AndroidHealthClinic

Advies en Tips voor kuur 2021 Stack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cemil_

Novice
Lid geworden
12 dec 2020
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Beste mede Sporters,

Graag zou ik wat adviezen willen vooral van ( ervaren gebruikers ) Ik wil binnenkort met een *lichte* kuur beginnen omdat ik het liefst met zo min mogelijk schade zo veel mogelijk kwaliteit massa wil aanmaken.
Hierdoor zijn de gekozen middelen ook de lichtere variant drugs. Duur totaal is 10 weken naar mijn mening is dit voor mij wel voldoende.

Even een persoonlijk stat,

Train inmiddels al 3 ( intensief ) ben 27 jaar over het algemeen ben ik elke dag op het sportschool.
Heb een vet percentage off season 15% on season meestal 9 a 10% doel stelling is een competitor worden in men's physique dus wil het liefst 85+ kg kwaliteit spier massa op dit moment hang ik op 75 kilo spier massa ( geen gewicht wat ik weeg gewoon spier massa alleen ).
Ambitie is zowel strengt gain als fysiek uiterlijk.

Stack cycle 2021
Week 1 tot 10 / Testosterone 250 E / 400-500 mg per week ( basis )
Week 1 tot 10 / Proviron / 100 mg per dag ( gekozen voor een boost in vrije testosteron voor spieren en lichte voordelen in AI voor het geval van aromatiseren *gyno* )
Week 1 tot 4 / Turinabol / 60 mg per dag ( naar mijn mening een betere variant van Dianabol en geen waterretentie qua schade valt het ook mee )
Week 5 tot 10 / Anavar / 60 mg per dag ( vanaf week 5 omdat dit niet ingenomen mag worden met Turinabol i.v.m. lever stress ook heb hou ik er van voor de kwaliteit massage en vet verlies heb alleen twijfels over de zuiverheid.... )

PCT herstel
Week 12 tot 13 / Clomid / 100 mg per dag
Week 13 tot 14 / Clomid / 50 mg per dag
Week 12 tot 14 / Nolvadex / 40 mg per dag
Week 14 tot 16 / Nolvadex / 20 mg per dag

Op het gebied van PCT heb ik twijfels of ik clomid en nolva tegelijk mag gebruiken? graag meer tips....
PCT ga ik hoe dan ook doen wil geen enkel risico nemen wat betreft test herstel.

Mijn laatste cycle was ongeveer 11 maanden geleden Test 250 E 300-350 mg per week + Anavar 40 tot 80 mg per dag voor 7 weken PCT was nolvadex 40-40-20-20.

Edit

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ofwel lees ik erover maar wat is het doel nu juist ?
 
10 weken orals beter naar 6 weken ?
of is dat afhankelijk van dosering
 
Ofwel lees ik erover maar wat is het doel nu juist ?
Hey doel is eigenlijk een pro competitor worden in nu en zoveel jaar. Ben goed op weg maar wil een sneller ontwikkeling met zo min mogelijk schade.
 
10 weken orals beter naar 6 weken ?
of is dat afhankelijk van dosering
Hey vorig jaar heb ik test-e - en anavar cycle gedaan voor 7-8 weken en dit voelde goed geen pijn of problemen gehad langzaam de aanvaar verhoogd tot een max van 80-90mg. omdat ik dit keer 10 weken zal doen zal ik de anavar tot een max van 70mg houden over grote deel van me weken 60mg.
 
Hey doel is eigenlijk een pro competitor worden in nu en zoveel jaar. Ben goed op weg maar wil een sneller ontwikkeling met zo min mogelijk schade.
beetje veel orals vind ik persoonlijk ik zou t bol en ana vervangen door npp als je massa wilt gaan
100mg eod
 
beetje veel orals vind ik persoonlijk ik zou t bol en ana vervangen door npp als je massa wilt gaan
100mg eod
Hey bedankt voor de snelle reactie,

is npp oral verkrijgbaar? En zo ja hoe zit het me de lever stress / schade? Reden voor t bol en anavar is eigenlijk omdat ze het meest milde anabolen zijn... over npp heb ik niet zoveel research gedaan heeft u meer tips en adviezen over npp?
 
Hey bedankt voor de snelle reactie,

is npp oral verkrijgbaar? En zo ja hoe zit het me de lever stress / schade? Reden voor t bol en anavar is eigenlijk omdat ze het meest milde anabolen zijn... over npp heb ik niet zoveel research gedaan heeft u meer tips en adviezen over npp?
nee npp is niet oral verkrijgbaar gewoon samen zette met je test, die 2 orals gaan je gewoon weinig opleveren, ik denk dat het nemen van 3 orals schadelijker gaat zijn dan test en npp te samen, 100 % zeker ben ik niet
 
+ veel anavar is gewoon winstrol
 
nee npp is niet oral verkrijgbaar gewoon samen zette met je test, die 2 orals gaan je gewoon weinig opleveren, ik denk dat het nemen van 3 orals schadelijker gaat zijn dan test en npp te samen, 100 % zeker ben ik niet
Ik heb net een video gezien van coach gregg de voordelen die ik zie zijn idd heel groot maar de grootste probleem volgens youtubers zijn de gyno formatie waar ik gevoelig voor ben. Met 500mg test voel ik al bepaalde dingen laat staan dalijk test + npp.... denk dat dat niks voor mij is
 
Persoonlijk zou ik het volgende doen mits voeding en trainen inorde zijn

1-12 500mg test
1-12 300-400 npp
1-12 0.5 arimidex eod

hou het simpel
 
Ik heb net een video gezien van coach gregg de voordelen die ik zie zijn idd heel groot maar de grootste probleem volgens youtubers zijn de gyno formatie waar ik gevoelig voor ben. Met 500mg test voel ik al bepaalde dingen laat staan dalijk test + npp.... denk dat dat niks voor mij is
0.5mg arimidex eod
en caber achter de hand houden voor prolactine
 
doel stelling is een competitor worden in men's physique dus wil het liefst 85+ kg kwaliteit spier massa op dit moment hang ik op 75 kilo spier massa ( geen gewicht wat ik weeg gewoon spier massa alleen ).
Ehh, jij beweert dat je met 88kg lichaamsgewicht momenteel 75 kilo pure spiermassa bij je draagt? Wordt wakker.... Denk dat je nog een hoop moet leren voor je je tot de anabolen gaat keren.
 
Ehh, jij beweert dat je met 88kg lichaamsgewicht momenteel 75 kilo pure spiermassa bij je draagt? Wordt wakker.... Denk dat je nog een hoop moet leren voor je je tot de anabolen gaat keren.
Om dom weg te reageren kon je even vragen hoe en met wat dat is berekend vind jammer dat er van die hersenloze mensen bestaan die denken dat ze weer alles weten word wakker man....

ik vroeg om tips niet je rare reactie heb je geen goede kuur advies? houd dan ff je mond en laat ervaren mensen advies geven.

Btw heb vorig jaar nog een cycle gedaan die perfect is gelopen. Op basis van *gelukkig* ervaren mensen op deze forum gelukkig waren dat mensen die wel normaal reageren.
 
Om dom weg te reageren kon je even vragen hoe en met wat dat is berekend vind jammer dat er van die hersenloze mensen bestaan die denken dat ze weer alles weten word wakker man....

ik vroeg om tips niet je rare reactie heb je geen goede kuur advies? houd dan ff je mond en laat ervaren mensen advies geven.

Btw heb vorig jaar nog een cycle gedaan die perfect is gelopen. Op basis van *gelukkig* ervaren mensen op deze forum gelukkig waren dat mensen die wel normaal reageren.
Je reageert niet op m’n vraag, denk je serieus 75kg aan spieren bij je te dragen? Je zegt zelf al dat je gemiddeld zo’n 12% vet met je mee draagt. 12% van 88kg = 10,56kg. 88-10.5kg is al 77.5kg over, dan heb je het gewicht van je botten (gemiddeld 10% van lichaamsgewicht, maarja dat is nogal vaag natuurlijk) kom je al weer onder de 70kg. Dan alle organen, etc....

Kan je cycle wel “perfect” zijn gelopen, maar zelfs met slecht eten en niet optimaal trainen heb ik gasten 6-8kg zien pakken in hun eerste cycle.

Ik wijs je enkel op je onkunde. Wordt wakker.
 
Laatst bewerkt:
Ben in een scan* geweest waarop staat pure spier massa ( zoals jij het ook in je tekst aangeeft ) massa 75 kilo. Bij deze kan je direct je argumenten terug nemen wie ga ik geloven een machine van een paar duizend euro of een forum lid die ik niet ken ? Duidelijk verhaal toch?
Er word duidelijk om kuur advies gevraagd.

gebruik ff je kleine hersens denkje nou echt dat ik geen anabolen cycle ga beginnen omdat jij vind dat ik niet aan anabolen moet beginnen?
Volgens mij ben je ongesteld mijn advies aan jou is gebruik tampons kneus
 
Dat was een goedkope “lichaamsanalyze weegschaal” of je bent opgelicht :roflol:

Daarnaast het feit dat je 2 orals 10 weken lang wil runnen zegt ook genoeg... Daarna clomid/nolva... Gezond voor je lever is anders, maar hé ik gebruik ook wel eens drugs en gezond is anders.

Jouw lichaam, maar als je dan echt bezig gaat denk dan eerder aan mast/npp/bold.
 
Dat was een goedkope “lichaamsanalyze weegschaal”
Dat was een goedkope “lichaamsanalyze weegschaal” of je bent opgelicht :roflol:
Of jij bent een kleine kneus die nergens van af weet maar wat door lult? Dat kan ook eh the duck vs the machine vecht jij het uit? Ik hoor het wel !

fijne dag verder nog
 
Back
Naar boven