Fitness Seller

Adrenaline

Bezoekers in dit topic

mennoweet

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m85
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Had echt enorm hard getraind 2 dagen van de week. Echt trainen heel veel kracht gevende. Maximaal. Drie dagen later heb ik nog steeds adrenaline. Echt tot het punt dat als ik ga liggen of zitten ik er constant last van heb.

Weet niet of iemand het herkent en wat je ermee moet doen. Waren me eerste voluit krachttrainingen in goede tijd en had echt alles gegeven tot grommend toe (train toch in me eentje in vrijstaand iets). Maar dit is echt niet fijn zo. Lichaam blijft echt een beetje in die fight flight stand hangen of zo lijkt wel.

Opnieuw gaan trainen en wat harder. Blijkbaar niet moe genoeg 🤓

Had echt enorm hard getraind 2 dagen van de week. Echt trainen heel veel kracht gevende. Maximaal. Drie dagen later heb ik nog steeds adrenaline. Echt tot het punt dat als ik ga liggen of zitten ik er constant last van heb.

Weet niet of iemand het herkent en wat je ermee moet doen. Waren me eerste voluit krachttrainingen in goede tijd en had echt alles gegeven tot grommend toe (train toch in me eentje in vrijstaand iets). Maar dit is echt niet fijn zo. Lichaam blijft echt een beetje in die fight flight stand hangen of zo lijkt wel.
fight or flight ? ga eens praten met een psycholoog lijkt meer tussen je oren te zitten als at anders

zou in dit geval wel even contact opnemen met een psycholoog.

Ja euh dat is niet helemaal normaal. Bel je huisarts morgenvroeg maar eventjes

Ik zou even bloeddruk gaan meten en met je verhaal naar de huisarts gaan.

Zit je ook aan de pre-workout? Met misschien DMAA?

Activatie van het sympatisch zenuwstelsel door die stress. Een reden om niet altijd maar maximaal opgefokt te trainen.

Hersteld het met een week of 2? (met rustiger trainen)

Back
Naar boven