AndroidHealthClinic

Advies gevraagd m.b.t. bloedwaarden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_64610

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
.

1.gif
 
Laatst bewerkt:
mbt de alat: mijn huisarts zei laatst dat 2 keer de bovenwaarde pas reden is tot onderzoek.

Die vrije testosteron roept vragen op. Met name waarom de LH ook zo laag is.
Je zou verwachten dat deze bijstuurt, dus hoger is, om het vrije test omhoog te krijgen.
Ikzelf zou dit verklaart willen hebben. Zeker gezien je leeftijd.
 
Vwb je lever waarde, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Een kleine verhoging is het. Had je voor de bloed afname gesport? Of de avond er voor wat gedronken?
Epistane kun je nemen als kick, hou er wel rekening mee dat de kans op vocht retentie, net als bv Diananbol, aanwezig is. Maargoed, daar haal je dan ook "kracht" uit.
Neem wel lever support. Te denken aan:
-NAC
-Liv52
-Mariadistel
-Vit C ascorbaat
-artisjok extract
-phosphatydylcholine



TRT moet je helemaal niet aan denken man.
 
.
 
Laatst bewerkt:
HCG dus mee laten lopen. Dat heeft er icm clomid voor gezorgd dat alles heel snel weer op orde was.
 
HCG dus mee laten lopen. Dat heeft er icm clomid voor gezorgd dat alles heel snel weer op orde was.

Oke thanks man, ik ga eerst maar eens proberen om de komende 2 maanden wat vitamine d te nemen wat meer te slapen en dan bloed te prikken in de ochtend om te kijken wat dat voor invloed heeft. Deze meting was in de avond namelijk. Kuurtje stel ik nog even uit.
 
Ik heb nog even lopen denken aan je uitslagen.
Wat me opviel is dat de referentiewaarden voor testosteron behoorlijk laag zijn.
Het is gebruikelijk dat er verschillen zijn tussen laboratoria.
Maar 6.1 als ondergrens is relatief laag.

Bij vrije testosteron staat het woord index. Dat doet vermoeden dat het hier om een berekende waarde gaat i.p.v immunoassay. Bij een berekende waarde zijn met name de variabelen totaal testosteron, shbg en albumine belangrijk.
En die eerste is bij jou laag(maar goed binnen de referentiewaarden) maar kan een negatieve invloed hebben in de berekening van vrij test.

Ik ben zeker geen expert maar het zou mij niet verbazen dat als je in een ander laboratorium en sochtends goede waarden zal hebben.

Bij elk goed ziekenhuis zijn de referentiewaarden te vinden op de website. Ook zou je eens kunnen vragen of in het lab waar je nu geprikt hebt de vrije T vaker te laag is?

(Ik heb als referentiewaarden even gekeken bij Atriummc.nl)
 
Ik heb nog even lopen denken aan je uitslagen.
Wat me opviel is dat de referentiewaarden voor testosteron behoorlijk laag zijn.
Het is gebruikelijk dat er verschillen zijn tussen laboratoria.
Maar 6.1 als ondergrens is relatief laag.

Bij vrije testosteron staat het woord index. Dat doet vermoeden dat het hier om een berekende waarde gaat i.p.v immunoassay. Bij een berekende waarde zijn met name de variabelen totaal testosteron, shbg en albumine belangrijk.
En die eerste is bij jou laag(maar goed binnen de referentiewaarden) maar kan een negatieve invloed hebben in de berekening van vrij test.

Ik ben zeker geen expert maar het zou mij niet verbazen dat als je in een ander laboratorium en sochtends goede waarden zal hebben.

Bij elk goed ziekenhuis zijn de referentiewaarden te vinden op de website. Ook zou je eens kunnen vragen of in het lab waar je nu geprikt hebt de vrije T vaker te laag is?

(Ik heb als referentiewaarden even gekeken bij Atriummc.nl)

Thanks voor het meedenken! Is inderdaad stof om over na te denken ja. Ik heb gewoon bloed geprikt via de huisarts maar de beste man heeft denk ik geen idee hoe of wat het lab haar testen uitvoert. Ik zal eens kijken of ik hier achter kan komen. Zag ooit een post van cools voorbijkomen met natural testboosters en ga die komende tijd uitproberen, you never know. Ook vitamine d slikken en dan na een maand of 2 via een private instelling bloed prikken in de ochtend om te kijken of dat invloed heeft op de waarden. toch kut als fitnesser/ aspirant bber hoop je dat je testwaarden zo hoog mogelijk zijn al is het maar voor het mentale aspect. Was eigenlijk van plan een epistane kickstart te pakken voor 4 weken maar met deze lage waarden ben ik bang voor een shutdown die moeilijk omkeerbaar zal zijn. Of dat terecht is weet ik niet maarja gains zijn leuk, gezondheid is belangrijker. Kan het trouwens ook dat je een kuur pakt en door een goeie nakuur je testwaarden uiteindelijk beter worden dan daarvoor ? Bijv door het proces van de nolva/ clomid en eventueel hcg of is dat wishfull thinking?
 
Vwb je lever waarde, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Een kleine verhoging is het. Had je voor de bloed afname gesport? Of de avond er voor wat gedronken?
Epistane kun je nemen als kick, hou er wel rekening mee dat de kans op vocht retentie, net als bv Diananbol, aanwezig is. Maargoed, daar haal je dan ook "kracht" uit.
Neem wel lever support. Te denken aan:
-NAC
-Liv52
-Mariadistel
-Vit C ascorbaat
-artisjok extract
-phosphatydylcholine



TRT moet je helemaal niet aan denken man.

Epistane en vocht? Ben meer vocht gevoelig dan 90% vab de mensen hier en geen ml vocht gegained op 30, 50 en zelfs 70mg cycles..
 
Epistane en vocht? Ben meer vocht gevoelig dan 90% vab de mensen hier en geen ml vocht gegained op 30, 50 en zelfs 70mg cycles..

Ik had een grotere vocht kop op epi dan op test. En dat ervaren meer mensen op de verschillende boards. Maar top dat jij dat niet had.
 
Ik had een grotere vocht kop op epi dan op test. En dat ervaren meer mensen op de verschillende boards. Maar top dat jij dat niet had.

heul vreemd.. tis een dry compound namelijk. jij krijgt op winstrol dus ook een vochtkop?
welk merk gebruikte je? zal wel geen epi in gezeten hebben dan.
 
Back
Naar boven