Fitness Seller

advies gevraagd ivm eerste kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Nou heb ik al aardig wat info gekregen mbt kuren.

Ik heb me zelfs al om laten praten om geen Winny tabs only te gaan gebruiken(wat ik wel eerst van plan was,omdat ik op zag tegen injecteren),maar gewoon Test-e te gaan zetten.

Nu kreeg ik van zoveel van jullie het advies om gewoon Test-e 250 te pakken voor 10 weken met nakuurtje nolva om zo eens rustig te gaan proeven van de AAS.

Maar ik krijg ook tips om toch test-e 500 te pakken ivm betere resultaten en dat ik van 250 GEEN REET VAN GAAT MERKEN..

Tja...wat een tegenstrijdige berichten.

Ik begin liever met test 250 dan dat ik aan de tabs ga,maar het kan toch niet zo zijn dat ik hier geen klote van merken?
 
Met de juiste voeding en training ga je van 250 mg test genoeg merken. "GEEN REET VAN MERKEN" is bullshit. En logischerwijs ga je van 500 mg nog iets meer "merken".
 
Wat is je doel?
 
Het heeft allemaal te maken met wat je doelen zijn, maar vooral wat je verwachtingen zijn.

Als eerste kuur zou ik ook wel een test-only doen op 500mg. Op 250mg zou ik alleen doen als je er nog wat anders bij neemt.
 
Tja mijn doel is aankomen en een strakke body hebben als een mooi afgetraind persoon.


Moeilijk te beschrijven,maar laat ik het zo zeggen dat ik geen wedstrijden hoef te doen haha.
 
250-300 mg test E + 200 mg primo per week en dit voor 8 a 10 weken is een mooie eerste kuur en ga je je niet beklagen.

500 mg test only vind ik zonde van de tijd ook al is het een ongeschreven regel hier op DBB dat dit de absolute beginner kuur is...

Nope ik ben meer van 1+1= 3
 
Pff gewoon 1 ml in de week 250, is zat zul je zeker hard op gaan, je kan beter laag beginnen en je kan nog altijd verhogen maar je bent nog niet eens boven de 90kg dus ik zou voor 250 gaan.

Ik ga nu voor mn tweede en dat word 500
 
ok,,thanks...uiteraard nakuur toch?
 
Paar dagen nolva kan nooit geen kwaad nee.
 
Tja mijn doel is aankomen en een strakke body hebben als een mooi afgetraind persoon. Moeilijk te beschrijven,maar laat ik het zo zeggen dat ik geen wedstrijden hoef te doen haha.

Dat zal je niet lukken, ook al had je die ambities wel.

Wat ik bedoel met verwachtingen is hoeveel KG je aan denkt te komen van 1 kuurtje? Heel veel mensen hebben er een behoorlijk verkeerd beeld bij.
 
Dat zal je niet lukken, ook al had je die ambities wel. Wat ik bedoel met verwachtingen is hoeveel KG je aan denkt te komen van 1 kuurtje? Heel veel mensen hebben er een behoorlijk verkeerd beeld bij.

Ik hoop/denk een kg of 5 na de kuur
 
Ik hoop/denk een kg of 5 na de kuur

Dat is voor een eerste kuur een zeer realistisch doel, ervanuitgaande dat je je voeding hier zo goed mogelijk op aanpast.

Ik hou normaalgesproken helemaaaaaallll niet van dat testosteron-cultuurtje wat er hier heerst op DBB, maar in dit geval ga ik met ze mee: 500mg Test.

Ik doe zelf m'n test nooit hoger dan 250 of 300, maar dat komt omdat ik er ook andere dingen naast zet.
 
Ik zat op 1050 mg test e en merkte ook geen zieke gains
 
Pff gewoon 1 ml in de week 250, is zat zul je zeker hard op gaan, je kan beter laag beginnen en je kan nog altijd verhogen maar je bent nog niet eens boven de 90kg dus ik zou voor 250 gaan.

Ik ga nu voor mn tweede en dat word 500

En je weegt nog steeds 78 kg? No offence uiteraard, maar hoe hard ben je dan gegaan op 250 mg Test E?
 
Ik ga zelf morgen beginnen met een Test-e 500 kuur, dianabol kick.
 
Je kan ook test e e5d zetten,kom je op 375 mg gemiddeld
 
Back
Naar boven