MuscleMeat

Aderverkalking

Bezoekers in dit topic

Wil geen second opinion, maar de huisarts heeft 0 verstand van anabolen enzo en als ik sommige leden hier berichten zie posten alsof ze hart chirurg zijn, dan dacht ik dat ik het even kon vragen. Ook al is het maar om een beestje gerust gesteld te kunnen worden.

In jouw geval hoeft de huisarts ook geen verstand van anabolen te hebben daar je ze ik weet niet hoe lang geleden hebt gebruikt. Alleen al aan je reacties is te zien dat je jezelf zo enorm veel stress op legt, daar krijgt ieder gezond mens een hoge bloeddruk van.
 
In jouw geval hoeft de huisarts ook geen verstand van anabolen te hebben daar je ze ik weet niet hoe lang geleden hebt gebruikt. Alleen al aan je reacties is te zien dat je jezelf zo enorm veel stress op legt, daar krijgt ieder gezond mens een hoge bloeddruk van.

Het is 6 jaar geleden dat ik gebruikt heb. Ik had het minder erg gevonden als mijn onderdruk ook hoger was. Nu is alleen mijn bovendruk verhoogt en dat vind ik raar.
 
Het is 6 jaar geleden dat ik gebruikt heb. Ik had het minder erg gevonden als mijn onderdruk ook hoger was. Nu is alleen mijn bovendruk verhoogt en dat vind ik raar.

Hoezo had je het minder erg gevonden als je onderdruk ook hoger was? En waarom is het raar als alleen je bovendruk iets verhoogd is?
 
Ts moet een goede psychiater zoeken.
 
Hoezo had je het minder erg gevonden als je onderdruk ook hoger was? En waarom is het raar als alleen je bovendruk iets verhoogd is?

Omdat het blijkbaar is als alleen bovendruk verhoogd is dat je dan aderverkalking hebt en als het ligt aan stress, dan word zijn je boven en onderwaarde verhoogd. Dit heb ik iig gelezen op internet.

Ts moet een goede psychiater zoeken.

Heb ik ook 1 gehad, maar heb gevoel dat het niet werkt. Je zult het toch zelf moeten doen.
 
Omdat het blijkbaar is als alleen bovendruk verhoogd is dat je dan aderverkalking hebt en als het ligt aan stress, dan word zijn je boven en onderwaarde verhoogd. Dit heb ik iig gelezen op internet.



Heb ik ook 1 gehad, maar heb gevoel dat het niet werkt. Je zult het toch zelf moeten doen.

Ik lees wel meer op het internet, zo zou je van fietsen met een lage zadelstand dikke benen kweken..
 
Ik lees wel meer op het internet, zo zou je van fietsen met een lage zadelstand dikke benen kweken..
Ik had mijn teen gestoten laatst...

Toen ik op internet ging zoeken hoe lang ik mank zou lopen vond ik een post dat een blauwe teen een gevolg van diabetes is. :(
 
Als ik symptomen van een verkoudheid Google heb ik longkanker met uitzaaiing naar m'n keel :P wacht die 24u test nou maar eerst af, een psycholoog mss om van je angst (aanvallen) af te helpen? Ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal maar je gaat nu eenmaal niet zo snel dood


:roflol: heb ik een periode ook last van gehad (angstaanvallen/ hypochondrie ,gelukkig altijd kunnen weerstaan om naar de dokter te gaan ,teller staat op 0 gelukkig
 
:roflol: heb ik een periode ook last van gehad (angstaanvallen/ hypochondrie ,gelukkig altijd kunnen weerstaan om naar de dokter te gaan ,teller staat op 0 gelukkig
Het stelde mij wel gerust eigenlijk :P hoe onredelijk je soms wel niet kunt denken..
 
Bovendruk verhoogd door inspanning en stress ja. Je hebt GAD... generalized anxiety dissorder. Uit elke zin die jij hier neerplempt, haal ik dat. :-) geen huisarts, maar psychotherapeut opzoeken :-)
 
Ik lees wel meer op het internet, zo zou je van fietsen met een lage zadelstand dikke benen kweken..

Ohh, dat is dus niet waar? Heb ik vandaag dus 65km voor niks zo achterlijk gefietst in die klote kou....
 
Back
Naar boven