Gast 172205
Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste leden,
Ik ben 23 jaar oud, 181cm lang, 73 kg met een vetpercentage van 17%.
Ik doe al 5 jaar aan bodybuilding. Tevens student fysiotherapie.
Ik zit er aan te denken om mijn eerste kuur te pakken en heb hier een aantal vragen over:
1. Hoe bepaal ik mijn mg test en wat is een goede periode van deze kuur, ik wil dit niet blijven gebruiken.
2. Waarmee kan je test combineren? Doel is om vetvrije massa aan te komen.
3. Stel ik kuur, hoe lang duurt het voor je eigen hormoonlevel weer op gang komt? Word dit de oude? En hoelang behoud ik resultaat? Ik begrijp dat dit per persoon verschilt alleen ben ik benieuwd naar jullie kennis en ervaringen.
4. Nakuur nolvadex evt andere middelen?
5. Laten jullie de huisarts weten van steroiden gebruik, ik wil namelijk structureel bloedwaarden laten meten.
Ik hoor graag!! Thanks mannen
Ik ben 23 jaar oud, 181cm lang, 73 kg met een vetpercentage van 17%.
Ik doe al 5 jaar aan bodybuilding. Tevens student fysiotherapie.
Ik zit er aan te denken om mijn eerste kuur te pakken en heb hier een aantal vragen over:
1. Hoe bepaal ik mijn mg test en wat is een goede periode van deze kuur, ik wil dit niet blijven gebruiken.
2. Waarmee kan je test combineren? Doel is om vetvrije massa aan te komen.
3. Stel ik kuur, hoe lang duurt het voor je eigen hormoonlevel weer op gang komt? Word dit de oude? En hoelang behoud ik resultaat? Ik begrijp dat dit per persoon verschilt alleen ben ik benieuwd naar jullie kennis en ervaringen.
4. Nakuur nolvadex evt andere middelen?
5. Laten jullie de huisarts weten van steroiden gebruik, ik wil namelijk structureel bloedwaarden laten meten.
Ik hoor graag!! Thanks mannen