XXL Nutrition

advies anti aromatase

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
628
Waardering
132
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
hi,ik wil binnenkort mn eerste fatsoenlijke kuur starten,aangezien mn vorige gear zwaar ondergedoseerd bleek te zijn.
ik wil 500mg test e runnen samen met anti aromatase.
welke anti aromatase raden jullie mij aan?
anti aromatase heb ik niet liggen moet nog aanschaffen,kuur en nakuur is al geregeld,behalve dus anto aromatase
500 mg test e 12 weken .....
 
Gewoon nix preventief nemen...
 
Waar komt dat hele ai preventief nemen vandaan...
 

Ik weet dat ze dat daar al deden. Maar nu zie/hoor ik het steeds vaker in Nederland. Ik zelf heb nog nooit iets mee laten lopen. En ook nooit problemen gehad.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nix preventiefs nemen?
En gyno dan?
 
Nix preventiefs nemen?
En gyno dan?

Mocht je gyno krijgen kan je nolva nemen maar wie zegt dat je überhaupt gyno krijgt?

Als je de kans op gyno wilt verkleinen kan je eventueel naast je test nog mast zetten
 
Of minder test en een gelijkwaardige dosis androgeen compound erlangs. Mooiere look en minder kans op oestrogene bijwerkingen
 
Test en winstrol?
Of test proviron? Maar heb geen proviron liggen .

Je hebt de anti aromatase zoals jij het mooi noemt toch ook niet liggen? :dunno:
 
Test en winstrol?
Of test proviron? Maar heb geen proviron liggen .
Winstrol, proviron, masteron zijn toch gemakkelijk te verkrijgen. Mij voorkeur zou naar masteron of desnoods proviron gaan.
 
Winstrol, proviron, masteron zijn toch gemakkelijk te verkrijgen. Mij voorkeur zou naar masteron of desnoods proviron gaan.
Maar ik heb een video van een dr. Op youtube gevonden, die beweerd dat als je proviron of winstrol samen met test gebruikt, sat de waarschijnlijkheid op gyno vele malen groter is als het gebruik van test alleen?
Hier link.
Om je tijd te besparen..kijk vanaf 6.45.
 
Maar ik heb een video van een dr. Op youtube gevonden, die beweerd dat als je proviron of winstrol samen met test gebruikt, sat de waarschijnlijkheid op gyno vele malen groter is als het gebruik van test alleen?
Hier link.
Om je tijd te besparen..kijk vanaf 6.45.

Nou dan volg jij lekker het advies op van die mafkees :roflol:

Wat kom je hier nu doen? Wil je nu advies van veelal ervaringsdeskundigen of van een dokter die zelf nog nooit gekuurd heeft en maar wat roept op YT.
 
Heb je nu wel een goed merk? Of heb je weer troep in huis gehaald. Je post volgensmij ook al bijna 2 jaar over kuren maar wat heb je in de tussentijd gedaan? Het lijkt er in ieder geval niet op dat je ook maar een beetje moeite gedaan hebt om jezelf in te lezen, te zien aan je onwetende reacties
 
Heb je nu wel een goed merk? Of heb je weer troep in huis gehaald. Je post volgensmij ook al bijna 2 jaar over kuren maar wat heb je in de tussentijd gedaan? Het lijkt er in ieder geval niet op dat je ook maar een beetje moeite gedaan hebt om jezelf in te lezen, te zien aan je onwetende reacties
Ke reageert op mn post alsof je mn post gelezen hebt, maar je weet niet dat ik al een kuurtje erop heb zitten via iemand van hier, en waar uit bloedonderzoek bleek dat mn kuur ondergedoseerd was?
Eerst BEGRIJPEND lezen aub..en dan reageren!
 
En mn kuur was 6 maanden geleden.
Dus hoe kom je erbij dat ik post maar niet kuur?
6 maanden herstel is het beste wat je kunt doen, en dat heb ik dus gedaan.
Nu is het tijd voor een kuur, een REAL kuur.
Test heb ik binnen....wil het graag met proviron stacken.
 
Noet Noet Neeeeeeeeeeeeeeing
 
Ke reageert op mn post alsof je mn post gelezen hebt, maar je weet niet dat ik al een kuurtje erop heb zitten via iemand van hier, en waar uit bloedonderzoek bleek dat mn kuur ondergedoseerd was?
Eerst BEGRIJPEND lezen aub..en dan reageren!

Als jij nou eens eerst zelf begint met "begrijpend lezen", dan had je uit mijn post kunnen opmaken dat ik al gelezen had dat je een keer een kuur geprobeerd had maar toen troep gekregen had.

Voor jou geldt: eerst jezelf eens goed inlezen + leren om begrijpend te lezen:o, voordat je gaat beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven