Fitness Seller

Advies gevraagd eerste test cycle

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
1 nov 2020
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag.

Ik ben van plan om 16 weken +-275 test E te nemen (250 per ml/10ml flesjes, 2 flesjes, dus +- 1,1ml per week, rekening houdend dat ik eventueel een mispin krijg en de spuit inclusief inhoud kan weggooien)
31 jaar, ongeveer 91 kilo en 14% bodyfat, train nu ongeveer 13 jaar

De eerste 8 weken wil ik puur op test E doen.
De laatste 8 weken overweeg ik om een RAD140 toe te voegen, ik heb al ervaring met RAD140 op zichzelf.
Ik heb Nolvadex al in huis van een vorige SARM cycle en haal er ook Arimidex bij

Nu heb ik de volgende vragen:
1- Kan ik het beste 2x per week pinnen op ongeveer 0,6ml of 1x per week op +-1,2ml?

2- Is het beste om Arimidex er bij te nemen op 0,5mg per dag, of moet ik op deze dosis test wachten op eventuele estrogene problemen en dan pas nemen? (ik laat het testen rond de 8 weken)

3- Ik begrijp dat er mogelijk betere alternatieven zijn dan RAD140, echter heb ik samen met een aantal vrienden uit de gym een batch poeder gekocht en deze laten testen op puurheid, hierdoor ben ik al in bezit van de RAD (en daarom dus Nolva gehaald) ik zie tegenstrijdige opmerkingen over deze stack, de ene zegt dat de RAD je test zal verlagen en je daardoor dus minder kans hebt op verhoogde estro maar andere topics geven dan weer aan dat je een verhoogte kans hebt op estrogene problemen. Kan iemand hier een definitieve conclusie op geven?

Alvast bedankt voor jullie hulp, natuurlijk weet ik dat er eventuele aanpassingen aan de cycle gemaakt moeten worden en ben bereid om extra bloedtesten of supplementen e.d. aan te schaffen. Ik begrijp dat mijn vetpercentage mogelijk te hoog is om maximale resultaten te behalen maar dit is een weloverwogen beslissing.
 
Laatst bewerkt:
312 om precies te zijn! Excuses, de bedoeling is om 275+- te nemen dus 1,1ml, rekening houdend met een eventuele mispin, mocht dit niet voorkomen dan neem ik de laatste 3-4 weken iets meer, of is dit niet verstandig?

*Edit* topic iets aangepast hier op
 
2x dan zullen je waardes stabieler zijn maar is geen dealbreaker.

waarom maar 300mg? het gaat echt wel wat doen hoor maar 375 lijk me beter.

arimidex is denk ik niet nodig met deze dosering maar nolvadex bij de hand houden voor de zekerheid.

rad140 heb ik geen ervaring mee en ga ik ook niks over adviseren.
 
312 om precies te zijn! Excuses, de bedoeling is om 275+- te nemen dus 1,1ml, rekening houdend met een eventuele mispin, mocht dit niet voorkomen dan neem ik de laatste 3-4 weken iets meer, of is dit niet verstandig?

*Edit* topic iets aangepast hier op
je hebt toch 250mg per ml als je daar 1,2 van neemt kom je toch niet op 312mg?
 
1,5 ml zou ik pakken 375mg met 30 mg winstrol voor de training(1uur)
 
250 per ml/8 weken*10ml= 312,5 was mijn redenatie, laat mijn hoofdrekenen me nu in de steek?

10ml/8=1,25ML per week, 250*1,25=312,5, maar dat is inderdaad vanuitgaand van 1,25 en niet 1,20
 
dus je gaat 1,25ml per week gebruiken nu is het duidelijk!
 
wat zijn je krachtstats op squat, bench, deadlift en overhead press.
 
wat zijn je krachtstats op squat, bench, deadlift en overhead press.
Squat en deadlift zijn zere punten i.v.m Anterior pelvis tilt (bezig met.corrigeren), maar deadlift 120kg, Squat 100kg, (decline,incline,flat) bench 100/97,5/117,5, overhead op 45KG.

Dit zijn rep waardes op 3x10, max rep geen idee, nognooit geprobeerd eerlijk gezegd
 
Cut na 10% en dan lekker 10 a 12 weken 500mg testE.
Zou het niet te spannend maken.
 
Wat bedoel je met een mispin heb dat namelijk nog nooit gehad???
 
Bloed optrekken met aspireren en het bloed niet meer uit de spuit krijgen dan?
Waarom zou je het bloed er uit proberen te halen? Kan je gewoon terug injecteren namelijk of ben je vies van je eigen bloed?

(Naast waarom je zou aspireren)
 
Geen idee of het kan. Ik kan er geen informatie over vinden dus daarom doe ik het niet. Voor die paar euro neem ik liever geen risico.
Als verpleegkundige leer je dat bij een intramusculaire injectie ook aspireren hoort. Als zij dat zo leren, doe ik het ook maar. ;)
Welk risico zou je lopen het is je eigenbloed, je injecteert wel een olie in je spier die niet uit een farmaceutische fabriek komt.

Wat is meer risico?
 
Back
Naar boven