XXL Nutrition

Advies bij kuur

Bezoekers in dit topic

Didrickydo

Novice
Lid geworden
28 apr 2017
Berichten
15
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
85kg
Beste leden ,

Ik heb mijn trainen inmiddels alweer een tijdje opgepakt en ben me aan het voorbereiden op mijn 2e kuur

Nou heb ik mijn gear binnen gekregen maar nou is dit zowel bij de deca als test/e ampullen 300mg/ml . Mijn bedoeling was 500test/e 400deca.. maar dat word weer lastig of ik moet steeds wat van de deca en test weggooien ... is 600 test 300 deca een optie ??
 
Weggooien? Gewoon zetten
 
Dus dan word het 600 test/e 300 deca ...?
 
Ja mooie dosis. Ga je normaal gesproken erg tevreden over zijn.
 
Heerlijke kuur.
 
Waarom geen 300/300? Ik heb er weinig verstand van hoor, dus hoor graag wat hier nadelen van zijn. Voor een tweede kuur is dat toch geen verkeerde dosering?
 
Waarom geen 300/300? Ik heb er weinig verstand van hoor, dus hoor graag wat hier nadelen van zijn. Voor een tweede kuur is dat toch geen verkeerde dosering?

600 mg testosteron en 300 mg nandrolon kan ook prima voor een tweede kuur hoor. Maar in principe kan hij ook wel beginnen 300/300 en later misschien nog verhogen.
 
Wat voor tactiek kan men nu eigenlijk het beste toepassen mbt estrogen/prolactine control tijdens een deca kuur?

In het geval van 600test 300deca: vanaf het begin een AI of SERM gebruiken en zodoende dus ook de kans op prolactine gerelateerde sides verkleinen? Want zoals ik het begrijp krijgen de meeste mensen pas last van prolactine gyno en lactatie wanneer ze in eerste instantie hun estrogen uit de hand laten lopen?

In het geval dat men een AI of SERM preventief (ik weet dat de meesten hier preventief niks mee willen laten lopen) mee laat lopen, heb je dan de kans op prolactine problemen zo goed als uitgesloten en kan je caber e.d. gewoon achterwege laten? Of blijft de kans op problemen toch bestaan?

En in hoeverre zijn problemen met prolactine en Deca nu eigenlijk dose-related? Ik snap dat iedereen anders is, maar wat zijn doseringen die een kleine of juist grote kans op sides geven?

Een hoop vragen maar hopelijk iemand die wat van zijn praktische kennis wil delen. Lees en hoor overal namelijk louter tegenstrijdige verhalen omtrent dit onderwerp.
 
Ik denk inderdaad dat ik de eerste 2 a 3 weken misschien begin met 300/300 en daarna de test opvoer naar 600.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn eerste kuur test/e 500 en deca 400 was...
ik weet dat de meeste dat niet aanraden als eerste kuur Maarja .. zo is het wel gegaan ..
Zal dat nog uitmaken als ik de deca dan nu op 300 hou ?
 
Gewoon hele kuur op 600 test en 300 deca houden. Niks meer aan doen chef.
 
Waarom geen 300/300? Ik heb er weinig verstand van hoor, dus hoor graag wat hier nadelen van zijn. Voor een tweede kuur is dat toch geen verkeerde dosering?

Omdat het line air is. En gewoon weg dom om minder dan 500mg test te zetten.
 
Ik denk inderdaad dat ik de eerste 2 a 3 weken misschien begin met 300/300 en daarna de test opvoer naar 600.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn eerste kuur test/e 500 en deca 400 was...
ik weet dat de meeste dat niet aanraden als eerste kuur Maarja .. zo is het wel gegaan ..
Zal dat nog uitmaken als ik de deca dan nu op 300 hou ?

Je hebt te maken met een ester die lang is. Der is geen enkele reden om na 2 weken te verhogen...
 
Dan houden we het gewoon op 600/300 :emo:
 
Ik denk inderdaad dat ik de eerste 2 a 3 weken misschien begin met 300/300 en daarna de test opvoer naar 600.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn eerste kuur test/e 500 en deca 400 was...
ik weet dat de meeste dat niet aanraden als eerste kuur Maarja .. zo is het wel gegaan ..
Zal dat nog uitmaken als ik de deca dan nu op 300 hou ?
Lees jij wel? Iedereen zegt 600-300 en dan zeg jij dat je het inderdaad op 300-300mg doet. :rolleyes:
 
Ironwarior zei misschien op te bouwen . Vandaar dat ik dacht dat dat misschien niet zo gek was . Maar daarna had ik al gezegd het idd gewoon op 600/300 te houden
 
Ironwarior zei misschien op te bouwen . Vandaar dat ik dacht dat dat misschien niet zo gek was . Maar daarna had ik al gezegd het idd gewoon op 600/300 te houden

IronWarrior vind ook dbol het einde dus die neem ik sowieso al niet serieus.:trollface:
 
Back
Naar boven