AndroidHealthClinic

Adidas Adipower aanbieding van adidas op marktplaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

emielb

Cool Novice
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
85
Waardering
7
Lengte
1m82
EDIT: Het is niet echt bedoeld als een marktplaats post (anders had ie wel in de sticky gekund), excuses alsnog.


Ik ben sinds enige tijd op zoek naar schoenen voor het gewichtheffen. Had power perfect 2's besteld maar deze helaas moeten retourneren ivm een fabrieksfout. Ik zit nu op mijn geld te wachten (studentenbudget) en kwam de volgende aanbieding tegen.

http://link.marktplaats.nl/a1054929277

De link in de advertentie naar de schoenen werkt niet wat opzich ook logisch is. Is namelijk niet naar de adidas specialty sports website maar naar de reguliere. Ik heb een beetje rond zitten neuzen en de andere artikelen die adidas op marktplaats zet, hebben ook geen werkende link. Deze aanbieding lijkt een soort geautomatiseerd bericht wat elke paar dagen opnieuw wordt gepost. Is dit überhaupt het officiële adidas account? Heb al een mailtje gestuurd maar helaas nog geen antwoord. Moet ik maar opgeven en weer PP2 bestellen (wat overigens ook prima schoenen zijn)?
 
Waarom zou adidas op marktplaats verkopen? Op de gewone adidas site verkopen ze ook gewichthefschoenen maar ik zou die marktplaats post niet vertrouwen.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je trouwens 15% korting moest je toch adipowers willen dan koste ze nog 150 ipv 175 of the kunt je power perfects zo goedkoper krijgen.
 
Waarom zou adidas op marktplaats verkopen? Op de gewone adidas site verkopen ze ook gewichthefschoenen maar ik zou die marktplaats post niet vertrouwen.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je trouwens 15% korting moest je toch adipowers willen dan koste ze nog 150 ipv 175 of the kunt je power perfects zo goedkoper krijgen.
Bedankt voor de tip, ik vond het ook al vreemd. Ik twijfelde vooral omdat die specifieke account meer dan 3000 advertenties heeft op marktplaats (misschien meer klandizie online ofzo) en al anderhalf jaar actief is. Verder ben ik niet zo bekend met marktplaats maar het leek me een beetje vreemd dat ze zulke nep-accounts niet snel verwijderen. Maar het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn :rolleyes:.
 
Dit was gewoon legit hoor. Jammer genoeg zijn alle gangbare maten inmiddels verkocht.
 
Dit was gewoon legit hoor. Jammer genoeg zijn alle gangbare maten inmiddels verkocht.
Jammer! Dan ga ik voor de PP2 (die ik stiekem toch mooier vind dan die rood zwarte adipower uitvoering).
 
Back
Naar boven