AndroidHealthClinic

Ad-Aware SE Professional Edition 1.06r1 With Vx2 Cleaner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
2.707
Waardering
46
Ad-Aware® SE Professional Edition offers you the highest level of protection from known Data-mining, aggressive advertising, Parasites, Scumware, selected traditional Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers, and tracking components. Lavasoft’s new Code Sequence Identification (CSI) technology protects you from both known and unknown variants of these threats; and with the real-time protection of Ad-Watch you can block suspicious processes and browser hijack attempts from affecting your system.

Ad-Aware® SE Professional Edition also includes the process browser Process-Watch which allows you to browse, scan and analyze processes running on your system. You can easily scan for, and terminate known suspicious processes and their associated modules.

RapidShare Webhosting + Webspace
 
Hahaha! Ad-Aware is het grapje in de wereld van spyware.

Eindigt steevast in de onderste regionen van de toplist van antispyware-programma's.

AdAware heeft een enorme naamsbekendheid en teert daar nog steeds op.
Echter wie slim is en iets verder kijkt dan z'm neus lang is ziet dat Adaware al enkele jaren de meeste spyware ongemoeid laat in tests op PC's.

Bagger.
 
hm dat wist ik niet, meestal vind ie altijd wel hoop zooi en dan hoop ik er maar op dat het verwijderd word :rolleyes:

ik heb dan nu trojan remover sinds kort en spybot.

nog andere aanraders?
 
Hahaha! Ad-Aware is het grapje in de wereld van spyware.

Eindigt steevast in de onderste regionen van de toplist van antispyware-programma's.

AdAware heeft een enorme naamsbekendheid en teert daar nog steeds op.
Echter wie slim is en iets verder kijkt dan z'm neus lang is ziet dat Adaware al enkele jaren de meeste spyware ongemoeid laat in tests op PC's.

Bagger.


Als het echt zo bagger is waarom zit het dan in Hitman Pro DBC?
Is dat niet een progje wat jij ooit hebt aangeprezen?
( ja heb een aantal posts nagekeken )
 
Hitman Pro is prachtig maar af en toe gevaarlijk.

Ik heb het NOOIT aangeprezen.

Probleem van Hitman Pro: De gebruiker heeft geen invloed op wat er gedelete wordt. Hitman Pro raast als een trein door je PC en delete alles wat los en vast zit. Soms worden daar dingen bij gedelete die helemaal NIET de bedoeling zijn.

Ik wil altijd graag de regie over mijn eigen PC hebben!
Niks automatisch deleten want geen programma weet wat goed voor mij is. Dat moet ik kunnen controleren en kunnen aanpassen.
Hitman Pro is leuk als je lui en onwetend bent maar het kán dus zaken deleten die je pc juist goed laten lopen.
 
Hitman pro sucks
 
Welk progje is dan een goede antispyware en adware?
 
Spybot, Spyware Doctor, Windows Defender, Trojan remover als extraatje...

De nieuwe generatie antivirus BitDefender (versie 10) heeft ook ingebouwde spyware detection.
 
Back
Naar boven