keer wat doping in dat soort dingen. Ik kan alle hulp wel gebruiken.
 
Creatine is creatine lijkt mij
 
Heb die ook...onzin om dr meer voor te betalen alleen omdat dr een merk op staat
 
Zal ik die ook maar eens kopen, altijd gewoon de goedkoopste creatine kopen die je vinden kan.
 
Hallo mede-forum gebruikers,
Ik ben nu al een tijdje bezig in de fitness wereld en heb me een beetje verdiept in voedingssupplementen. Nu kwam ik laatst in de action en zag voor 4 euro 300 gram creatine, ik dacht dit is iets te mooi om waar te zijn. Ik heb wat research gedaan naar het merk bodymass en kwam dit tegen op hun site :
Het is gegarandeerd:

- Dopingvrij

- GMO vrij

- Niet van dierlijke afkomst (en dus BSE-TSE vrij)

- Geschikt voor vegetariërs en veganisten

- Vrij van allergenen

- Vrij van verontreinigingen zoals pesticiden, dioxines en oplosmiddelen (EC 1881/2006)

- Geproduceerd door een ISO en FSSC 22000 (Food Safety System Certification) gecertificeerde producent

- Kosher gecertificeerd

- Geproduceerd zonder het gebruik van ionisatie

- Vrij van stoffen die op de verboden lijst staan van de WADA

Maar mijn vraag is, zal dit goed spul zijn en moet ik het kopen of moet ik dit links laten liggen? Ik kan voorlopig niets online kopen, vandaar de rede dat ik het in winkels wil kopen. En stel dit is geen goed spul in welke winkel moet ik het dan halen?
Alvast super bedankt voor reacties,
Joep
niks mis mee , meteen een jaar voorraad inslaan zou ik zeggen .
 
Back
Naar boven