Fitness Seller

Advies aub.

Bezoekers in dit topic

738373937384629 verschillende categorieën x 5 deelnemers per categorie = alsnog best veel mensen, hoor.
Afgelopen wedstrijd als je alle categorieën bij elkaar optelde waren er best veel deelnemers ja
 
738373937384629 verschillende categorieën x 5 deelnemers per categorie = alsnog best veel mensen, hoor.
Valt reuze mee. Op de Classic is bij de NBBF geen onderscheid naar lengte en gewicht, gewoon 1 klasse. Zo veel wedstrijden zijn er ook weer niet.
 
Valt reuze mee. Op de Classic is bij de NBBF geen onderscheid naar lengte en gewicht, gewoon 1 klasse. Zo veel wedstrijden zijn er ook weer niet.
Classic is dan met slip wel of?
 
Classic is dan met slip wel of?
Bij de NBBF wel volgens mij. Je hebt daar Classic BB en Classic Physique, dus wel weer twee verschillende toch. Die laatste met Speedo volgens mij. Bij Siggi's ook dacht ik, dat je glutes niet zichtbaar zijn?
 
Bij de NBBF wel volgens mij. Je hebt daar Classic BB en Classic Physique, dus wel weer twee verschillende toch. Die laatste met Speedo volgens mij. Bij Siggi's ook dacht ik, dat je glutes niet zichtbaar zijn?
Ik vindt die termen verwarrend, je hebt idd met slip of die zonder glutes idd.

Maar die term classic bb met slip kunnen ze beter mee stoppen.
 
Zodat ze daarna 'Athlete' op hun insta kunnen zetten.
dit.

Nadat ze laatste zijn geëindigd op hun eenmalige wedstrijd: atleet bij IFBB , hiervoor zou IFBB trouwens een ban moeten voorzien voor fake aannames.
Ergste soort is nog diegene dat vids gaan maken met titel: 'a day in the life of an amateur bodybuilder'. 9/10 ook met een kutfysiek. Narcisme op topniveau.
 
Back
Naar boven