MuscleMeat

Verkocht advertenties opschonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sandows Legacy

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2011
Berichten
1.329
Waardering
35
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
beste heren moderators,

ik zoek nog weleens (met de zoekfunctie) op bepaalde apparatuur die ik wil hebben.

ik kom dan met regelmaat topics tegen van vele jaren oud.en dat werkt dus niet handig.
wordt er hier nooit opgeschoond?

idee om dit toch eens te doen?

verder zoeken dan pagina 1 wordt hierdoor namelijk al erg oninteressant gemaakt zo :o
 
Om voor mods te maken dat ze alle topics moeten bekijken en moeten verwijderen, never gonna happen :o

Misschien een delete functie? Of iets van een vinkje te koop/verkocht voor de zoekfunctie? :dunno:
 
Bij uitgebreid zoeken kan je aangeven hoe oud een post mag zijn.
Hiermee is het een stuk fijner zoeken.
 
Om voor mods te maken dat ze alle topics moeten bekijken en moeten verwijderen, never gonna happen :o

Misschien een delete functie? Of iets van een vinkje te koop/verkocht voor de zoekfunctie? :dunno:

nee dat is ook niet de bedoeling,
je moet als lezer (topicstarter) zoals je zegt aangeven dat een item verkocht is, vervolgens kunnen de mods (die de bevoegdheid hebben om zaken te deleten) deze topics aanvinken en verwijderen.
kost toch geen tijd?
het is echt onoverzichtelijk zo, sorry dat ik het zeg.

topicstarters werken daar ook aan mee, lang niet iedereen geeft aan als iets verkocht is.

dat het anders (beter) kan, is te zien op heel veel andere fora.
het is maar een idee he ;)
 
nee dat is ook niet de bedoeling,
je moet als lezer (topicstarter) zoals je zegt aangeven dat een item verkocht is, vervolgens kunnen de mods (die de bevoegdheid hebben om zaken te deleten) deze topics aanvinken en verwijderen.
kost toch geen tijd?
het is echt onoverzichtelijk zo, sorry dat ik het zeg.

topicstarters werken daar ook aan mee, lang niet iedereen geeft aan als iets verkocht is.

dat het anders (beter) kan, is te zien op heel veel andere fora.
het is maar een idee he ;)
Ik doelde ook meer op het feit dat ze dan ook de oude topics langs moeten om te kijken of het spul nog te koop is of niet en dan te verwijderen.

Misschien [VERKOCHT] in de topictitel zetten?
 
Ik doelde ook meer op het feit dat ze dan ook de oude topics langs moeten om te kijken of het spul nog te koop is of niet en dan te verwijderen.

Misschien [VERKOCHT] in de topictitel zetten?

dat zou al een heel goed begin zijn idd :thumbs:
 
Je kunt toch in de zoekresultaten zien hoe oud een topic is...
 
Je kunt toch in de zoekresultaten zien hoe oud een topic is...

ja en?
dan zie ik toch nog steeds niet of het item al dan niet verkocht is?

gaat erom dat je met een zeeeeer kleine moeite e.e.a. veel gemakkelijker kunt maken....
 
Tsja dat ligt aan de personen zelf die de tags niet veranderen.. Maar zou misschien ook wel wat beter gemodereerd kunnen worden inderdaad
 
Back
Naar boven