AndroidHealthClinic

Advies gevraagd HELP!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Beste forum leden,

Complicaties nadat je geprikt hebt.

Altijd heb ik in me billen gespoten.

Het werd voor me gevoel tijd om elders te gaan prikken.
Zodoende heb ik in me linker quad 2 ml boldonene gezet.
Een goed 24 uur later voelde ik net boven me knie al vocht opkomen.
Ik denk zwelling neemt wel af.
Maar nu 3 dagen later staat de huid op spanning, super gevoelig.
wanneer ik 5 min rustig zit en vervolgens weer wil gaan bewegen moet ik door helse pijn wanneer ik weer wat gewandeld heb gaat het wel.

Is dit iemand van jullie dit wel is gebeurt.

Weet kans wat ik kan doen.
Of moet ik toch naar de huisarts gaan.
 
Kun je een foto maken? Heb je ook koorts? Klinkt als een ontsteking in elk geval. De olie verspreidt zich over de lengterichting van de spiervezels. Bij de dijspieren lopen die richting de knie.
 
Eindelijk een reactie hej van Galen
Jouw Nick kan ik me nog heugen in de tijd dat ik veel online was hier.
Ik heb gelukkig geen griep al heb ik wel enorm last van zweten bij de geringste inspanning maar dat herkennen we allemaal wel beetje lijkt me ..
Bedankt voor je reactie hierbij de foto
 

Bijlagen

  • IMG_20211108_215848.jpg
    IMG_20211108_215848.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 136
Laatst bewerkt:
100 x gezien waarom dan geen reacties.
Eerder kreeg je nog een x advies.
Nu is helaas stukken minder zie net ook dat de hele forum minder druk is als jaren terug ?
 
Toen ik voor de 1e keer in mijn quad injecteerde had ik ook na 3 dagen enorm veel pijn. Spierpijn en branderig gevoel kan amper lopen. Heb toen wat ibuprofen genomen. 2 dagen later was bij mij pijn en zwelling weg. Injecteer nu zonder problemen in quads.
 
Eindelijk een reactie hej van Galen
Jouw Nick kan ik me nog heugen in de tijd dat ik veel online was hier.
Ik heb gelukkig geen griep al heb ik wel enorm last van zweten bij de geringste inspanning maar dat herkennen we allemaal wel beetje lijkt me ..
Bedankt voor je reactie hierbij de foto
Zal vanzelf wegtrekken de komende dagen zo te zien. Neem twee- tot driemaal per dag 400 mg ibuprofen voor vijf dagen tegen de pijn en ontsteking als je wilt. Bij koorts, plotselinge verergering, of als je het gewoon echt niet vertrouwt, ga naar de huisarts. Het zou dan kunnen zijn dat het geïnfecteerd is. Bij koorts niet wachten tot de volgende dag, desnoods naar de huisartsenpost.
 
Oke mannen bedankt voor jullie reacties.
Gisterenavond nog vanochtend ging het iets beter.Slik inderdaad ibuprofen. Had ook minder pijn helaas lig ik nu op bed met kussen zodat me been omhoog kan want voel het gewoon.. uhm me hartslag bonsen in me knie en scheenbeen. Me kuiten zijn losjes op het moment.
eergisteren stond alles gespannen en strak dat gepaard ging met harde bult op me knie plus dat overal vocht zit. Overigens is me scheenbeen ook rood gekleurd krijg toch behaaglijke gevoel van

Afgelopen nacht uh gisteren dus merkte ik dat als ik met me been omhoog gelegen had dat me pootje wat rust wel kan waarderen.
Echter kan ik lastig stil zitten 😅.

Overdag op kantoor gaat het wel prima maar zo gauw op thuis kom ben ik meestal heen en weer en druk met van alles en nog wat.

Zal toch egt rust moeten pakken of toch naar de dokter gaan.

Miss ook wel handig om even te melden de been waar ik dit gedoe heb ik me linker been.

Aan me rechter been heb ik een onderbeen prothese vanaf onder mie knie heb ik nog 13 cm scheenbeen en kuit xD.
Dus wat ik wil aangeven is dat me linkervoet sowieso al wat te verduren krijgt.

En overbelaste voet dus in principe soort van chronisch 😆.

Daarom ga ik morgen na werk na huis en niets meer doen 🤭
Als dat lukt, moet er toch aan geloven richting huisarts te gaan

Morgen weer een dag 😋
 
Laatst bewerkt:
Leef je nog?
 
Goedenavond mannen,

Ut leeft nog hoor.
Heb het alleen druk gehad met werk etc.

Ik kan met blijdschap melden dat me been het goed maakt.

Heb het advies opgevolgd ibuprofen genomen 2 tot 3 maal daags.

De zwelling nam stukje bij beetje af.
Heb geen vocht meer in me voet.
Me scheenbeen gelukkig ook niet meer rood.

Heb gisteren toch maar in me bil geïnjecteerd.

Of het nu niet steriel genoeg geweest is.
De eerste x dat ik in me quad geïnjecteerd had.
Of dat de roids niet goed in de spier gezeten heeft en een eigen leven is gaan leiden en zich daardoor heeft verspreid in me been..

Binnenkort nog maar x proberen.

iig bedankt voor het reageren heeft me toch wel geholpen rustig te blijven.

Net lekker training er op zitten.

Fijne avond heren 🥳
 
Ik injecteer soms in mijn been met een insuline spuit terwijl ik zit te schijten en ik heb nog nooit een zwelling ofzo gehad je hebt volgensmij fout geïnjecteerd lol
 
Ik injecteer soms in mijn been met een insuline spuit terwijl ik zit te schijten en ik heb nog nooit een zwelling ofzo gehad je hebt volgensmij fout geïnjecteerd lol
Met ‘schijt’ gaat de naald er beter in en is direct ontsmet met de juiste aroma..
 
Met ‘schijt’ gaat de naald er beter in en is direct ontsmet met de juiste aroma..
Zolang als je het niet the hard erin drukt anders krijg je aambeien
 
  • Haha
Waarderingen: GruX
Back
Naar boven