MuscleMeat

Aderverkalking

Bezoekers in dit topic

Gast 147539

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2015
Berichten
160
Waardering
64
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Goeiedag beste mensen,

Ik heb een vraag over aderverkalking, om preciezer te zijn vraag ik me eigenlijk af hoe lang duurt het totdat je aderverkalking krijgt en zijn er manieren om er van af te komen.
Stel je voor, je eet om wat voor reden dan ook voor gedurende langere periode ongezond voedsel dan bedoel ik hiermee voedsel als pizza, fastfood, gefrituurd voedsel, voedsel met veel kcal en verzadigde vetten en transvetten en maar weinig voor je lichaam belangrijke voedingsstoffen. Hoe lang duurt het precies totdat je aderen verstopt gaan raken en wat kan je ertegen doen wanneer je het eenmaal hebt, zijn er überhaupt manieren om vet wat verstopt zit in je aderen eruit te krijgen ?? Alvast bedankt voor het lezen van mijn lange vraag.
 
Ik denk dat je deze vraag beter kan stellen bij het diabetesfonds i.p.v. hier ..
 
Ik denk dat je deze vraag beter kan stellen bij het diabetesfonds i.p.v. hier ..

En toch zou dat hier bij veel personen (vooral de kuurders) tot de basis informatie moeten behoren. Al helemaal bij de mensen die langdurig kuren of langdurig met obesitas te maken hebben (gehad). Natuurlijk zijn er zaken die helpen zoals gezonde voeding en bepaalde supplementen welke mogelijkerwijs bijdragen aan een gezonder hart- en vaatstelsel. De vraag is alleen of je de reeds toegedane schade überhaupt wel ongedaan kunt maken. Galen zijn hier eigenlijk studies over/naar/van?

Volgens mij is de medische wereld nog steeds volop bezig met onderzoek naar goedwerkende medicijnen en kun je als patiënt beter voorkomen dan genezen. Daarbij kun je je naast gezonde voeding additioneel richten op bepaalde supplementen welke veel anti-oxidanten bevatten zoals Co-enzym Q10 (Ubichinon) maar ook middelen zoals Vitamine K2 (Menaquinon) zouden kunnen bijdragen.
 
Ik zou er sowieso geen onderbouwd antwoord op kunnen geven, maar zoals vrijwel alles zal ook dit wel van persoon-tot-persoon verschillen.
 
Citruline malaat? Arginine is goed voor je vaten check Ergogenics. Ik pak iedere dag 3 gram bij het ontbijt en 3 pre workout.
 
Back
Naar boven