MuscleMeat

Advanced Update

Bezoekers in dit topic

Je kan wel zien dat je nu 4 eiwitshakes per dag drinkt.

Soms. Vaak 3.

je bent echt flink gegroeid sinds je niet meer bij Xat traint.
:thumb:
We spreken elkaar

gr

Haha dat mag ook wel, is toch weer iets van 1½ of 2 jaar geleden.
Toen woog ik 68kg ofzo, schommelde hele tijd.

Was altijd wel tof trainen bij Ixat, in de toekomst kom ik weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Haha met hun maximaal 32 kg dumbbells trainen vind je wel tof?

Nee ixat blijft een vrouwen sportschool (oja Sportspalace heet het nu toch;)).
 
Haha met hun maximaal 32 kg dumbbells trainen vind je wel tof?

Nee ixat blijft een vrouwen sportschool (oja Sportspalace heet het nu toch;)).

Ja de 32kg dumbbells was voor toen genoeg. Nu smijt ik ze de lucht in, gaat nergens meer over.
Maar waar ik vaak sport, gaan ze ook maar tot 34kg.. die zit ik ook 3x15 te presse. :rolleyes:

Ik was weg gegaan bij Ixat om enkele redenen.
- Het bedrag van 48 euro per maand vond ik veel te veel voor alleen fitness (je kreeg zonnebank en sauna erbij, maar dat wou ik niet).
- Tijdens hun langdurige verbouwing binnen (kwam een schutting en was de ruimte bij fitness ineens heel klein), bleef de 48 euro nogsteeds terwijl je niets had. Het was meer een apekooi zonder licht, want de verbouwing binnen duurde zeker enkel wat maanden, en kreeg nieteens buitenlicht.
- Teveel beachboys, waar ik wel eens ruzie mee ging zoeken. (Pakte 32kg dumbbell, legde het voor zich neer, ging stoer rond kijken, en legde het later snel weer terug).
- De vrouwtjes vond ik niet erg. ;)
 
Hoelang ben je en wat meten je bovenbenen?
 
Mja, dat is voor die lengte wel ok. Vind het zelf ook niet zo mooi als ze kneiterdik zijn, maar toch zou ik ze wel trainen als ik jou was, gewoon zonde voor de rest van je lijf ook.
 
Mja, dat is voor die lengte wel ok. Vind het zelf ook niet zo mooi als ze kneiterdik zijn, maar toch zou ik ze wel trainen als ik jou was, gewoon zonde voor de rest van je lijf ook.

Ja thanks, ga het ook zeker aanpakken.
 
Back
Naar boven