AndroidHealthClinic

Advies en vragen

Bezoekers in dit topic

Ennurdjie

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ben nieuw hier :-)

31jr, 175cm, 71kg, 13% vet.
Ik train al een aantal jaar (8)
5 x 1u krachttraining gevolgd door 5 x 45min cycling/spinning.
voedingssuplementen: whey, crea en bcaa pillen
Reeds gestart met ook het aanpassen van mijn voedingspatroon

ik denk er inmiddels al geruime tijd over om (weer) met een kuur te starten. zo'n 4jr geleden heb ik een beginnerskuurtje gedaan, waarbij vooral massa gekweekt werd. Een deel hiervan is weer verdwenen... het vet/vocht wat ik toen had is vervangen door spier :-). Hoewel ik nu ook weer extra massa wil kweken, zou ik graag "droge/harde" massa willen kweken (voor zover mogelijk). Ik heb dus bv liever 10kg droge massa extra, dan 15kg "volle"massa.

Nu heb ik iemand benaderd die aangeeft er verstand van te hebben :-)
deze stelt de volgende medium-kuur voor:

- Sustanon 250 mg a 2 ml per week
- Deca durabolin 200 mg a 2 ml per week.
Totaal weken injectie 10, 1x per week injecteren is voldoende
- winstrol 40 mg per dag laatste 6 tot 7 weken.
- Nakuur 30 mg nolvadex per dag gedurende 3 weken
kosten: ca E 500,-
daarnaast zegt hij:
"je kan ook dianabol tablets nemen als massabouwer in de eerste weken ipv winstrol maar hier ben ikniet zo'n voorstander van. Hier heb je de sustanon voor die al na een paar dagen werkt. dus ipv dianabol winstrol tablets nemen in de laatste 6 tot 8 weken van je kuur. Deze maken je wat droger cq harder en zorgen voor een gespierder uiterlijk.Ook blijft deze winst behouden en met dianabol houd je veel vocht vast die vrij snel nadat je stopt verdwijnt".

Klopt dit? Is de kuur die hij voorstelt een goede kuur en past deze bij mijn training en cardio? ik ben wel van plan mijn 5x 1u per week te verruimen tot 5x 1,5u...

daarnaast heb ik ook veel gelezen over bijwerkingen...
volgens verscheidene sites moet je uit de buurt blijven van androgene en aromatiserende anabolen (ivm acne en b*ch titch) iig nakuren is erg belangijk, maar dat lijkt me een logisch verhaal... maar waar kan ik vinden of ik met een androgeen of aromatiserende anabool te maken heb?

helaas kan degene die mij van advies heeft voorzien geen spul leveren. nu ben ik al een aantal maanden via internet op zoek en kom alleen van die sites tegen hoog in de zoekmachines... op dit forum wordt afgeraden om via die sites te kopen. heeft iemand advies voor mij voor de aanschaf? (zonder dat er bronnen genoemd worden?)

Alvast bedankt voor de antwoorden :-)

No offense maar het lijkt me verstandig dat je eerst nog even zelf wat research doet om in elk geval de basisbeginselen te leren.

Je hebt er dus nog geen enkel verstand van, en dan zal je hier ook niet veel serieuze reacties krijgen. Het wordt hier erg gewaardeerd als je eerst wat eigen kennis vergaart. (Klik bijvoorbeeld rechts boven op WIKI en ga vanuit daar verder.)

Om toch kort te antwoorden op je vragen:

Beginnerskuur:

1-10. 500mg Test e EW
1-4. 50mg Winstrol tabs ED (Eventueel)

12-16. 20mg Nolvadex ED

Waar je je gear vandaan haalt? Sportschool beetje rondvragen. :)

Voor droge massa is deca niet erg geschikt. Maar ik denk eerder dat het gebrek aan massa bij je voeding ligt

edit. k*treactie

Laatst bewerkt:
Als je droge massa zoekt ben je bij deca aan het verkeerde adres bro

en LOL @ kostprijs voor die kuur...

Weet je wat ik wel grappig vind...

Ik zie zoveel reacties: 'Jammer dat je gaat kuren, je kan nog zoveel naturel halen'

Wat is er jammer aan?

Als hij vind dat hij klaar is?

Als hij geen Arnold wilt zijn en dus tevreden is met minder en de AAS hem daarbij helpt, wat is dan het probleem?

Net of je eigen groei totaal stopt als je gekuurd hebt.. Net of je voor de rest van je leven getekend bent als je gaat kuren terwijl je nog niet op je naturel max zit. Het is allemaal napraterij hier wat dat betreft. Iemand kan voor zichzelf echt wel beslissen of hij er klaar voor is of niet. Zolang hij voldoende kennis heeft vergaart.

Het is hier niet voor niets 21+.

• Topic Starter Topic Starter
1. Jammer dat "reageren" voor veel mensen hier hetzelfde is als "oordelen". Ik heb inmiddels veel posts hier op het forum gelezen, en het grootste deel ervan bestaat uit negatieve botte opmerkingen. Ook al is iemand een nitwit op dit gebied, respectvol reageren moet toch niet zo moeilijk zijn?! of is dit een van de bijwerkingen van AAS? dat je een onbehouwen .... wordt?! (uitzonderingen daargelaten)
2. @ bel112: Ik wil geen michelin mannetje worden van 100 kilo, wat jij waarschijnlijk dus wel bent gezien je reactie omtrent mijn stats.
3. @ complex: tja... daarom vraag ik het hier he?
4. @ conversion: thanks voor je reactie. Hoewel ik veel heb zitten surfen, had ik nog geen site gevonden, waar de verschillende AAS werden toegelicht. "wiki rechtsboven" heb ik over het hoofd gezien. Veel info daar, thanks. En inderdaad ik groei erg langzaam hoewel naar mijn idee mijn voedingspatroon en supplementen goed(?!) zijn. een kuur is voor mij om weer effe een lichamelijke "boost" te krijgen... heb absoluut geen ambitie om een bodybuilder te worden en elk half jaar aan een kuur te hangen.
5. Ik begrijp dat ik met vragen dus niet op dit forum moet zijn.

soortgelijke kuur kun je makkelijk voor de helft van het geld vinden. je word geript.
overigens is deca in je eerste kuur geen goed idee, en winstrol voor 6-7 weken is veel te lang icm andere AAS.

1. Jammer dat "reageren" voor veel mensen hier hetzelfde is als "oordelen". Ik heb inmiddels veel posts hier op het forum gelezen, en het grootste deel ervan bestaat uit negatieve botte opmerkingen. Ook al is iemand een nitwit op dit gebied, respectvol reageren moet toch niet zo moeilijk zijn?! of is dit een van de bijwerkingen van AAS? dat je een onbehouwen .... wordt?! (uitzonderingen daargelaten)
2. @ bel112: Ik wil geen michelin mannetje worden van 100 kilo, wat jij waarschijnlijk dus wel bent gezien je reactie omtrent mijn stats.
3. @ complex: tja... daarom vraag ik het hier he?
4. @ conversion: thanks voor je reactie. Hoewel ik veel heb zitten surfen, had ik nog geen site gevonden, waar de verschillende AAS werden toegelicht. "wiki rechtsboven" heb ik over het hoofd gezien. Veel info daar, thanks. En inderdaad ik groei erg langzaam hoewel naar mijn idee mijn voedingspatroon en supplementen goed(?!) zijn. een kuur is voor mij om weer effe een lichamelijke "boost" te krijgen... heb absoluut geen ambitie om een bodybuilder te worden en elk half jaar aan een kuur te hangen.
5. Ik begrijp dat ik met vragen dus niet op dit forum moet zijn.
Oke sorry ik had niet zo moeten reageren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven