XXL Nutrition

Adidas Power Perfect 2

Bezoekers in dit topic

Kuiltje

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2014
Berichten
85
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hoi,

Via Wiggle.nl heb ik nu drie keer Power Perfect 2 besteld. De eerste keer in maat 44, deze waren veel te klein. Vervolgens maat 45,3 en ook die waren tegen de verwachting in te klein. Mijn grote teen drukte iets tegen de neus van de schoen. Nu heb ik inmiddels maat 46 over laten komen en deze zijn echt veel te ruim. Het zou 0,7 maat moeten schelen, maar het lijkt wel 2 centimeter.
Ik weet even niet wat te doen, daarom hoop ik dat iemand me kan helpen met de volgende vragen.

  1. Stel ik zou toch weer maat 45,3 bestellen. Deze schoenen knellen heel iets bij m'n grote teen, maar zitten verder perfect. Gaan deze schoenen nog iets uitlopen en zo niet, ga ik daar dan hinder van ondervinden?
  2. Ik heb vrij smalle voeten, vandaar mijn keuze voor de Adidas PP2. Wat is een goed alternatief voor deze smalle schoen?
  3. In welke winkel zou ik powerliftschoenen (het liefst incl Adidas PP2) kunnen passen. Liefst omgeving Apeldoorn of in Utrecht.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Je kunt gewoon tennisschoenen van adidas passen en die maatvoering aanhouden, zo doen de meeste het hier.

Maar bij mij werden deze wel wat ruimer, mijn nieuwe adidas weightliftschoenen zaten ook heel strak in het begin. Maar als ze te groot zijn kun je gewoon 2 paar sokken over elkaar doen, toch?
 
Doe in het begin hele dunne sokken (of geen sokken aan) totdat ze wat zijn gevormd. Ik had ooit adistars in maat 44 2/3 en die deden gewoon pijn de eerste week. Daarna steeds met dunne sokken aangedaan en later gewoon met dikke omdat ze wat rekken.
 
rekken wel wat inderdaad

mijn pp2 waren eerst ook iets te klein, nu zitten ze prima
 
power perfects hebben dezelfde maatvoering als adidas samba (deze kan je passen bij elke goede sportzaak)
 
Zijn dit betere schoenen dan die Asics lift bla bal schoenen?
 
Zeer waardevolle info. Hartelijk dank allemaal :thumbs:
 
Ze horen ook wat strakker te zitten he..


Bij mij doen ze nog steeds pijn aan de buitenkant van me voet als k ze lang aan heb
 
Back
Naar boven