AndroidHealthClinic

ader over bicep

Bezoekers in dit topic

hm zal wel enige invloed hebben maar zoals al gezegd zijn meerdere factoren die een rol spelen waarvan aantal trainingsjaren imo maar een kleine is.
 
gaat ook uit van de bloedstroom als je opgepumpt bent stroom er ook meer bloed door je aders...
 
Ik heb die ader ook nog nooit gehad,en vroeger zat ik ook op die 6% ongeveer.
 
Net als spierkwaliteit, verbetert de vasculairiteit naarmate je langer traint. Het is idd genetisch bepaald, maar kan zeker wel verbeteren.
 
Ik ga altijd vissen , moet je ook doen !

kijk maar naar me ader :D


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Curl die vissen :cool:
 
Hoe groter de spier, hoe meer bloed er naartoe moet, hoe meer de ader opzwelt
 
Ik heb het zelf nog nooit zichtbaar gehad, terwijl ik wel een hele lange tijd op een lager vetpercentage heb gezeten.
Zoals RVR al zegt het ligt er ook aan hoe ver je aderen onder de huid liggen.

Ik heb dit zelf wel heel duidelijk ik heb twee evenredig grote dikke aders over mijn biceps lopen en dit is vooral zichtbaar in mijn biceps. Ik heb een vetpercentage van ca.12 procent. grtz
 
Heeft

A: Te maken met vetpercentage
B: Te maken met vochtgehalte in je lichaam
C: Genetica
 
zit zelf rond de 12 en heb aderen vanaf me schouders over me biceps lopen met kleintjes aan de zijkant (dus het is niet alleen 1 rechte lijn) en in me triceps. Als ik alles hard aanspan en adem in houd ook in me traps en borst en allemaal kleintjes door me schouderaderen zelfs door :eek: . Toen ik begon had ik dit echt allemaal niet krijg gewoon steeds meer aderen lijkt het wel. Maar vind het zelf prachtig en als ik dan ooit naar de 6 ga moet het er wel bruut uitzien :D
 
Even een goede pomp voor je op stap gaat (oid.) werkt ook zeer goed om anderen te laten schrikken van je guns:D

Doorbloeding (aanvoering van zuurstof) wordt dan gestimuleerd door verruiming van aderen.
 
Ik heb altijd al een ader over mn biceps gezien, geeft ook de indruk van meer definitie :D

moet je mn onderarmen eens zien als ik ze getraint heb..:o
 
Ik heb zowat geen zichtbare aders, evenals mijn pa. Zal wel in het lichaamstype zitten. Als ik een pomp heb zie ik ze wel op mijn linkerschouder en lichtjes in mijn borst, maar dan liggen ze er nog niet echt bovenop. Op mijn biceps zijn ze nergens te bekennen :p
 
Toch heeft iedereen aders, ik weet het zeker!
 
Moet sucken rock :D
 
hard trainen
 
Back
Naar boven