MuscleMeat

Advies: Doorgaan met bulk of cut fase in?

Bezoekers in dit topic

Ricardooo

Novice
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
79kg
Hallo, Afgelopen half jaar met bulken en 12 kg aangekomen. Alleen merk ik nu dat mijn VP op 15% zit, ik heb op diverse sites gelezen dat je moet beginnen aan de cut als je VP rond de 14% zit of als je zelf vind dat je iets te 'chubby' lijkt. Door mijn lengte is mijn gewicht natuurlijk nog te laag, dat weet ik zelf ook. Alleen ik wil mijn VP niet verhogen maar weet niet of dit zo nadelig is in mijn geval. Mijn vraag is dus, moet ik nu gewoon doorgaan met de bulk tot een hoger gewicht en dan pas in de cut-fase gaan, of nu 8 tot 12 weken in de cut en dan weer van ongv. oktober tot maart gaan bulken. ??? Alle feedback is welkom (be nice haha), alvast bedankt! :D
 
Doe je cardio ? Indien niet blijven eten en cardio toevoegen en zien wat het geeft. Je moet niet perse van het ene in het andere uiterste vallen.
 
Doe je cardio ? Indien niet blijven eten en cardio toevoegen en zien wat het geeft. Je moet niet perse van het ene in het andere uiterste vallen.

Momenteel doe ik geen cardio, ik wou echt eerst massa aankomen. Dus je zegt eigenlijk op onderhoud eten en cardio toevoegen, of iets in de surplus met cardio?
 
Zelfde voeding aanhouden en rustig aan cardio toevoegen bv. 3 X per week 30 min. en na een maandje eens kijken wat het doet.
 
Cutten.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Zelfde voeding aanhouden en rustig aan cardio toevoegen bv. 3 X per week 30 min. en na een maandje eens kijken wat het doet.

Hij is aan het bulken, als je 3x30 cardio gaat toevoegen zal dat weinig gaan doen. Wss kom je dan gewoon rond onderhoud te zitten, wat niet effectief is.
 
Back
Naar boven