XXL Nutrition

Advies en tips

Bezoekers in dit topic

Dahsuan

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
142
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 weken gestopt met roken en ben afgelopen week 3 dagen gaan sporten. Ik was ooit 100 kilo en was toe afgevallen maar 79 kilo met alleen dieet maar wil nu een gezond lichaam hebben en netjes afvallen. Ik ben nu 180 lang en 86 kilo. Inprincipe een goede bouw maar word moe van me buikvet. Echt alsof er een binnenbank rond me middel zit. Ik word hier moe van. Ik ben ook van plan om mijn levensstijl drastisch te veranderen. Voordeel van mijn dieet van vorig jaar is dat ik alleen water drink en dat nu gewend ben en ook thee maar geen frisdranken of sappen. Plus ben al een beetje gewend met gezond eten.

MIJN DOEL: Mijn doel is om eem goede basis conditie op te bouwen met een mooie gespierde lichaam en een platte buik (six pack). Ik wil dus weten wat voor trainingschema ik het beste kan gebruiken en welke basis voeding er nodig zijn om gezond te blijven. Ik hoop dat ik hier advies en tips kan krijgen. WIL GEEN EENDAGSVLIEG ZIJN!!!!
 
Heb je al een beetje rondgekeken op het forum? Er zijn genoeg vergelijkbare situaties te vinden...
 
Back
Naar boven