MuscleMeat

Actueel: één week voor de Fibo ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hallo sportieve massa mensen :D

Donderdag tot en met Zondag is het weer zover, dan is de Fibo weer in Essen (Germany). Ik ga er Zondag heen, zijn er nog meer mensen die Zondag gaan of op een andere dag? Ik ga er met de trein naartoe. Ik geloof dat als ik met de trein klaar ben dat ik moet overstappen op de u11 richting Messe in Essen :p

Helaas moet ik mijn kaartjes aan de deur kopen want die Duitse ticketservice snap ik niet en ik heb ook geen creditcard. Weet iemand of die tickets (kombi-tickets met metro kaartje) ook ergens in Nederland worden verkocht, en is het de moeite waard om die catalogus aan te schaffen die je daar kunt kopen?

Anyways ik ben Zondag 25 april van de partij :cool: :cool: :cool:

:lifter:
 
Sorry dat ik ff lui doe, maar wat kost een kaartje? En hoeveel ben ik aan de deur duurder uit?
 
Maakt volgens mij niet veel uit. Kaartje is volgens mij 18 euro.
Ik ga btw ook op zondag. Ben er al om 10:00 want anders moet ik mijn auto aan de andere kant parkeren en kan ik een half uur gaan lopen.
Ga samen met mijn vrouwtje, 2 maten en waarschijnlijk nog een stelletje.
Ben benieuwd of ik mensen tegenkom van hier!
 
Wij gaan zaterdag.
Gisteren gelezen dat Rocky Balboa ook nog ff langskomt. Die gast is kleiner dan ik ben :D FOTO!!!
 
Hoogstwaarschijnlijk zal ik r zondag zijn met Johnny, Exarchos en mijn trainingsmaat. Maybe Frenkpie en Benchmarc ook...? Vervoer moet nog geregeld worden... Hopelijk gaat dat wel lukken.
 
Wij gaan er zondag (9 pers.) ook heen...

We zijn er om ongeveer 10:00u.
 
Rob G zei:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik r zondag zijn met Johnny, Exarchos en mijn trainingsmaat. Maybe Frenkpie en Benchmarc ook...? Vervoer moet nog geregeld worden... Hopelijk gaat dat wel lukken.

Ik wil best met je mee als dat kan !! Tegen een vergoeding uiterraard. PM me of mail me over de tijden/ontmoetingsplaats etc.
 
Rob G zei:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik r zondag zijn met Johnny, Exarchos en mijn trainingsmaat. Maybe Frenkpie en Benchmarc ook...? Vervoer moet nog geregeld worden... Hopelijk gaat dat wel lukken.

Jep, lijkt me wel leuk om ff een meetinkje te arrangeren. Dus als alle big mofo's ff reageren dan kunnen we even wat afspreken :) ;)
 
ben er zondag ook weer. samen met vampire en okkebol (posten bijna nooit wat :D ). zal er denk ik om een uurtje of 12 wel een keer zijn. ligt er maar net aan of ik de wekker wil horen.
 
Voor degene die niet met de auto gaan is de trein een prima alternatief. Kaarten naar Essen zijn verkrijgbaar op Amsterdam CS, Den Haag HS, Den Haag CS etc ... ( http://www.ns.nl/internationaal/index.cgi ).

ICE 105 InterCityExpress
10:05 Duisburg Hbf

10:15 Duisburg Hbf RE 29617 RegionalExpress
10:27 Essen Hbf

Zit trouwens te twijfelen of ik mn videocamera meet moet nemen of gewoon een fototoestel :D :D :D Btw mag je daar filmen?
 
Jimbo zei:
Voor degene die niet met de auto gaan is de trein een prima alternatief. Kaarten naar Essen zijn verkrijgbaar op Amsterdam CS, Den Haag HS, Den Haag CS etc ... ( http://www.ns.nl/internationaal/index.cgi ).

ICE 105 InterCityExpress
10:05 Duisburg Hbf

10:15 Duisburg Hbf RE 29617 RegionalExpress
10:27 Essen Hbf

Zit trouwens te twijfelen of ik mn videocamera meet moet nemen of gewoon een fototoestel :D :D :D Btw mag je daar filmen?

iedereen loopt te filmen :D
 
Dacht te gaan , maar besloot dat het nog te veel belasting voor de rug zou geven om de hele dag in touw te zijn en evt. omver te worden gelopen door brede gasten.
In plaats daarvan ga ik en vriendlief waarschijnlijk naar een grote supplementenbeurs in juni.

Espi
 
4 uur met de trein :( is mij wat te lang dan ben ik daar pas half 2...
 
Johny zei:
Jep, lijkt me wel leuk om ff een meetinkje te arrangeren. Dus als alle big mofo's ff reageren dan kunnen we even wat afspreken :) ;)

Als je meer weet of je vervoer hebt en/of ik (en evt. benchmarc) mee kunnen. Let me know ! Ik zou het supergaaf vinden om mee te gaan....
 
is er nog een meeting eigenlijk?
 
Zou graag heen willen maar heb geen rijbewijs.... met de auto maar een een uurtje blazen vanaf hier. dus 4 uur met de trein heb ik niet ervoor over......volgend jaar ben ik cker van de partij !
Oh jah, mensen die heen gaan, niet vergeten foto's te maken he!, altijd leuk !

grtz
 
Esperantisto zei:
Dacht te gaan , maar besloot dat het nog te veel belasting voor de rug zou geven om de hele dag in touw te zijn en evt. omver te worden gelopen door brede gasten.
In plaats daarvan ga ik en vriendlief waarschijnlijk naar een grote supplementenbeurs in juni.

Espi

Wat waar en wanneer???
Lijk mij ook wel leuk om te bezoeken een supplementenbeurs.
Als het beetje in de buurt is iig.
 
ik ga er vrijdag heen (3 man )

komen er nog bekende profs ??

gr BT
 
Ik wil ook, maar weet het nog niet...
 
Whaha ja ik postte net al in een andere Fibo thread een smeekbede om een chauffeur :D
 
Back
Naar boven