Fitness Seller

Admin ik zou graag willen weten wie dit is. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik krijg een negatieve karma met de volgende tekst:
"Nederland vol? Alle racisten het land uit. " Alle apen het land uit ja!!!! Linkse rat!!!!

Ik zou graag willen weten wie dat geweest is, ik zou wel even
met deze jongen willen praten.

Iemand een negatieve karma geven zonder een afzender erbij te zetten vindt ik
al een laffe actie maar om hierbij te gaan discrimineren vind ik pas echt heel ziek. :fire:

Steve
 
ik denk dat het beter als iedereen soort van "tracking" functie heeft...zou veel problemen voorkomen.

Mja trek je maar niet aan biggie steve, je krijgt een pos karma van me :P
 
Laatst bewerkt:
Het gaat niet om die negatieve karma Vinny ik ben gewoon
:fire: omdat het een laffe klootzak is. Discrimineren hoort eigelijk niet te kunnen op dit forum, ik zou wel 5 minuten met deze gast alleen in een hokje willen zitten.
 
zo een biecht hokje net als in de kerk? die zijn best cool :P
 
Kijk dat vind ik nou zelf ook. Racisme is niet goed te praten en moet zwaar gesanctioneerd worden!
Ook is er iets mis met de karma functie, ik had hem een positief karma gegeven, voor zijn vraag wat raus nou eigenlijk betekend, maar hij kreeg een negatief aan...
 
Originally posted by Big Steve
ik zou wel 5 minuten met deze gast alleen in een hokje willen zitten.



inderdaad ik ook....
wat zou je eigenlijk met hem doen, Steve??
Hem afranselen of alleen maar palen? :D
 
Zal het nakijken voor je.
 
Originally posted by admin
Zal het nakijken voor je.

Thnx dat waardeer ik.

Originally posted by Oom Oli




inderdaad ik ook....
wat zou je eigenlijk met hem doen, Steve??
Hem afranselen of alleen maar palen? :D

Als ik 5 minuten met hem alleen kan zijn in één hok?
Nou palen doe ik hem dan echt niet hoor oli, ik denk dat hij
zich voorlopig wel kan ziek melden. Ik wil wel weten wie hier
een rasist is op dit forum :yell:
 
Laatst bewerkt:
Admin je mag hem dan ook wel bannen.
 
Ik weet niet of het om één iemand gaat Ton want ik krijg er nu ééntje binnen met: Wie discrimineerd hier? Jij heb liever criminelen dan je eigen volk in je land! Schandalig vind ik dat! Weg met de Noord afrikanen!!!

Ik vindt dat door dit soort dingen het forum flink omlaag wordt gehaald :fire:
 
Laatst bewerkt:
lets kick their asses :P bb'ers genoeg :D
waar woont je huis waaaaar :D
 
foeifoeifoei.... trek t je maar niet aan, wie zoiets schrijf is nog geen aandacht waard
 
Ik vind het gewoon zielig, maar ik hou er over op nou. Ik heb 3 negatieve karma's gekregen met dit soort linke uitspraken. Ik hoop dat Admin er wat aan doet, dit hoort
niet te kunnen en als je de regels leest die voor dit
forum gemaakt zijn dan zie je dat het NIET mag.

Maar ja wie ben ik :(
 
tja... eigelijk zou je er geen woorden aan vuil moeten maken
maar dat is o zo moeilijk :mad:
 
Ik vindt dat door dit soort dingen het forum flink omlaag wordt gehaald :fire: [/B]


Inderdaad, je moet je effe in de plaats stellen van de bodybuilders hier die niet van Belgisch of Nederlands orgine zijn... Ik kan me voorstellen dat het ze wel een beetje kwetst... :(
 
Tjah, je hebt gelijk als je zegt dat discriminerende tekst hier niet hoort te staan. Alleen is het niet zo dat jij dus een uitspraak doet tegenover alle racisten en het dus zelf over 1 kant scheert? Dat valt toch ook onder racisme?

Bij het melden van zijn uitspraak zou je van te voren kunnen weten dat het reactie's zou kunnen uitlokken.
Wat weer valt onder provocatie.
Daarbij word er vaak genoeg gezegd dat een ander discrimineerd terwijl de reden niet gegrond is.
Ik bekijk het van mijn punt dat toen onze autotonen buren aan het verbouwen waren begonnen ze snachts rond 10.00 aan hun huis tot 1/3 uur snachts wat dus geluidsoverlast betekend en dat heeft meer dan 4 maanden geduurd en degene die er iets van zegden werd al meteen van racisme beschuldigd en de politie die gebeld werd deed ook niets omdat het autochtonen waren omdat ze anders klachten zouden krijgen vanwege racisme.

Dus ik kan me goed indenken dat niet racistische mensen zich ook kunnen storen aan dergelijke uitspraken, vanwege het feit dat de term racisme ook al vaak is uitgebuid.

Begrijp me niet verkeerd, je instelling is wel goed enkel je uitspraak is dusdanig geformuleerd dat het storend naar buiten komt en niet enkel voor de racisten.
 
Ik heb de persoon opgespoord, 'hij' zegt dat de signature hem stoorde omdat het provocatie was.
Volgens hem zit het probleem niet bij de racisten maar bij de mensen die racisten maken.

Heb hem gevraagd om ermee te stoppen, hij ging akkoord.

Tenzij iemand het daar niet mee eens is?
 
Ik ben het er zeker mee eens, zoals ik in mijn post vermelde dat het niet perse een racist hoeft te zijn.
 
Back
Naar boven