AndroidHealthClinic

Admin ik zou graag willen weten wie dit is.

Bezoekers in dit topic

mwa ik vind gewoon dat ie ze naam erbij had moeten zetten. maar das mij mening
 
Kijk dat vind ik nu het leuke van karma. Geef je in zo'n thread een onpartijdige post krijg je zelfs daarvoor negatieve karma. In de thread werd er gepraat over de laffe streek van geen afzender erbij zetten wat hier bij mij ook het geval is. Je hebt kwa die uitspraak zeker gelijk Big Steve. Ik denk dat degene die deze karma heeft gegeven dan toch lak aan de regels zal hebben van dit board. Aangezien ik dus onpartijdig was omdat beiden volgens de regels te werk gingen. Voor deze meneer heb ik dus alle respect verloren terwijl hij het met deze uitspraak duidelijk eens was van het niet plaatsen van een naam.

Zou de admin deze meneer daar eens over willen benaderen?

Verder vind ik het vreemd dat er echter alleen word gekeken naar degene die dus antwoord gaf op de provocatiefe uitspraak en niet op de plaatser ervan?
Is de gene die er aanleiding voor geeft immers niet net zo schuldig?
 
Sorry maar ik ben daar totaal niet mee eens, maar voor de
kinderachtige jongens op dit forum heb ik mijn teksten maar weg gehaald. Ik heb trouwens ook geen zin om er iets anders meer op te zetten.
Jij jank om 1 negatieve karma terwijl ik in één dag 7 negatieve heb gekregen. Maar ik wil helemaal stoppen met deze discussie. Ik heb spijt dat ik op die negatieve karma heb gereageerd, ik had me er gewoon niets van aan moeten trekken. Ik kan nu wel vertellen wat ik van jou post vindt maar dat wordt toch een eindeloze discussie,
ik hou het hier bij en in het vervolg reageer ik niet meer op
dit soort dingen.

Ik heb je trouwens maar een positieve karma gegeven
 
Originally posted by admin
Ik heb de persoon opgespoord, 'hij' zegt dat de signature hem stoorde omdat het provocatie was.
Volgens hem zit het probleem niet bij de racisten maar bij de mensen die racisten maken.

Heb hem gevraagd om ermee te stoppen, hij ging akkoord.

Tenzij iemand het daar niet mee eens is?

Dus we gaan hem niet palen :p
 
ik zal wel niet helemaal op de hoogt zijn....maarre wat is karma???
 
Hetzelfde als shoarma, maar dan van eenden gemaakt :p
 
Originally posted by soulreaver
Hetzelfde als shoarma, maar dan van eenden gemaakt :p

t t t t t t... en dat voor een mod...

:no:



:D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik sluit me bij Martijn aan, wat was precies de reden, dat "Big Steve" pissed off is ?
Ik ben hier nog niet zo lang, dus ik snap het niet, sorry.......
 
ik vind ook eigenlijk dat bij ieder karma dat je geeft je naam er bij moet komen te staan.................kreeg laatst ook negatieve karma omdat ik me post "ja, ik lees wel eens ja" had genoemd ja sorry hoor maar dat vind ik echt wel een beetje zielig...je kunt je ook aan stellen.
 
Ben het met Steve eens, maar ook zeker met avg!

Er is nog altijd een verschil tussen het uiten van je mening of discrimineren. Daarbij wil ik echt geen eerder genoemde uitspraken goed praten, dat zeker niet!
 
Pfff, de lozer die me voor bovenstaande post een negatieve karma geeft mag zijn naam r best bij zetten hoor, je hoeft niet bang te zijn hoor...
 
4get about it, je hebt toch geen schaamte in het off-showen van je warme en fuzzy karma... :D

trieste figuren die neg. karma geven om niets zullen zelf toch maar weinig karma stempunten hebben zodat ze amper invloed uitoefenen op je puntentotaal en je ze dus gewoon kan negeren :)
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor de ene met neg had zo'n 30 punten eraf gehaald bij mij en die plus van big steve was 5 dus dat verschilt nog 25 punten.

Ach je kunt niet altijd geluk hebben
 
Back
Naar boven