MuscleMeat

Advies gevraagd: 1ste kuur, Winstrol + Boldenone + Test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 aug 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Ik zit wat in de knoop ...
Dus had graag jullie advies rond volgende situatie:

Ik stel mezelf even kort voor, ik ben een belg ( 22 jaar ), train nu 2 jaar waarvan het laatste jaar toch wel minstens 4 op 7.
Het laatste anderhalf jaar heb ik me ook heel goed beginnen inlezen over het belang van voeding, rust en supplementen en dit toegepast.

Nou dacht ik bij mezelf: Misschien zit een kuurtje er wel in.

Dus ik heb Winstrol/Boldenone/Test met als nakuur Nolva en HCG, die ik zo wou gebruiken:

Week1-4 50 mg winstrol
Week 1-12 Test
Week 1-12 Bold

Nou begon ik toch heel wat op te zoeken en begon ik twijfelen om winstrol als kickstarter te gebruiken of op het einde van de kuur? ( Jullie mening? )

Maar nu zit ik met het knelpunt ( en ook de reden waarom ik een account op dit forum heb aangemaakt ):

Het is aangeraden om dus blijkbaar dus te kuren als je je optimale vermogen naturel hebt bereikt, want als je gekuurd hebt zou dit moeilijker gaan ... Dus dit heeft wel gezorgd dat ik wat van het idee ben afgestapt om Boldenone en Test. te gebruiken tot ik misschien nog 2-3 jaar getraind heb.

Maar mijn vraag is, zou een Winstrol kuur wel gaan? Heeft dit een grote impact op het verder trainen zonder kuren dan? Want zou er wel eens van willen proeven, maar indien echt afgeraden, kan ik wel even wachten :).


Met vriendelijke groet

DedicatedToGrow
 
Als je niet weet wat je doet, kuur dan niet.
Zoals je zelf al aangeeft kun je beter 2-3 jaar trainen. Daarna heroverwegen
 
Vaak denk je dat je nu wel alles weet van voeding en trainen maar dit valt vies tegen in de meeste gevallen. Ik zou proberen eerst wat meer te bereiken als naturel en dan met name die moeilijke punten bereiken waarbij je als naturel hier over heen probeert te komen. Wanneer je dat hebt gedaan zal je hoogstwaarschijnlijk meer van je eigen lichaam, voeding en training weten dus is AAS dan te overwegen. Ik snap waarom AAS zo aantrekkelijk is, vind ik zelf ook namelijk. Maar het is toch veel leuker om eerst als naturel wat zieke goals proberen te bereiken?

De naturel limit bereiken voordat je moet kuren geloof ik niet zo zeer in, denk dat dit eerder word gezegd omdat je dan indirect een streep kan trekken of de trainee genoeg verstand heeft van zijn doen.
 
als je echt wil mischien gewoon test 500 pw doen,

rest is beetje overbodig 1e keer.
 
als je echt wil mischien gewoon test 500 pw doen,

rest is beetje overbodig 1e keer.

Dus geen Winstrol only? Want ik heb me ingelezen dat dat niet echt invloed heeft op je hormonenregeling?
Wil gewoon na m'n kuur nog steeds goed naturel vooruitgaan, niet dat ik AAS begin nodig te hebben om vooruitgang te boeken.
 
Dus geen Winstrol only? Want ik heb me ingelezen dat dat niet echt invloed heeft op je hormonenregeling?

Winny onderdrukt je eigen productie ook.
Zou nog een paar jaar wachten.
 
Winny onderdrukt je eigen productie ook.
Zou nog een paar jaar wachten.

Ok, bedankt iedereen voor jullie bijdrage!
Denk dat ik eerst nog naturel doorga tot ik nog wat meer ervaring heb opgedaan
en een plateau bereik!
 
Back
Naar boven