AndroidHealthClinic

ad-1

Bezoekers in dit topic

iccu

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ad-1
lijkt wel een ok product om te gebruiken als pro hormooon, kan alleen geen enkele nederlandse site vinden waar je het kan kopen dus het is illegaal in nederland?

verkopen jullie het via het elite gedeetle van de site mischien?
over laten komen uit amerika is ook zo duur en ook onbetrouwbaar

Ja, het is illegaal in NL en nee, het wordt niet verkocht op dbb.com. Via-via is er altijd wel aan te komen, maar het zal duur blijven.

Stacken met een ander product geeft betere gains, maar weet je zeker dat je er qua training en voeding nu al het maximale uit haalt? Is die 4-5kg die je op het oog hebt wat je verwacht van zo'n kuur of denk je dat je met 4-5kg extra wel zo'n beetje bij je ideale gewicht/bouw zult komen?

• Topic Starter Topic Starter
4 kilo erbij is om op een goed gewicht te komen ik ben gewoon niet al te dik het houdt gewoon niet over..

ik vreet me echt de pl**ris 5 of 6 keer per dag gebruik weight gainers maar ik blijf beetje steken ik zit nu op circa 70 kilo bij 1.82 cm. maar ik ben wel goed gebouwd qua spieren train al 1 tot 1,5 jaar en het gaat daarbij best snel

maargoed.. het is dus illegaal :( is dat met een reden? (politiek) of is het product echt niet veilig?

is er een goed alternatief voor ad-1 ? dat wel toegestaan is in nederland bijvoorbeeld..

ik wil gwoon een keer die ****ing 4 kilo erbij hebben qua gewicht.. thats all ik train het er vast wel weer af maar dan doen we nog wel een keer een kuurtje ad-1 of wat anders

Post je voedingsschema eens in het voeding en dieten forum. Creatine zou je kunnen helpen als je dat nog niet gebruikt, maar qua (pro)hormonen kun je in NL niks legaal kopen. De producten zijn relatief mild als je je aan de aanbevolen dosis houdt, maar voor meer gains moet je meer gebruiken wat weer meer kans geeft op bijwerkingen. Het zijn geen onschuldige snoepjes, ook niet bij "normaal" gebruik.

Verder is geduld een schone zaak.

gebruik:

swole v2
syntrax isobol
universal gainfast

combo werkt wel redelijk goed voor mij tot nu toe
heb al goeie gains gehaalt

maar die 4 kilo grens wil er nie bij op.. ik zit denk ik onder me ideale gewicht met 1.82 cm en circa 70 kilo ik wil graag gewoon wat meer reserver hebbe.. als ik een keer ziek wordt ben ik alweer 'dun' het is gewoon een te weinige reserve..

ben wel bereid tijdelijk iets gezondheid op te offeren om dikker te worden.. dan maar ff slecht voor de lever het is tenslotte maar van korte duur (kuur van een maandje of 2 weken bij ad-1 heb zo geen idee hoe je dat spul kuurt)

Dat wordt dus toch bestellen uit het buitenland.. heb je dan nog een risico dat als ze het gaan controleren dat ze je naaien bij de doane? (boutes, rechtbank ofzo) omdat het tenslotte illegaal is? :S daar heb ik natuurlijk nie zon zin in..

Bestellen uit het buitenland zou ik zeker niet doen. De kans dat je pakje in beslag wordt genomen is erg groot. Dan ben je het vaak kwijt en met een beetje pech krijg je nog wel een rekening thuis (als zijnde een boete!)...

En ja...in feite is het illegaal hier in NL, maar als je echter goed zoekt zul je voldoende adressen vinden waar je het kunt halen ;)

vanuit belgie op een site voor 70 bleuro...
maar vanuit amerika ben je circa 20 euro goedkoper en dan zit de verzending er nog bij..

ik heb al even nagevraagt maar ken niemand die me er zo aan kan helpen vanuit Nederland. Dat wordt dus toch maar bestellen vanuit het buitenland... zal de enige snelle oplossing zijn

ik weet dat sommige hier er wel aan kunnen komen maargoed ik zit niet in het cirquit..

mischien dat wat insiders me in ieder geval wat prijs ranges kunnen aangeven , hoevele het ongeveer kost in nederland.

Hoelang train je al en was je voeding schema? wat als dit niet goed is zal geen 1 kuur je helpen 4 kilo te winnen

dude post je voedinsschema eens ben ervan overtuigd dat je naturel nog veel meer kan winnen...vreten moet je vreten!! :eyebrow:

algemeen schema (ik bunker er nog veel bij)
voor 1 dag heb geen zin alles van de hele week te type hoor.. dat is dit + wat variates

en me vreterijk kan nog hoger ik weet het maar daar ben ik EN te lui voor en heb ik TE weinig tijd voor (ik zit op school en wordt ook moe van zoveel eten)

smorgens:
2 bruine boterhammen met iets erop
1 bak yogurt met gain fast van universal
glas met swolve 2
syntrax syntrabol (werkt nie (genoeg) moet iets sterkers)\

smiddags
middag eten, veel aardappels , soms brood als ik op school zit (5x)
als ik smiddags brood eet ik savonds warm gewoon eten flinke portie vaak 2x opscheppe

brood met tonijn of vis of salade
2 bakken weight gainer met jogurt
swole v2
vaak savonds voor het slapen gaan nog een bak weight gainer van universal paar boterhammen vruit, whatever ik wil vreten (behalve vette dingen zoals chips)

naja verder eet ik heel gezond.. veel vlees ook wel .. ook veel kip, cornflakes. gekookte eireren probeer 3 of 4 te eten per dag (gaat goed samen met de swole)

naja dat is het met veel variaties
eet dus best wel normaal ,maar ben te lui en te druk om meer en vaker te eten en he tlukt gewoon niet vaak genoeg geprobeet

de meeste gains haal ik uit de weight gainer van universal.

Sorry, maar als je 4 keer per dag eet is dat niet optimaal en dat je op school zit is geen excuus. Ik neem aan dat je ook traint, maar een post-workout shake met dextrose zie ik er niet bij. Ook geen lijnzaad olie en groente.

Weg met die yohurt, neem kwark. Volkoren brood altijd alleen met veel vlees, vis, kaas of af en toe wat pindakaas. Fruit voor het slapen gaan zou ik niet doen. Weg met die corn flakes, neem havermout.

Weight gainers zijn supplementen, het meeste moet je uit je voeding halen. Verder hard trainen (niet lang), genoeg rusten (slapen) en geduld hebben. iets minder dan een kilo erbij per maand is zeker niet slecht hoor.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, voer eerst je eiwitten eens drastisch op! Dan ga je vanzelf al groeien zonder supps. Je dieet bestaat momenteel hoofdzakelijk uit carbs, en die doen verder niks voor je groei. Je eiwitten zijn je daadwerkelijke bouwstoffen...keep that in mind!!

Hehe, typisch, was te voorspellen. Je ziet zo vaak dat mensen gewoon met hormonen beginnen te klooien terwijl hun voeding nog niet eens in orde is. Bovendien zou ik als tiener uberhaupt geen prohormonen of AS gebruiken.

Te lui en te weinig tijd zijn zeker geen excusen. Ten eerste duurt school maar een paar uurtjes en zijn er hier zat mensen die een kantoorbaan van 8 tot 5 hebben die het wel vol kunnen houden om 4000 kcal per dag te eten.
En te lui vind ik al helemaal zo'n bullshitreden. Niet alles word je in de schoot geworden. Voor sommige dingen moet je opofferingen maken. Laat maar zien hoe graag jij er goed uitziet.

axestream zei:
Sorry, maar als je 4 keer per dag eet is dat niet optimaal en dat je op school zit is geen excuus. Ik neem aan dat je ook traint, maar een post-workout shake met dextrose zie ik er niet bij. Ook geen lijnzaad olie en groente.

Weg met die yohurt, neem kwark. Volkoren brood altijd alleen met veel vlees, vis, kaas of af en toe wat pindakaas. Fruit voor het slapen gaan zou ik niet doen. Weg met die corn flakes, neem havermout.

Weight gainers zijn supplementen, het meeste moet je uit je voeding halen. Verder hard trainen (niet lang), genoeg rusten (slapen) en geduld hebben. iets minder dan een kilo erbij per maand is zeker niet slecht hoor.

Ik zit ook op school en zorg dat ik opsta met een goede basis van een bord brinta en stuk fruit. tijdens school eet ik gewoon 8 sneen tarwe roggen met 100-200 gr kipfilet. als ik thuis kom direct een proteine shake met koolhydr en lepel lijnzaadolie, 1,5 uur later noodles en 2 zakjes brinta drinkontbijt. dan een warme maaltijd en een wg shake. daarna nog een proteinen shake en een WG en voor het slapen nog een bak magere kwark van melkan. Ik bedoel als ik opschool druk ben en minder tijd hem om te eten dan vreet ik als een paard als ik thuiskom :D

iccu zei:
Voeding etc alles is echt ok believe me

Dat zei je in die andere topic over prohormonen die je hebt geopend. :rolleyes:
Je denkt dus echt dat alles in orde is? Man je eet minder als ik, voor ik hiermee begon.

Wat zit je aan de prohormonen als je eetschema = BASIS, niet eens goed is.
Ik vindt het eigelijk maar flauw, je hebt wel discipline nodig als je deze sport wilt doen en al die supps gaan je daar echt niet meehelpen.

Terug
Naar boven