Hi, je typische bulk of cut post. Ik ben sinds 1 jaar flink bezig met afvallen (dmv krachttraining + cardio), en dat gaat redelijk goed. Ben zo'n 40 kg kwijt en ben nu opzoek naar advies.
Moet ik doorgaan met cutten of kan ik "veilig" bulken zonder dat ik over 2 maanden weer moet gaan cutten? Het cutten wordt steeds lastiger en ik merk dat mijn energie levels laag zijn, verder heb ik regelmatig last van hoofdpijn en gaat mijn gym performance (denk dat dit ook gedeeltelijk mentaal is) achteruit. Ook slaap ik de laatste weken steeds slechter, dus ik betwijfel of door het doorgaan met cutten niet meer damage gaat doen dan goed. Wat denken jullie?
Overige Informatie
- Krachttraining 6x per week + (6x per week 30m incline walking)
- 1800 kcal per dag met 180g protein, carbs 174g en 32g fat
- Weeg 68kg (woog 112kg) en ben 1.70m
- Ik denk zelf dat ik nu skinny fat ben, en nog 5+ kilo kwijt moet
Bedankt voor jullie advies!
photos
Moet ik doorgaan met cutten of kan ik "veilig" bulken zonder dat ik over 2 maanden weer moet gaan cutten? Het cutten wordt steeds lastiger en ik merk dat mijn energie levels laag zijn, verder heb ik regelmatig last van hoofdpijn en gaat mijn gym performance (denk dat dit ook gedeeltelijk mentaal is) achteruit. Ook slaap ik de laatste weken steeds slechter, dus ik betwijfel of door het doorgaan met cutten niet meer damage gaat doen dan goed. Wat denken jullie?
Overige Informatie
- Krachttraining 6x per week + (6x per week 30m incline walking)
- 1800 kcal per dag met 180g protein, carbs 174g en 32g fat
- Weeg 68kg (woog 112kg) en ben 1.70m
- Ik denk zelf dat ik nu skinny fat ben, en nog 5+ kilo kwijt moet
Bedankt voor jullie advies!
photos