MuscleMeat

Advies gevraagd voor 1ste cycle Test E icm Anavar na 8 jaar nat. trainen

Bezoekers in dit topic

Jarr

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2015
Berichten
60
Waardering
89
Lengte
1m88
Massa
109kg
Vetpercentage
8%
Beste DB Leden,

Na jaren lang naturel getraind te hebben en een paar jaar lang met jeuk rond te lopen om een keer een kuurtje te willen beginnen, open ik deze topic om de puntjes op de i te krijgen zodat ik zo goed en verstandig mogelijk kan gaan beginnen.

Ik heb ooit 10 jaar geleden (toen ik 19 was) een dianabol kuurtje 30a40mg gehad. Ik was toen nog een eigenwijs jochie die alles te snel wou, dus laten we dat maar vergeten.
Een klein jaartje geleden heb ik eens 3 weekjes anavar 40mg geprobeerd, omdat een maatje dat nog over had liggen. Het resultaat was in korte tijd overduidelijk, krachttoename, vollere spieren en een stuk droger, uiteraard mijn voeding erop aangepast en 6 tot 8 trainingen per week! Maar heb het vroegtijdig afgekapt omdat ik besloot een lange periode naar het buitenland te gaan.

Dit is dus mijn enige eigen ervaring op het gebied van AAS.

Na een paar weken in te lezen en wikken en wegen leek mij dit het beste en veiligst:

week 01-10 250mg Test E
week 01-05 60mg Anavar (kickstartje)
week 12-15 20mg Nolvadex

Mijn vragen die ik heb en waar ik hoop serieus advies op te kunnen krijgen:

1. 250mg of 500mg Test E ?? Maakt dat een groot verschil op het eindresultaat en side effects??
2. Test E, in 1 of 2 keer per week injecteren ??
3. Is het mogelijk en verstandig om Anavar week 06 t/m 11 erin te kicken met het idee om harder en droger uit de kuur te komen??
4. HCG erbij gebruiken? Zoja, welke weken en hoeveelheid? Ik zie dat lang niet bij elke Test E kuur vermeld staan.
5. Ik lees dat Nolva ook wordt gebruikt icm. Clomit? Dat zij elkaar aanvullen en het herstel sneller is?


Mijn voeding en trainingen zijn de afgelopen jaren zo goed als perfect. Ik kwam van 78 kilo en ik weeg nu 100kg met zga dezelfde BF.

Ik ben nu 187cm, 100kg rond en zit op ong. 13 a 14% BF.

Mijn dagelijkse basis suplies zijn Animal Pak, Bcaa's, Zinc en af en toe een Whey shake als extra toevoeging op mijn voeding.


Mijn doel: Ik ben zeer tevreden over mijn fysiek, maar net even dat beetje vollere spiervolume, uithouding en kracht erbij kunnen trainen waar ik al een tijd tegen aan zit te hikken.. Dat zou heel fijn zijn.

Ik ben niet van plan om hierna nog eens een zware kuur of wat dan ook te doen.. Ik heb mij jarenlang gemotiveerd naturel te blijven door trainen om aan een zeer goede basis te komen en het dan eventueel in overweging willen nemen om een keertje redelijk safe te snoepen.. Ook meer uit nieuwsgierigheid om te kijken wat voor extraatje er nog uit te halen valt.


Heel graag hoor ik zoveel mogelijk tips en adviezen van jullie.
 
Laatst bewerkt:
"Ik ben niet van plan om hierna nog eens een zware kuur of wat dan ook te doen" ... :P

Veel training ervaring dus, hoe ziet je voeding eruit als die haast perfect is? Ben wel benieuwd.
Ik zou zelf iets hoger doseren met test, vanwege jouw gewicht en jaren lange ervaring.
Goede stats trouwens, netjes gedaan man!

toevoeging: clomit is clomid
 
1. Tja, 500 geeft natuurlijk meer resultaat en meer sides. Ik zou de anavar niet pakken en 500 test doen.
2. 2 keer in de week is beter voor stabielere bloedwaardes en minder sides, maar 1 keer kan ook en geeft in principe dezelfde resultaten.
3. Kan, maar imo beter dan ervoor. Je zal er wel harder en droger uit komen inderdaad maar dit verlies je dan ook extra snel.
4. HCG raad ik je wel aan, ik zou 375iu 2x in de week doen.
5. Kan, je wil niet te zwaar nakuren, het zijn geen snoepjes. 12-15 20mg nolva is prima hoor.
 
Back
Naar boven