AndroidHealthClinic

Advies aan gevorderden gevraagd over pomp probleem

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo allemaal

ik heb een probleempje, probleembje tussen aanhalingtekens want het is een luxe probleem waarschijnlijk maar toch erg! vervelend, met pomp.

Tijdens de trainingen heb ik de laatste weken overdreven, werkelijk overdreven, veel pomp.

Ik heb altijd wel heel snel pomp in mijn spieren gehad maar het is de laatste 2 maanden eigenlijk dat ik na de derde oefening (4x10 nu , want van 4x6 kreeg echt afschuwlijk snel een pomp en dat terwijl ik echt heel licht train want ik kan niet veel tillen hoor) al er al last van krijg. Je zou denken wat is het probleem?

probleem 1 en het ergste probleem: Nou ik kan me dan nog amper bewegen. Dus door trainen gaat dan ook niet meer! Erg irritant.
Reden2: Laatst was ik mijn biceps aan het trainen en voelde ik bij elke keer dat ik de dumbbells omhoog aan het brengen was het bloed in mijn armen stromen (lekker) maar op een gegeven moment hoorde ik duidelijk mijn huid scheuren.

Bij stretchen doen mijn bloedvaten enorm veel pijn. Masseur hebben we niet. En mijn vriendin heb ik ten behoeve van mijn trainingen eruit gegooid :D . Dus dat gaat ook niet. Helpt sauna ?

Kan iemand me aub helpen met dit probleem? Ik zit er echt mee. (Ik wil wel gewoon kunnen trainen dus oplossingen als minder trainen etc... liever niet Als het effe kan.)

bedankt alvast, Xerxes

p.s. alleen serieuze en ervaren reacties aub!
 
Gebruik je iets waardoor je bloedvolume verhoogd is?
 
Nee

Aan 3Xl;

Nee helemaal niet, als je AS of iets dergelijks bedoelt (lees mijn vorige threads maar ik ben pas een beginner (nog niet een jaar nu dat ik bezig ben).

(ik hoop dat dit niet TE dom klinkt; als je de wei niet meetelt, maar dat heeft er helemaal niets mee te maken, ik zeg het toch maar je weet maar nooit, ik heb gekker antwoorden soms gehad)

Xerxes
 
oh ja

Oh ja

ik had vorig jaar in de zomer toen ik begon wel Exandrine gebruikt. En toen ging het iets beter.(alleen weet ik niet of het echt aan de xenadrine lag) Maar ja om nu tijdens mijn bulkfase exandrine weer te gerbuiken? :rolleyes:

Xerxes
 
Laatst bewerkt:
ik weet wat je bedoelt, ik heb dat ook vaak met biceps. Mijn arm is helemaal verstijfd, kan amper nog curlen. Ik heb bij mezelf gemerkt dat het werkt om iets meer te rusten tussen de setjes door. Probeer dat eens.
 
Probeer tussen elke set te stretchen.
 
probeer eens te stretchen idd en ook meer rust en minder supersetten.
 
Daar was ik al bang voor

Hi

tja hier was ik al bang voor. Niemand die een oplossing heeft die mij kan bevredigen. Het komt er op neer dat ik meer moet rusten, dit dacht ik al maar dacht misschien is er ook een andere oplossing. BTW dit gebeurt alleen als ik (voor mij) zware gewichten train. Jammer ik haat lichte trainingen (waarbij je meer moet herhalen).

Maar allen erg bedankt voor de moeite en tijd natuurlijk.

Een oplossing waar ik zelf trouwens aan zit te denken is toch maar 2 keer per dag te gaan trainen. Zodat ik toch voluit kan gaan. Spiergroepen dus verdelen.

groeten, Xerxes
 
Als je met minder gewicht meer herhalingen doet...eveneens tot het uiterste, voel je dan ook niet hetzelfde? Over het algemeen heb je dan meer pomp dan met weinig reps.

Ik ken het gevoel overigens... I love it! :heart:
 
Back
Naar boven