XXL Nutrition

Advies en info gevraagd!

Bezoekers in dit topic

Gast 172205

Novice
Lid geworden
30 mrt 2022
Berichten
11
Waardering
9
Lengte
1m81
Massa
73kg
Vetpercentage
18%
Beste leden,
Ik ben 23 jaar oud, 181cm lang, 73 kg met een vetpercentage van 17%.
Ik doe al 5 jaar aan bodybuilding. Tevens student fysiotherapie.

Ik zit er aan te denken om mijn eerste kuur te pakken en heb hier een aantal vragen over:
1. Hoe bepaal ik mijn mg test en wat is een goede periode van deze kuur, ik wil dit niet blijven gebruiken.
2. Waarmee kan je test combineren? Doel is om vetvrije massa aan te komen.
3. Stel ik kuur, hoe lang duurt het voor je eigen hormoonlevel weer op gang komt? Word dit de oude? En hoelang behoud ik resultaat? Ik begrijp dat dit per persoon verschilt alleen ben ik benieuwd naar jullie kennis en ervaringen.
4. Nakuur nolvadex evt andere middelen?
5. Laten jullie de huisarts weten van steroiden gebruik, ik wil namelijk structureel bloedwaarden laten meten.

Ik hoor graag!! Thanks mannen
 
Gezien je leeftijd, gewicht, vet% en soort vragen...
Heb je je überhaupt ingelezen in gebruik van anabolen?
 
Goed om je alvast te verdiepen in AAS als je van plan bent om ze te gaan gebruiken.
Om te beginnen is AAS alleen maar een extra tool om het effect van jouw trainingen te vergroten.
Als ik naar jouw stats kijk dan vallen twee dingen op: lichaamsgewicht is relatief laag en vetpercentage is relatief hoog.
Kan natuurlijk best zijn dat je enorm licht was en al een aardige reis achter de rug om hier te komen, maar doorgaans zien we deze stats bij beginners of mensen waar dieet en training nog niet geoptimaliseerd zijn.

Ik zou je twee dingen willen aanraden:
1. Blijf je vooral verdiepen in alle aspecten van AAS gebruik en vergeet daarbij vooral ook niet de bijwerkingen.

2. Kijk nog eens heel goed naar je trainingen en dieet. Waarschijnlijk kan je nog een stuk harder trainen en/of een stuk beter leren eten.

Als je beiden punten serieus aanpakt in de komende twee jaar en nog eens terugkomt met vragen dan staan we klaar om te helpen. Voor nu echt nog niet doen.
 
had het niet beter kunnen verwoorden Amen!
 
Beste leden,
Ik ben 23 jaar oud, 181cm lang, 73 kg met een vetpercentage van 17%.
Ik doe al 5 jaar aan bodybuilding. Tevens student fysiotherapie.

Ik zit er aan te denken om mijn eerste kuur te pakken en heb hier een aantal vragen over:
1. Hoe bepaal ik mijn mg test en wat is een goede periode van deze kuur, ik wil dit niet blijven gebruiken.
2. Waarmee kan je test combineren? Doel is om vetvrije massa aan te komen.
3. Stel ik kuur, hoe lang duurt het voor je eigen hormoonlevel weer op gang komt? Word dit de oude? En hoelang behoud ik resultaat? Ik begrijp dat dit per persoon verschilt alleen ben ik benieuwd naar jullie kennis en ervaringen.
4. Nakuur nolvadex evt andere middelen?
5. Laten jullie de huisarts weten van steroiden gebruik, ik wil namelijk structureel bloedwaarden laten meten.

Ik hoor graag!! Thanks mannen

Wat heb je de afgelopen 5 jaar gegeten ?
Zolang je voeding niet op orde is (73KG bij 1.81 en 17% vet) zal dat niet goed/juist zijn geweest. Ikzelf zou de 1e 20kg lekker nog naturel blijven trainen. als je ~80kg weegt met 10-12% vet, zou ik pas aan kuur gaan denken. Je huidige vetpercentage is sowieso nog te hoog.

Vergeet niet oa dit door te lezen
 
Gezien je leeftijd, gewicht, vet% en soort vragen...
Heb je je überhaupt ingelezen in gebruik van anabolen?
Volgensmij begrijp jij het niet helemaal. Ik heb mij zeker verdiept alleen is gebrek aan kwalitatieve informatie beperkt. Misschien kan je inhoudelijk reageren of niet.
 
Goed om je alvast te verdiepen in AAS als je van plan bent om ze te gaan gebruiken.
Om te beginnen is AAS alleen maar een extra tool om het effect van jouw trainingen te vergroten.
Als ik naar jouw stats kijk dan vallen twee dingen op: lichaamsgewicht is relatief laag en vetpercentage is relatief hoog.
Kan natuurlijk best zijn dat je enorm licht was en al een aardige reis achter de rug om hier te komen, maar doorgaans zien we deze stats bij beginners of mensen waar dieet en training nog niet geoptimaliseerd zijn.

Ik zou je twee dingen willen aanraden:
1. Blijf je vooral verdiepen in alle aspecten van AAS gebruik en vergeet daarbij vooral ook niet de bijwerkingen.

2. Kijk nog eens heel goed naar je trainingen en dieet. Waarschijnlijk kan je nog een stuk harder trainen en/of een stuk beter leren eten.

Als je beiden punten serieus aanpakt in de komende twee jaar en nog eens terugkomt met vragen dan staan we klaar om te helpen. Voor nu echt nog niet doen.
Beste, dank voor je bericht.

Ik hoor wat je zegt. Ik ben van ruim 90kg afgevallen naar het gewicht waar ik nu op zit. Ik eet er netjes bij calorieen worden netjes geteld en ik let op kwalitatieve voeding. Dank voor je advies.
 
Wat heb je de afgelopen 5 jaar gegeten ?
Zolang je voeding niet op orde is (73KG bij 1.81 en 17% vet) zal dat niet goed/juist zijn geweest. Ikzelf zou de 1e 20kg lekker nog naturel blijven trainen. als je ~80kg weegt met 10-12% vet, zou ik pas aan kuur gaan denken. Je huidige vetpercentage is sowieso nog te hoog.

Vergeet niet oa dit door te lezen
Ik eet de laaste 6 maanden clean. Dank voor de reactie
 
Ik vraag dan ook expliciet ervaringen van mensen na hun eerste kuur. Graag onderbouwd.
 
Daarnaast belangrijk te vermelden: ik heb voornamelijk plaatselijke lichaamsvet rondom de buik en borst.
 
Mijn 1e kuur das al heel lang geleden toen waren de meesten nog niet geboren. Maar zal eens graven in mijn geheugen:

Was destijds 16 weken vol gas toen spraken wij nog over ml en niet in grammen
Methyl Test
Deca
Primo

Maandag woensdag vrijdag prikdag inmiddels 35 jaar veder maar voel mij nog steeds goed geen bijwerkingen!
 
Mijn 1e kuur das al heel lang geleden toen waren de meesten nog niet geboren. Maar zal eens graven in mijn geheugen:

Was destijds 16 weken vol gas toen spraken wij nog over ml en niet in grammen
Methyl Test
Deca
Primo

Maandag woensdag vrijdag prikdag inmiddels 35 jaar veder maar voel mij nog steeds goed geen bijwerkingen!
En nadat je klaar was met je kuur? Na Hoe lang testestoron niveau weer op "peil"

Zijn jou resultaten vrijblijvend geweest (inc. Goede voeding en trainen uiteraard)
 
nergens last van weeg nu inmiddels 114kg 13% denk dat het wel goed gaat! Maar mijn antwoord op je bericht is meer satire gericht hoor. Alles wat je wil weten is hier wel te vinden hoor.
 
Volgensmij begrijp jij het niet helemaal. Ik heb mij zeker verdiept alleen is gebrek aan kwalitatieve informatie beperkt. Misschien kan je inhoudelijk reageren of niet.
Hele internet staat er vol mee.

Je moet kuren niet als iets eenmaligs zien, want eenmaal je die stap zet blijf je het doen.
Over herstel en winst valt weinig te zeggen. Hangt onder andere af van genetica, voeding en training. Als die basis al matig is dan wordt het resultaat ook matig.
 
Toen ik begon met die shit trainde ik al 15 jaar. Ik was toen 181cm 91kg 12% natty
 
nergens last van weeg nu inmiddels 114kg 13% denk dat het wel goed gaat! Maar mijn antwoord op je bericht is meer satire gericht hoor. Alles wat je wil weten is hier wel te vinden hoor.

Ik wil wel een keer een echocardiogram bij je doen.
 
Back
Naar boven