AndroidHealthClinic

Advies: doorgaan/stoppen

Bezoekers in dit topic

bendol95

Novice
Lid geworden
21 feb 2023
Berichten
16
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hoi iedereen,

Ik had onderstaande al bij een ander sub geplaats maar dat was volgens mij de verkeerde “forum topic” vandaar hier nogmaals:

Ik ben 3 maanden+ (14 weken aan het kuren)
Van 73 kilo naar sommelend tussen de (79-82) gegaan

Wat heb ik gezet?: Test met een kleine hoeveelheid mast en deca.(hoogte punt 200mg van beide) Mast en deca heb ik al 4 weken niet
Meer gezet maar test heb ik op 350 laten doorlopen.

Ben van 73 kilo naar sommelend tussen de (79-82) gegaan. Zojuist bloedonderzoek gedaan (zie screenshots) dokter gaf aan dat mijn waarders (ondanks de lichte verhoging lever en test normaal waren en dat ik er overna moest denken om het te stoppen ivm langer termijn effecten) heb momenteel alleen licht last van acne en (voor mijn gevoel maar mensen dichtbij zeggen van niet) dunner haar?

Nou natuurlijk wil ik niet continue on zijn maar nou het is net voordat ze zomer begint, zou nu graag nog test blijven toedienen zodat ik mijn terug val na de zomer krijg.. (eind september?) (jup slecht getimed met de start….)

Zou ik test op (…) laten doorlopen tot eind sept
Zou ik test verlagen tot TRT levens tot eind sept? dan off gaan of een lichte kuur 2/3 maanden?
Zou ik per direct stoppen?
Zou ik test vervangen tot eind sept voor iets anders?
Wat zijn de nadelen als ik het 3 maanden door trek?


zoude jullie je (onderbouwde) mening kunnen geven?
 

Bijlagen

8DC667A0-D67D-45B1-8169-55639E4A0916.jpeg B05B455F-53BA-4E82-96CB-D6CC3521E0F6.jpeg 2AA82C4D-C101-4FD8-B75B-C721B0A7739E.jpeg 4D7B1D94-B085-41A7-8E10-19CCE3707F50.jpeg 5DBFFDB8-F83A-46B0-9BE9-25EA90F7C552.jpeg
Laatst bewerkt:
Ik ben nog natty dus geen ervaring maar denk dat je beter nu gewoon kan cruisen 14 weken is al erg lang voor je 1e kuur?
 
Ik snap niet zo goed dat je vier weken terug de mast en deca eruit hebt gegooid. Daarmee heb je de dosis van je kuur gehalveerd. Klinkt niet heel logisch om dan zo door te gaan. Je bent een beetje zonder plan bezig.
Voor nu test naar 150mg en eerst maar eens een tijdje nadenken wat je nu precies wilt.
Heb je ook aan hcg gedacht aangezien je straks off wilt gaan?
 
Hoi iedereen,

Ik had onderstaande al bij een ander sub geplaats maar dat was volgens mij de verkeerde “forum topic” vandaar hier nogmaals:

Ik ben 3 maanden+ (14 weken aan het kuren)
Van 73 kilo naar sommelend tussen de (79-82) gegaan

Wat heb ik gezet?: Test met een kleine hoeveelheid mast en deca.(hoogte punt 200mg van beide) Mast en deca heb ik al 4 weken niet
Meer gezet maar test heb ik op 350 laten doorlopen.

Ben van 73 kilo naar sommelend tussen de (79-82) gegaan. Zojuist bloedonderzoek gedaan (zie screenshots) dokter gaf aan dat mijn waarders (ondanks de lichte verhoging lever en test normaal waren en dat ik er overna moest denken om het te stoppen ivm langer termijn effecten) heb momenteel alleen licht last van acne en (voor mijn gevoel maar mensen dichtbij zeggen van niet) dunner haar?

Nou natuurlijk wil ik niet continue on zijn maar nou het is net voordat ze zomer begint, zou nu graag nog test blijven toedienen zodat ik mijn terug val na de zomer krijg.. (eind september?) (jup slecht getimed met de start….)

Zou ik test op (…) laten doorlopen tot eind sept
Zou ik test verlagen tot TRT levens tot eind sept? dan off gaan of een lichte kuur 2/3 maanden?
Zou ik per direct stoppen?
Zou ik test vervangen tot eind sept voor iets anders?
Wat zijn de nadelen als ik het 3 maanden door trek?


zoude jullie je (onderbouwde) mening kunnen geven?
Zie geen foto dus kan het niet beoordelen
 
Ik snap niet zo goed dat je vier weken terug de mast en deca eruit hebt gegooid. Daarmee heb je de dosis van je kuur gehalveerd. Klinkt niet heel logisch om dan zo door te gaan. Je bent een beetje zonder plan bezig.
Voor nu test naar 150mg en eerst maar eens een tijdje nadenken wat je nu precies wilt.
Heb je ook aan hcg gedacht aangezien je straks off wilt gaan?
Ik heb hcg liggen. Mijn bedoeling was eigenlijk 3 maanden mijn test op trt en dan waardes checken en dan weer kuren vandaar dat ik mast en deca eruit heb gehaald.
 
Tja het is net wat je wilt.
Bloedwaardes die je laat zien zijn niet zo slecht, maar totaal chol, hdl, ldl missen en die zijn wel belangrijk om te weten.

-Als je door wilt op 350 test: chol, hdl, ldl nabepalen.
-Als je gewoon niet off wilt gaan tijdens de zomer, huidige fysiek wilt maintainen en daarna weer verder wilt kuren dan zou ik naar 150 test gaan voor de rest vd zomer.
 
Zijn toegevoegd
Bedoel je fysiek !
zie geen chol meting, maar daar kun je rode gist rijst voor nemen. asat en alat zijn al hoge kant. hematocriet nog prima.

zou zelf cruise inzetten op 150mg EW(test e/c)
 
Als jij van deze leverwaarden in de paniek schiet kan je er inderdaad maar beter mee stoppen en gaan paardrijden oid. Dit gaat nergens over.
 
Back
Naar boven