Fitness Seller

Admin???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey, bro's en hey admin


Wat ik me afvraag, is het volgende,,,,als ik wat vraag van admin krijg ik daar nooit een reactie op, no offense admin, maar ik zou graag willen weten waar het aan ligt.Bijv toen ik net lid werd van deze board had ik een leuke avatar gevonden, ik wist niet hoe ik hem moest plaatsen, en jij admin zei tegen me dat je de avatar voor me zou plaatsen maar nooit gedaan,,,,


Nog een voorbeeld ik heb 2X me nieuwe kuurschema gepost, ééntje met jouw naam in de titel, maar jammer genoeg ook geen reactie gehad.:rolleyes: Ik had je nog een vriendelijke pm'tje gestuurd om te vragen of je ffe ernaar wou kijken ,maar tevergeefs, terwijl je op andere sectie's wel vaak reacties geeft zoals de gare hanenhok:)


Ligt het aan mij < of word ik gewoon geneergd? Het is wel mij doel om zoveel mogelijk te leren op dit board,.....

:dunno:
 
Het zou echt lullig zijn als je hier geen antwoord op krijgt :D
 
nee maar soms heeft admin het zo erg druk dat hij soms moet selecteren. kan zijn dat hij het over het hoofd heeft gezien? hij kan niet overal zijn.

ook kan het zijn dat hij het voor die avatar gewoon vergeten is.
 
Mij antwoord hij altijd, maar dan wel met een dag vertraging, nou ja, ik snap wel dat hij het druk heeft...
 
Originally posted by Spike
nee maar soms heeft admin het zo erg druk dat hij soms moet selecteren. kan zijn dat hij het over het hoofd heeft gezien? hij kan niet overal zijn.

ook kan het zijn dat hij het voor die avatar gewoon vergeten is.

Spike is de inval admin, net zo iets als een inval juffrouw alleen heeft die geen slotjes en spike wel :D
 
mmmm een inval juf....oh w8 das spike nm ^_^
 
Heb ook nog geen antwoord gehad op de aanvraag voor die avatar. Kun jij dit niet regelenspike als hij het te druk heeft
 
Was dan niet opzettelijk Levrone, maar het is echt uit tijdgebrek.
 
ik probeer jouw in katabole toestand te krijgen :p
 
Originally posted by admin
Was dan niet opzettelijk Levrone, maar het is echt uit tijdgebrek.

Oke, Als je dan een keer tijd hebt, zou je dan effe naar me nieuwe kuurschema willen kijken??EN wat kritiek/tips kunnen geven?


Groet

Levrone@
 
Originally posted by admin
Was dan niet opzettelijk Levrone, maar het is echt uit tijdgebrek.

train dan gewoon een keer niet:D

ik heb je ook nog een pm gestuurd waar geen haast bij is maar wou t ff kwijt;)
 
Back
Naar boven