Fitness Seller

advies clenbuterol

Bezoekers in dit topic

dr.pe

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2005
Berichten
41
Waardering
0
wie is er bekent met het gebruik van clenbuterol 0.05 van generic supplements.ik heb gehoort dat je het maar 2 weken kan gebruiken ivm receptoren. wie kan mij uitleggen hoe ik dit het beste kan gebruiken voor de vetverbranding.en of ikhet ook tegelijk met een nakuur kan nemen. mijn dank zal groot zijn (en mijn vetpercentage minder groot hoop ik)
 
2weken on en vervolgens 2weken off, en zo kan je een tijdje doorgaan.

ik zou beginnen met 2x een halve tab per dag, vervolgens naar 2 en maximaal 3tabs per dag gaan
 
Jezelf eerst in de stof verdiepen scheelt je ook weer een paar %tjes
 
Jezelf eerst in de stof verdiepen scheelt je ook weer een paar %tjes

ben ik nu toch mee bezig, waarom allemaal zo moeilijk doen hebben toch hetzelvde doel!
 
Die mentaliteit staat me niet zo aan; eerst vragen en dan pas zoeken.

Al ga je nou eerst zelf is kijken wat het met je doet en hoe je het moet doseren er is genoeg over te vinden dit soort topics zijn al duizenden keren voorbij gekomen, je doet nog niet eens de moeite om de zoek knop te gebruiken. Dan vind ik het de moeite ook niet waard om voor jou nog is is alles te vertellen.

Voor wat hoort wat
 
Die mentaliteit staat me niet zo aan; eerst vragen en dan pas zoeken.

Al ga je nou eerst zelf is kijken wat het met je doet en hoe je het moet doseren er is genoeg over te vinden dit soort topics zijn al duizenden keren voorbij gekomen, je doet nog niet eens de moeite om de zoek knop te gebruiken. Dan vind ik het de moeite ook niet waard om voor jou nog is is alles te vertellen.

Voor wat hoort wat

nou is goed dan jonge bedankt voor de info bro
 
Zoals gezegd word er vaak aangeraden om 2 on 2 off te doen.
Beginnen met een kwart en dan per dag kijken hoe het gaat.
Als je begint te trillen zit je vermoedelijk hoog genoeg want in principe is dat het gewenste effect.
IMO zal je weinig dalen in vet % mits je dieet en trainingsschema niet in orde zijn.
Je kan idd overwegen clenbuterol in je nakuur op te nemen omdat het de aanmaak van cortisol (stresshormoon) tegengaat waardoor er dus minder spierafbraak plaatsvindt.
Voor verdere vragen zou ik je naar de searchknop willen verwijzen want er is een hoop te vinden op het forum onder trefwoord "clenbuterol' .
Suc6 ermee!
 
Omdat 9 van de 10 mensen vergeten hoe erg clenbuterol voor je is zal ik het maar even zeggen.

Het is essentieel om taurine toe te voegen want clen zorgt ervoor dat al je spieren verkrampen dus ook je hart, die word dus stijf dit wil je niet. Taurine nemen dus.
 
Omdat 9 van de 10 mensen vergeten hoe erg clenbuterol voor je is zal ik het maar even zeggen.

Het is essentieel om taurine toe te voegen want clenbuterol zorgt ervoor dat al je spieren verkrampen dus ook je hart, die word dus stijf dit wil je niet. Taurine nemen dus.

is dus ook nieuw voor mij leer hier dus echt nog wel het een en ander
 
Heart Vessels: 2005 Nov;20(6):278-85.

Taurine prevents myocardial ischemia/reperfusion-induced oxidative stress and apoptosis in prolonged hypothermic rat heart preservation.Oriyanhan W, Yamazaki K, Miwa S, Takaba K, Ikeda T, Komeda M.
Department of Cardiovascular Surgery, Graduate School of Medicine, Kyoto University, 54 Shogoin, Kawara-machi, Sakyo-ku, Kyoto 606-8507, Japan.

Taurine (2-aminoethanesulfonic acid) is a potent antioxidant and inhibits cell apoptosis in ischemic reperfusion injury. In this study we evaluated whether addition of taurine to St. Thomas' cardioplegic solution enhances its myocardial protective effects in prolonged hypothermic heart preservation in rats. Hearts isolated from male Sprague-Dawley rats were mounted on a Langendorff apparatus to estimate baseline cardiac function, then arrested and stored in St. Thomas' cardioplegic solution, with taurine (10 mM; taurine group, n = 8) or without taurine (control group, n = 8), for 6 h at 4 degrees C. After storage, the hearts were reperfused and heart rate (HR), coronary flow (CF), left ventricular developed pressure (LVP), and positive maximum left ventricular developing pressure (max LV dp/dt) were measured. The LV tissue was examined immunohistochemically for determining DNA oxidative stress and cell apoptosis. Compared with control groups, recovery of LVP (P < 0.001), max LV dp/dt (P < 0.001), and coronary flow (P < 0.001) were significantly enhanced, whereas glutamic oxaloacetic transaminase (P < 0.01), lactate dehydrogenase (P < 0.05), creatine phosphate kinase (P < 0.01), 8-hydroxy-2'-deoxyguanosine index (P < 0.01), caspase-3 mRNA expression (P < 0.05), and percentage of TUNEL-positive cardiomyocytes (P < 0.05) were reduced in the taurine group. Addition of taurine to St. Thomas' cardioplegic solution improved cardiac function recovery for prolonged hypothermic rat heart preservation by suppressing DNA oxidative stress and cell apoptosis.
PMID: 16314910 [PubMed - in process]

J Pharm Pharmacol: 2005 Oct;57(10):1313-7.

Protective effect of taurine on myocardial antioxidant status in isoprenaline-induced myocardial infarction in rats.Shiny KS, Kumar SH, Farvin KH, Anandan R, Devadasan K.
Biochemistry and Nutrition Division, Central Institute of Fisheries Technology, Matsyapuri (PO) Cochin-682029, India.

We have examined the protective effect of taurine on the myocardial antioxidant defense system in isoprenaline (isoproterenol)-induced myocardial infarction in rats, an animal model of myocardial infarction in man. Levels of diagnostic marker enzymes in plasma, lipid peroxides and reduced glutathione, and the activity of glutathione-dependent antioxidant enzymes and anti-peroxidative enzymes in the heart tissue were determined. Intraperitoneal administration of taurine significantly prevented the isoprenaline-induced increases in the levels of alanine aminotransferase, aspartate aminotransferase, lactate dehydrogenase, and creatine phosphokinase in the plasma of rats. Taurine exerted an antioxidant effect against isoprenaline-induced myocardial infarction by preventing the accumulation of lipid peroxides and by maintaining the level of reduced glutathione and the activity of glutathione peroxidase, glutathione-S-transferase, catalase and superoxide dismutase at near normality. The results indicated that the cardioprotective potential of taurine was probably due to the increase of the activity of the free radical enzymes, or to a counteraction of free radicals by its antioxidant nature, or to a strengthening of myocardial membrane by its membrane stabilizing property.
PMID: 16259760 [PubMed - indexed for MEDLINE]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/veiliger-gebruik-clenbuterol-81355/
 
Over hoeveel gram taurine spreken we dan? Want bij 500mg had ik al wc-sides
 
Lees maar eens wat meer over sympathicomimetica. Clenbuterol is er een van. Deze middelen hebben allemaal dezelfde invloed op het lichaam.

Het hele taurine verhaal wordt overigens m.b.t. tot dosering niet voldoende bevestigd in de medische wereld. Bij ons op de Medische Faculteit zijn ze er ook mee bezig.

Een goed boek is bijvoorbeeld; Pharmacology van Rang en Dale.
 
nou ik heb er ieder geval wat van opgestoken. maar dat van die searchknop is ook nog wel een goed idee. thanks
 
Wat heb ik daar spijt van dat ik dat ooit heb geprobeerd...

Had er toen gewoon schijt aan en had 1 of ander schema met paar dagen op/paar dagen af.
Er gebeurde niet veel met mijn vet% maar ik had alle sides die je maar kan bedenken.
Dus voor mij geen clen meer.
 
Back
Naar boven