MuscleMeat

Advies bij volgende kuur?

Bezoekers in dit topic

Genen

Cool Novice
Lid geworden
19 jun 2011
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Zit momenteel in een basic massa kuur nl.:

wk 1-10 750 mg Test e
wk 1-3 50mg Dbol
wk 13-16 20 mg Nolva ed.

Ben van plan om dit jaar 3 maand on 3 maand off te gaan.

Bij de volgende kuur had ik graag deze willen doen, doel = "lean mass":

wk 1-10 500 Test e
wk 1-8 200mg Tren e

Enkele vragen:

- Zou winny er ook nog in willen doen, maar weet niet voor hoelang... Gwn als kick start 3 weken 50mg ed of 6 weken 50mg ed.

- Zou de Test e nog voldoende zijn na de vorige kuur van 750 mg Test E? (Test bewust lager omdat Tren er in zit)

- Tren op 200 of 300 ?

grtz
 
Zit momenteel in een basic massa kuur nl.:

wk 1-10 750 mg Test e
wk 1-3 50mg Dbol
wk 13-16 20 mg Nolva ed.

Ben van plan om dit jaar 3 maand on 3 maand off te gaan.

Bij de volgende kuur had ik graag deze willen doen, doel = "lean mass":

wk 1-10 500 Test e
wk 1-8 200mg Tren e

Enkele vragen:

- Zou winny er ook nog in willen doen, maar weet niet voor hoelang... Gwn als kick start 3 weken 50mg ed of 6 weken 50mg ed.

- Zou de Test e nog voldoende zijn na de vorige kuur van 750 mg Test E? (Test bewust lager omdat Tren er in zit)

- Tren op 200 of 300 ?

grtz
ik zou hem zo doen
wk1-12 750mg test p/w
wk1-10 300mg tren p/w
wk1-5 50mg winny p/d
wk1-13 2x250iu hcg p/w
wk14-17 1 tab arofixen p/d
 
ik zou hem zo doen
wk1-12 750mg test p/w
wk1-10 300mg tren p/w
wk1-5 50mg winny p/d
wk1-13 2x250iu hcg p/w
wk14-17 1 tab arofixen p/d

is 750 test en 300 tren en winny niet overkill met mijn stats? ik had gedacht de test lager te doen...
 
maat dit noem jij een basis massa kuur ??? kom op man.

6 weken alleen test e ????

test en en tren e passen ook niet thuis in een lean mass kuur je kan ze er wel in verwerken maar droge/schone massa moet je aanzetten mety grotendeels kortwerkende middelen, de langere esters zullen voor een groter gehalte aan oestrogen en dus een snelle vetophoping en een lastigere verbranding hier een voorbeelde hoe een leanmass kuur eruit zou kunnen zien

week 1-10 400 mg boldenone per week
week 1-10 300 mg test prop per week
week 1-5 300 mg trenbolone acetate
week 6-10 150 mg winstrol depot per week
week 6-10 300mg masteron /drostanolone propionate per week

week 1-10 5 x 0.2 clenbuterol per dag ( 2 dagen op 2 af)
week 4-10 0.5 mcg t3 per dag

als je de financiele middelen hebt zaou ik er nog 4iu hgh bij doen per dag


Zit momenteel in een basic massa kuur nl.:

wk 1-10 750 mg Test e
wk 1-3 50mg Dbol
wk 13-16 20 mg Nolva ed.

Ben van plan om dit jaar 3 maand on 3 maand off te gaan.

Bij de volgende kuur had ik graag deze willen doen, doel = "lean mass":

wk 1-10 500 Test e
wk 1-8 200mg Tren e

Enkele vragen:

- Zou winny er ook nog in willen doen, maar weet niet voor hoelang... Gwn als kick start 3 weken 50mg ed of 6 weken 50mg ed.

- Zou de Test e nog voldoende zijn na de vorige kuur van 750 mg Test E? (Test bewust lager omdat Tren er in zit)

- Tren op 200 of 300 ?

grtz
 
is 750 test en 300 tren en winny niet overkill met mijn stats? ik had gedacht de test lager te doen...
je hebt al op 750 gezeten,als je al na 3 maanden weer wilt kuren zou ik hem weer op 750 zetten,en tren op 300 is goed te doen.
je kan de winny eruit laten,dan moet je geduld hebben tot het inkicked.

chemical stelt wel een echte leanmass kuur voor,maar er zijn maar weinig mensen die 10 weken lang zovaak willen prikken,tis een goede kuur dat wel.
 
wie een vent wil zijn moet soms op zere billen zitten :-) nee is op zich wel te doen alleen zie ik nog steeds dat veel mensen de inject spots niet rouleren, te veel mensen blijven bv in de billen prikken terwijl de schouders een prima alternatief zijn dan zet je 2 injects per week in de schouder en 1 in je bil no problem


je hebt al op 750 gezeten,als je al na 3 maanden weer wilt kuren zou ik hem weer op 750 zetten,en tren op 300 is goed te doen.
je kan de winny eruit laten,dan moet je geduld hebben tot het inkicked.

chemical stelt wel een echte leanmass kuur voor,maar er zijn maar weinig mensen die 10 weken lang zovaak willen prikken,tis een goede kuur dat wel.
 
Bold, test, tren, winny, mast, clen, t3 en eventueel GH aanraden aan iemand van 21 die gewoon lean mass wil. Ok.
 
maat dit noem jij een basis massa kuur ??? kom op man.

6 weken alleen test e ????

test en en tren e passen ook niet thuis in een lean mass kuur je kan ze er wel in verwerken maar droge/schone massa moet je aanzetten mety grotendeels kortwerkende middelen, de langere esters zullen voor een groter gehalte aan oestrogen en dus een snelle vetophoping en een lastigere verbranding hier een voorbeelde hoe een leanmass kuur eruit zou kunnen zien

week 1-10 400 mg boldenone per week
week 1-10 300 mg test prop per week
week 1-5 300 mg trenbolone acetate
week 6-10 150 mg winstrol depot per week
week 6-10 300mg masteron /drostanolone propionate per week

week 1-10 5 x 0.2 clenbuterol per dag ( 2 dagen op 2 af)
week 4-10 0.5 mcg t3 per dag

als je de financiele middelen hebt zaou ik er nog 4iu hgh bij doen per dag

1) ik ben nog maar 21 dus 5 verschillende middelen in 1 kuur is echt wel over the top.

2) zo'n lage dosis mast/bold doet geen ****.

3) t3 en clen is zowiezo overbodig lean MASS.

Ik prik maar 2x in de week max mss 3. dus Die korte esters zijn opt het moment een NO-GO.

4) Hoezo 6 weken test e???

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 19:03 ----------

Bold, test, tren, winny, mast, clen, t3 en eventueel GH aanraden aan iemand van 21 die gewoon lean mass wil. Ok.

Snap het ook niet echt. :rolleyes:
 
1) ik ben nog maar 21 dus 5 verschillende middelen in 1 kuur is echt wel over the top. ( ok 5 middelen in een lage dosering is over de top maar een die hoog gedoseerd is niet ?

2) zo'n lage dosis mast/bold doet geen ****. En dat weet jij natuurlijk door jaren ervaring en onderzoek ?

3) t3 en clen is zowiezo overbodig lean MASS. Kan inderdaad zonder maar dat hangt af van hoe je vet% is

Ik prik maar 2x in de week max mss 3. dus Die korte esters zijn opt het moment een NO-GO. 3 maal per week een korte ester injecteren is zat dus waarom een no go

4) Hoezo 6 weken test e??? als je over een lean mass prat is test prop een stuk beter

weet je wat me een klein beetje tegen staat aan jouw reply ? je komt vragen om advies, dan krijg je advies die al langer meedraait dan dat jij waarschijnlijk op deze bol rondloopt en meer gepresteerd heeft op wedstrijd niveau dan de meeste in dit land en dan ga je een beetje arrogant lopen doen.

maar bij deze wens ik je veel succes jongen
 
1) ik ben nog maar 21 dus 5 verschillende middelen in 1 kuur is echt wel over the top. ( ok 5 middelen in een lage dosering is over de top maar een die hoog gedoseerd is niet ?

2) zo'n lage dosis mast/bold doet geen ****. En dat weet jij natuurlijk door jaren ervaring en onderzoek ?

3) t3 en clen is zowiezo overbodig lean MASS. Kan inderdaad zonder maar dat hangt af van hoe je vet% is

Ik prik maar 2x in de week max mss 3. dus Die korte esters zijn opt het moment een NO-GO. 3 maal per week een korte ester injecteren is zat dus waarom een no go

4) Hoezo 6 weken test e??? als je over een lean mass prat is test prop een stuk beter

weet je wat me een klein beetje tegen staat aan jouw reply ? je komt vragen om advies, dan krijg je advies die al langer meedraait dan dat jij waarschijnlijk op deze bol rondloopt en meer gepresteerd heeft op wedstrijd niveau dan de meeste in dit land en dan ga je een beetje arrogant lopen doen.

maar bij deze wens ik je veel succes jongen


Natuurlijk kom ik advies vragen en ik waardeer uw avies :) en ja ook omdat jij al veel meer ervaring hebt dan mij. Maar je moet rekening houden dat ik nog maar heel jong ben en niet teveel wil gaan doen op mijn leeftijd want in de toekomst wil ik natuurlijk ook nog deftig willen kunnen kuren.
 
Back
Naar boven