AndroidHealthClinic

Advies aub.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 sep 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Momenteel bezig met mijn eerste ‘bulk’ kuurtje. Ik zet dit zelf in om en om mijn quads. De wijze heb ik geleerd van een verpleegkundige.

Maandag en donderdag

Week 1-12

Sustanon - 600mg per week (300mg 2x per week) 1,2 ml per x

Boldenone - 600mg per week (300mg 2x per week) 1.2 ml per x

——————————————————————

Om de dag:

Week 1-10

NPP (Nandrolone phenylpropionate) - 400mg per week (100mg 4x per week) 0,9 ml per x

——————————————————————

Momenteel zit ik aan het einde van week 3, 4,9kg aangekomen d.m.v. deze kuur en mijn voeding. Zit tegen de 5000kcal aan per dag. Het gaat dus allemaal prima, op 1 ding na.

Mijn quads beginnen na elke sust/bold en soms npp die op dezelfde dag valt te zwellen. Dit gaat gepaard met een rode grote vlek die steenhard is. Lopen/traplopen zitten laat staan benen en rug trainen gaat gewoon kut hierdoor. Ik kan niet het maximale uit iedere training halen hierdoor.

Mijn vraag is is dit muscle virginity? Zo ja gewoon bek dicht houden, doorprikken op mijn quads en rammen in de gym??

Of raden jullie mij wat anders aan?
 
Sustanon EOD Prikken.
 
Momenteel bezig met mijn eerste ‘bulk’ kuurtje. Ik zet dit zelf in om en om mijn quads. De wijze heb ik geleerd van een verpleegkundige.

Maandag en donderdag

Week 1-12

Sustanon - 600mg per week (300mg 2x per week) 1,2 ml per x

Boldenone - 600mg per week (300mg 2x per week) 1.2 ml per x

——————————————————————

Om de dag:

Week 1-10

NPP (Nandrolone phenylpropionate) - 400mg per week (100mg 4x per week) 0,9 ml per x

——————————————————————

Momenteel zit ik aan het einde van week 3, 4,9kg aangekomen d.m.v. deze kuur en mijn voeding. Zit tegen de 5000kcal aan per dag. Het gaat dus allemaal prima, op 1 ding na.

Mijn quads beginnen na elke sust/bold en soms npp die op dezelfde dag valt te zwellen. Dit gaat gepaard met een rode grote vlek die steenhard is. Lopen/traplopen zitten laat staan benen en rug trainen gaat gewoon kut hierdoor. Ik kan niet het maximale uit iedere training halen hierdoor.

Mijn vraag is is dit muscle virginity? Zo ja gewoon bek dicht houden, doorprikken op mijn quads en rammen in de gym??

Of raden jullie mij wat anders aan?
Dit is je eerste kuur ooit of?
 
Zo dat is een dikke eerste kuur zeg.
Ik zou die bold lekker weglaten, scheelt wat mililiters en pip waarschijnlijk.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Waarom zoveel gear nu dan?

Ik gok virgin muscle naast dat quads bij sommige mensen gewoon drama is en de prop in je sust.
Ik ga voor het eerst het podium op in het voorjaar. Vandaar dat er flinke massa moet worden gepakt om vervolgens flink te gaan cutten. Ik ben de komende 9 maanden nog wel even zoet zegmaar. Daarom hoop ik dat dat gezeik met die quads snel voorbij is en gevoelloos word naarmate de maanden vorderen.
 
Ik ga voor het eerst het podium op in het voorjaar. Vandaar dat er flinke massa moet worden gepakt om vervolgens flink te gaan cutten. Ik ben de komende 9 maanden nog wel even zoet zegmaar. Daarom hoop ik dat dat gezeik met die quads snel voorbij is en gevoelloos word naarmate de maanden vorderen.
Maar is daar zoveel gear voor nodig of wie heeft je dat wijsgemaakt?
 
probeer je bil
 
Gewoon beginnen op 500 mg Test E, eventueel 600 maar voor een eerste echte kuur is meer niet nodig. Als je wedstrijden wilt doen zou ik wat meer de tijd nemen i.p.v. overhaast ineens 1,6 gram per week met drie voor jou onbekende compounds injecteren.

Is dit advies van je coach? Mocht je het toch willen, verschillende spots in glutes en quad rouleren. UB injecteren is ook een optie met een kleinere naald.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Gewoon beginnen op 500 mg Test E, eventueel 600 maar voor een eerste echte kuur is meer niet nodig. Als je wedstrijden wilt doen zou ik wat meer de tijd nemen i.p.v. overhaast ineens 1,6 gram per week met drie voor jou onbekende compounds injecteren.

Is dit advies van je coach? Mocht je het toch willen, verschillende spots in glutes en quad rouleren. UB injecteren is ook een optie met een kleinere naald.

Hij zit al in week 3 :o

Als je met deze hoeveelheid begint, wat ga je dan je tiende kuur nemen? Of waarschijnlijk ben je tegen die tijd alweer gestopt en smoll omdat je te veel side effects kreeg van alles wat je nam en je het niet meer aankon. Zoiets zal het wel worden.
 
Wat spambod zegt!
Dit ga je niet lang volhouden op deze manier.
Echt een belachelijke eerste (echte) kuur ook.
Waarom zou je uberhaubt denken aan een podium op gaan als je er simpelweg nog lang niet klaar voor bent? En dan die slechte impulsieve beslissing compenseren met meer drugs. Zie je zelf niet dat dit backwards logic is?
Bouw eerst een basis op waar vanuit het realistisch is om een podium op te gaan.

Ontopic: klinkt als een ontsteking. Heb ik ook vaak gehad in het verleden. Ibuprofen nemen tijdens en na het injecteren.. maarja, als je nagenoeg elke dag injecteert is dat niet zo verstandig. Maar goed.. onverstandig was al het thema.
 
Ik snap sowieso niet waarom mensen massaal het podium op willen.
Persoonlijk zou ik dat alleen doen als ik de genetische aanleg ervoor heb, maar ik heb vaak op die wedstrijden scharminkels zien staan waarvan ik denk : "waarom?"
Zelfde vind ik overigens van die powerlift wedstrijden waarbij je het eerste gedeelte allemaal dudes ziet die 40 kilo squatten enzo.
Bedoel ik met alle respect en is mijn mening, maar ik zie er de logica gewoon niet van in.
 
Ik snap sowieso niet waarom mensen massaal het podium op willen.
Persoonlijk zou ik dat alleen doen als ik de genetische aanleg ervoor heb, maar ik heb vaak op die wedstrijden scharminkels zien staan waarvan ik denk : "waarom?"
Zelfde vind ik overigens van die powerlift wedstrijden waarbij je het eerste gedeelte allemaal dudes ziet die 40 kilo squatten enzo.
Bedoel ik met alle respect en is mijn mening, maar ik zie er de logica gewoon niet van in.
Misschien omdat ze het leuk vinden? Misschien hoor.
 
Ik snap sowieso niet waarom mensen massaal het podium op willen.
Persoonlijk zou ik dat alleen doen als ik de genetische aanleg ervoor heb, maar ik heb vaak op die wedstrijden scharminkels zien staan waarvan ik denk : "waarom?"
Zelfde vind ik overigens van die powerlift wedstrijden waarbij je het eerste gedeelte allemaal dudes ziet die 40 kilo squatten enzo.
Bedoel ik met alle respect en is mijn mening, maar ik zie er de logica gewoon niet van in.

Zodat ze daarna 'Athlete' op hun insta kunnen zetten.
 
Misschien omdat ze het leuk vinden? Misschien hoor.
Dat snap ik :P maar ik vind het gewoon niet logisch en al helemaal niet wat ze er meteen allemaal in knallen
 
Dat snap ik :P maar ik vind het gewoon niet logisch en al helemaal niet wat ze er meteen allemaal in knallen
Afgelopen weekend ook een wedstrijd weer gedaan en weet ook dat ik niet het meest pleasing fysiek heb maar doe het voor mijzelf en heb er plezier in.

Maar ben wel eens dat er sommigen rondlopen die er nog lang niks te zoeken hebben en eigenlijk alleen maar voor paal staan en hun coach rijk maken.
 
Ik snap sowieso niet waarom mensen massaal het podium op willen.
Persoonlijk zou ik dat alleen doen als ik de genetische aanleg ervoor heb, maar ik heb vaak op die wedstrijden scharminkels zien staan waarvan ik denk : "waarom?"
Zelfde vind ik overigens van die powerlift wedstrijden waarbij je het eerste gedeelte allemaal dudes ziet die 40 kilo squatten enzo.
Bedoel ik met alle respect en is mijn mening, maar ik zie er de logica gewoon niet van in.
Zo massaal willen mensen tegenwoordig niet meer het podium op hoor. Je mag tegenwoordig blij zijn als je met vijf man of meer in je categorie bent.

T.o.v. andere sporten ligt de lat wel vrij hoog. Als je voetbalt kun je wedstrijden in het elfde bierelftal doen, natuurlijk niet helemaal te vergelijken en deels geef ik je wel gelijk, maar massaal is het zeker niet.
 
Zo massaal willen mensen tegenwoordig niet meer het podium op hoor. Je mag tegenwoordig blij zijn als je met vijf man of meer in je categorie bent.

T.o.v. andere sporten ligt de lat wel vrij hoog. Als je voetbalt kun je wedstrijden in het elfde bierelftal doen, natuurlijk niet helemaal te vergelijken en deels geef ik je wel gelijk, maar massaal is het zeker niet.

738373937384629 verschillende categorieën x 5 deelnemers per categorie = alsnog best veel mensen, hoor.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven