MuscleMeat

Activiteitsfactor vraag

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
14
Waardering
1
Hi. Ik weet niet goed wat ik moet aanhouden voor het berekenen van mijn TDEE.

Voor de activiteitsfactor moet je vaak kiezen tussen weinig tot niets doen (kantoorbaan) tot zeer actief..
Nu heb ik inderdaad een kantoorbaan waar ik met mijn auto heen ga en dus amper beweeg overdag. Wel ga ik 6 dagen per week naar de sportschool voor een training van zo’n 1,5u en op de 7e dag doe ik wat cardio of yoga.

Hebben jullie tips?

Basal Metabolic Rate1,848 calories per day
Sedentary2,217 calories per day
Light Exercise2,540 calories per day
Moderate Exercise2,864 calories per day
Heavy Exercise3,187 calories per day
Athlete3,510 calories per day
 
Als je sedentary neemt en daar het verbruik van je activiteiten los berekent bij optelt kom je waarschijnlijk bij de 2600-2800.

Bijvoorbeeld 2200 + ( 6 dagen x 400 kcal krachttraining + 1 dag x 750 cardio / 7 ) = 2650
 
Bedankt voor de antwoorden, ga ermee aan de slag :)
Jij lag toch in een camper in Alaska nadat je de verkeerde planten had genuttigd? Ik vond het wel een inspirerende verhaal, vooral het verbranden van al je geld. Bezittingen houden je ook alleen maar op de plaats. Dat is dan weer slecht voor je calorieën count.
 
Jij lag toch in een camper in Alaska nadat je de verkeerde planten had genuttigd? Ik vond het wel een inspirerende verhaal, vooral het verbranden van al je geld. Bezittingen houden je ook alleen maar op de plaats. Dat is dan weer slecht voor je calorieën count.
Dat is wat ze zeggen ja!
 
Back
Naar boven