XXL Nutrition

Adobe Premiere Pro?

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2003
zij er mensen die hier verstand van hebben anders ga ik mijn vrg nieteens posten

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 okt 2004
gebruik het zelf niet maar er staan tal van tutorials online dus google erop los kerel

lionel

High on Meth
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 jan 2005
Misschien had je dit ook eerst even kunnen vragen in je 'plassen met een dikke p**mel' topic.

OP
D-U-N-K

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2003
hahaha!

ja ik heb al gekeken op internet maar ik kon t niet vinden, het is dnek ik vet simpel en niet een moeilijk evrg maar ik weet t ff niet

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 okt 2004
in plaats van dat je het nou gewoon meteen vraagt....... ???

OP
D-U-N-K

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2003
ok oke:
als ik film met mijn cam en ik zet t im premiere en ik sla t op gewoon als filmbestand, dan is 10 minuutje sfilm al een paar gig.
dit kan je makelijk resizen terwijl je gewoon dezelfde kwaliteit kan houden van het beeld

Maar hoe moet je dat doen? en op welke formaten of wat dan ook moet ie staan zodat je t zelfde kwaliteit houdt

Syn

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2003
het moet nog gecodeerd worden, gebruik virtualdub anders. Kan je het bijv divx of xvid format geven.

OP
D-U-N-K

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2003
Wat?

Volgens mij moet je gewoon met eenpaar knopppen gerised kunnen worden, graag stap voor stap beschrijving hoe dat moet.

Syn jij bedoelt dus ggewoon dat ik eerst die hele tape afmaak en daarna alles verkelin ofzo in een of ander porg. ik bedoel dan heb ik 40 gig aan film op me comp ofzo

Syn

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2003
D-U-N-K zei:
Wat?

Volgens mij moet je gewoon met eenpaar knopppen gerised kunnen worden, graag stap voor stap beschrijving hoe dat moet.

Syn jij bedoelt dus ggewoon dat ik eerst die hele tape afmaak en daarna alles verkelin ofzo in een of ander porg. ik bedoel dan heb ik 40 gig aan film op me comp ofzo

Inderdaad, dat is normaal hoor, hierna moet je het filmpje in een ander formaat wegschrijven bijv. divx of xvid (dit is de reden dat je soms codecs moet downloaden als je een filmpje wilt kijken). Dit kan heel makkelijk met bijv. het programma VirtualDub. Het filmpje is dan een stuk kleiner daarna.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Als je wilt gaan editten moet je toch eerst beginnen bij de bron, hoe dan ook moet je op een gegeven moment de hele film in het DV-formaat op je pc zetten. Daarna kan je alles pas omzetten naar het gewenste formaat.

Goede guide :

http://forum.doom9.org/showthread.php?t=32197

OP
D-U-N-K

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2003
hmm ok dan weet ik dat in ieder geval, zla zo die guide bekijken dankje

Naar boven