XXL Nutrition

Advies Deca NPP & Primo cycle

Bezoekers in dit topic

Zyzzlegacy

Novice
Waardering
1
Lengte
2m01
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Beste mannen,

Heel graag jullie menging/ advies voor mijn volgende kuur. Ik heb trouwens een nieuw account moeten aanmaken mijn oude werkt niet meer zag ik.

Korte introductie:
30 jaar
2m
98kg
BF12%

Ervaring in de sportschool: 11 jaar. Let altijd op voeding.

Laatste 1.5 jaar volledig gefocused op MMA en Braziliaans Jiu jitsu. Ietwat massa kwijt geraakt, summer coming. Wil weer even wat massa aankomen en knallen in de gym.

Kuur verleden:
- 1x Winstrol & Anavar gedaan 50/50mg 6 weken
- 1x Test only 500mg 12 weken
- 1x Test 500mg & Bold 600mg 12 weken

Doel volgende kuur: Wat massa aankomen en er droog bij staan. Zo rond de 103kg droog zou mooi zijn, iets minder ook niet heel erg.

De kuur

16 weken

Week 1-8 Test P 250mg/ 200mg deca (NPP)
Week 9-16 Test P 300mg/ 4 a 500mg primo?
Week 2-18 HCG 2x 500iu
Week 18-22 clomid 25mg (eerste 2 weken 50mg?)

Ik ben benieuwd hoe jullie over de overgang van Deca NPP naar Primo denken en ook de dosissen. Ik zat eerst te denken om alleen 16 weken Primo en test te pakken maar denk dat ik deca wel aandurf.

Hoor graag jullie mening.

Thanks!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pierre85
Ik zou het lekker anders aanpakken

Week 1-16 500 test/ 300 Primo /100 NPP

aangezien je al op 500 test hebt gezeten en test is king daarna androgenen om eventueel oestrogeen/sides te onderdrukken of een look creëren.

en massa bouwen en er droog bij te staan bepaalt je dieet niet zozeer je stack ;)
Dus of bulken of cutten heeft de voorkeur. Ik zou als ik jou was net boven onderhoud zitten dat je zo min mogelijk vet gaat gainen. Maar wel de focus hou op gainen en niet op droger worden en willen gainen.

• Like
Waarderingen: vntl, CerebralGains en Zyzzlegacy
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou het lekker anders aanpakken

Week 1-16 500 test/ 300 Primo /100 NPP

aangezien je al op 500 test hebt gezeten en test is king daarna androgenen om eventueel oestrogeen/sides te onderdrukken of een look creëren.

en massa bouwen en er droog bij te staan bepaalt je dieet niet zozeer je stack ;)
Dus of bulken of cutten heeft de voorkeur. Ik zou als ik jou was net boven onderhoud zitten dat je zo min mogelijk vet gaat gainen. Maar wel de focus hou op gainen en niet op droger worden en willen gainen.

Dank voor je reactie!

Alles gelijk laten lopen en dan NPP lage dosis had ik nog niet aan gedacht. Dit bevalt me eigenlijk wel. Test op 500mg was voor mij wel te veel weet ik nog, kreeg puisten op mn rug enzo dus test zal ik maximaal 375mg pakken.

Als ik test P 375mg zou pakken, primo 300mg en 100NPP zou dat ook een goede cycle zijn qua verhoudingen? Ik hoor soms her en der dat Primo 300mg (te) weinig is of dat je er dan weinig van merkt wat denk jij?

En wat verwacht je dat mijn gewicht zal doen als ik rond onderhoud ga zitten met bovenstaande cycle?

Grts

Dank voor je reactie!

Alles gelijk laten lopen en dan NPP lage dosis had ik nog niet aan gedacht. Dit bevalt me eigenlijk wel. Test op 500mg was voor mij wel te veel weet ik nog, kreeg puisten op mn rug enzo dus test zal ik maximaal 375mg pakken.

Als ik test P 375mg zou pakken, primo 300mg en 100NPP zou dat ook een goede cycle zijn qua verhoudingen? Ik hoor soms her en der dat Primo 300mg (te) weinig is of dat je er dan weinig van merkt wat denk jij?

En wat verwacht je dat mijn gewicht zal doen als ik rond onderhoud ga zitten met bovenstaande cycle?

Grts

Die puistjes komen niet door "te veel" test, maar door hormonenbalans die niet goed zit, oplossing is eventueel frequenter prikken.
Ik zou in dit geval het advies van @Maximum Effort volgen. Test / Primo / NPP is trouwens een prima stack, denk zelfs dat ze dat de Cbum stack noemen soms.

Die puistjes komen niet door "te veel" test, maar door hormonenbalans die niet goed zit, oplossing is eventueel frequenter prikken.
Ik zou in dit geval het advies van @Maximum Effort volgen. Test / Primo / NPP is trouwens een prima stack, denk zelfs dat ze dat de Cbum stack noemen soms.

Ah oke. Ik prikte toen wel 1x per week dus wellicht dat het daardoor komt. Anyway ik streef ernaar om met zo een laag mogelijke dosis mijn doel te behalen dus ik begin gewoon laag en wie weet up ik de dosis op den duur. En uiteraard 2x prikken per week met deze korte esthers.

Top om te horen dat de compounds goed te combineren zijn met elkaar, ga ik lekker beginnen met 300mg Test P, 300mg Primo en 100 NPP. Primo 300mg niet te laag dus naar jullie mening?

Grts

Ah oke. Ik prikte toen wel 1x per week dus wellicht dat het daardoor komt. Anyway ik streef ernaar om met zo een laag mogelijke dosis mijn doel te behalen dus ik begin gewoon laag en wie weet up ik de dosis op den duur. En uiteraard 2x prikken per week met deze korte esthers.

Top om te horen dat de compounds goed te combineren zijn met elkaar, ga ik lekker beginnen met 300mg Test P, 300mg Primo en 100 NPP. Primo 300mg niet te laag dus naar jullie mening?

Grts
ik zal gewoon test E nemen ;) met test P is 2x per week prikken ook te weinig ivm halfwaarde

• Like
Waarderingen: WarriorEagle en CerebralGains
ik zal gewoon test E nemen ;) met test P is 2x per week prikken ook te weinig ivm halfwaarde
Oke. Ik wist niet dat je Test P eod moest prikken. Dat wordt wel wat veel ja. Ik wil zo min mogelijk vocht vasthouden tijdens deze cycle en zo droog mogelijk gainen. Dan is Test E misschien wel de beste keuze qua test. Test Cynt of Sust houden geloof ik net zo veel, zo niet meer vocht vast.

Ik lees nu elders verschillende antwoorden over hoevaak je NPP moet prikken is bijvoorbeeld prikken op maandag en donderdag goed?

Ik lees nu elders verschillende antwoorden over hoevaak je NPP moet prikken is bijvoorbeeld prikken op maandag en donderdag goed?

Ik zou persoonlijk EOD prikken. Dat zou ik met TEST-E trouwens ook doen als je gevoelig bent voor acné.

NPP heeft ook een redelijk korte halfwaardetijd.

Hm oke. Ja als ik dan toch EOD moet prikken dan kan ik net zo goed gewoon Test P doen. Kijk daar wel een beetje tegenop maar met een klein naaltje is het misschien niet zo erg. Volgens mij deed een maat van me het zelfs gewoon met een insuline spuit in zijn spier dat klinkt top

Als je 16 weken test ga pakken zou ik zeker E pakken ipv P. Scheelt een hoop gedoe.

Terug
Naar boven