Fitness Seller

advies gevraagd gekrompen teelballen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
8 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
103kg
Vetpercentage
13%
om te beginnen een stukje over mezelf ben 21 jaar train al 9 jaar fitness waarvan de laatste 5 jaar 5 tot 6 dagen in de week 3 uur per dag 103 kg vetmassa 13 procent lengte 184

afgelopen februari zou ik gaan beginnen met mijn eerste kuur test e 250mg voor 6 weken ik dacht rustig beginnen

eerste keer een spuit gezet beetje gestuntel maar ging allemaal
goed hellaas die zelfde week een ongeluk gehad met werk hierdoor direct gestopt

oftewel 1 spuit gehad

alleen nu zit ik begin april en mijn ballen zijn ontzettend gekrompen en met klaar komen nog een paar druppeltjes wat kan ik hier het beste mee doen be sowieso van plan deze week langs de huisarts te gaan om het te bespreken maar wouw toch even horen wat jullie denken
 
Heb je geen nakuur gedaan? Ook “maar 1 spuit” heeft al invloed op je hpta.

Huisarts klinkt sowieso goed. Of laat je helpen door Galen.
 
185cm - 103kg @ 13% - nooit een echte kuur gedaan? Mad genetics. Post eens een foto van je huidige shape.
 
Dat is de dbb 13% moet je delen door 2 en dan x3 doen
Sws even langs huisarts en alles laten controleren
 
185cm - 103kg @ 13% - nooit een echte kuur gedaan? Mad genetics. Post eens een foto van je huidige shape.

En dan beginnen met 250mg test per week :hahaha: Zal wel meevallen wat voor een monster het is.
 
om te beginnen een stukje over mezelf ben 21 jaar train al 9 jaar fitness waarvan de laatste 5 jaar 5 tot 6 dagen in de week 3 uur per dag 103 kg vetmassa 13 procent lengte 184

afgelopen februari zou ik gaan beginnen met mijn eerste kuur test e 250mg voor 6 weken ik dacht rustig beginnen

eerste keer een spuit gezet beetje gestuntel maar ging allemaal
goed hellaas die zelfde week een ongeluk gehad met werk hierdoor direct gestopt

oftewel 1 spuit gehad

alleen nu zit ik begin april en mijn ballen zijn ontzettend gekrompen en met klaar komen nog een paar druppeltjes wat kan ik hier het beste mee doen be sowieso van plan deze week langs de huisarts te gaan om het te bespreken maar wouw toch even horen wat jullie denken
Ballen gekrompen van één spuit ??????. Drie uur fitness per dag ??????.
 
Back
Naar boven