MuscleMeat

Verkocht Adidas powerperfect 2, ongeveer een jaar oud, maat 47 1/3 ( us 12/5 en uk 12: bijna zo goed als nie

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Beste vrienden,

ik verkoop mijn squatschoenen omdat ik nu voldoende mobiliteit heb ontwikkeld om zonder squatschoenen te squatten. Blootvoets squatten heeft ook, bij mij, minder negatieve gevolgen voor de linkerknie.

Ik post dit eerst hier, onder dbb-vrienden. Binnen een week dan op andere sites.

Deze schoenen zijn echt in een nieuwstaat.
Ik denk dat ik ze ongeveer 100 keer heb gebruikt in een 5 x 5 squatsessie waarbij deze schoenen werden belast met mijn lichaamsgewicht (ongeveer 85 kilo + max 1 x 125 kilo en sets van rond de 5 x 100)/

Ze ruiken ook heel fris, ik heb ook nooit geurige voeten gehad en deed ze enkel aan voor squatten.

Ik verkoop ze dus omdat ik ze niet meer gebruik.
Ik zal foto's posten en een clipje op youtube met de link hier.
http://www.youtube.com/watch?v=N0rlkeX1GGM&feature=youtu.be

Ik dacht aan 110 euro.

Ik woon in Buggenhout maar als het wat te ver is voor de koper dan kan ik hem wel een stuk tegemoet rijden met de wagen. We moeten dan maar wat regelen met betrekking tot de afstand en de gebruikte benzine. Als het niet te ver is, dan is de benzine gratis. Als ik meer dan 120 km moet rijden, dan moeten we toch eerst dat even bespreken.


qoy8oo.jpg


2dl2mtu.jpg


De squatschoenen kunnen eventueel geruild worden voor een tom tom runner HRM (tweedehands is die net iets duurder maar dan kan ik eventueel wel wat opleggen.


Groeten.

Christian

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Zou ook eens de zool moeten fotograferen. Ik heb er enkel mee op tapijttegels gelopen en die hebben dus geen enkele gebruikersspoor.
 
1 meter 78 met zulke grote voeten, hmm
 
1 meter 78 met zulke grote voeten, hmm

1m77 zelf.

Ze vielen trouwens een halve cm te groot uit maar veel last had ik er niet van. Ik had ze een halve maat groter besteld omdat ik dat in het verleden altijd moest doen met adidas.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven