MuscleMeat

Advies billen trainen

  • Topic starter Anne
  • Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 2K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Anne

Cool Novice
Lid geworden
23 aug 2019
Berichten
30
Waardering
6
Lengte
1m69
Massa
58kg
Vetpercentage
13%
Hi bodybuilders,

Ben al een hele tijd aan het trainen en doe veel squats (en varianten daarop).

Wie weet goede oefeningen voor een leuke afwisseling en die mijn resultaten een boost kunnen geven?

Anne
 
Laatst bewerkt:
Hyperextentions.
 
  • Like
Waarderingen: Anne
GHR, split squats, glute bridges.
 
  • Like
Waarderingen: Anne
Anne Ik heb je al enkele keren zien reageren met de interesse voor AAS, verdiep je hierin bij de sticky's in het anabolen subforum. Zeker als vrouw aan te raden ( en dat is niet neerbuigend bedoelt).
Er is nogal veel misinformatie(vaak door dokter google en ''van horen zeggen'') over in het dagelijkse leven en de beperkte kennis van 99% van de bevolking hierover.

Dus even verdiepen en de pro's en contra's bekijken ervan. anabolen kun je moeilijk veralgemenen.

Wel even wat leeswerk maar wel belangrijke kennis.

edit: reverse lunges is een goeie als je wat drukt zet op je hiel, ideaal voor glutes,hams, voor quads beter de gewone.
 
Ik zou niet voor wat meer billen naar de anabolen grijpen
 
Zolang er geen foto's te zien zijn van je huidige billen kan er onmogelijk goed onderbouwd advies worden gegeven...
Ja maar da's een beetje lastig he om hier te plaatsen
 
Anne Ik heb je al enkele keren zien reageren met de interesse voor AAS, verdiep je hierin bij de sticky's in het anabolen subforum. Zeker als vrouw aan te raden ( en dat is niet neerbuigend bedoelt).
Er is nogal veel misinformatie(vaak door dokter google en ''van horen zeggen'') over in het dagelijkse leven en de beperkte kennis van 99% van de bevolking hierover.

Dus even verdiepen en de pro's en contra's bekijken ervan. anabolen kun je moeilijk veralgemenen.

Wel even wat leeswerk maar wel belangrijke kennis.

edit: reverse lunges is een goeie als je wat drukt zet op je hiel, ideaal voor glutes,hams, voor quads beter de gewone.
Dankjewel! Ja idd, weet dat ik dit goed moet uitzoeken voordat ik ergens aan begin dus ga even verder lezen op het forum
 
Ja maar da's een beetje lastig he om hier te plaatsen
Nee hoor
1632430499604.png
 
Succes kameel
IMG_20210923_235730.jpg
 
Back
Naar boven